Filters

10

Prettige service

Een winkel waar altijd tijd genomen wird, vriendelijk en deskundig personeel. Mag hier graag binnenstappen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips Geen
10

Kundig en zeer vriendelijk personeel.

Fijn geholpen, personeel is kundig en zeer vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Heel goed

Vriendelijk , deskundig, zorgzaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Nvtens
10

super service bij jullie!

Goed, vriendelijk, zelfs lief geholpen. Met begrip voor de verstandelijke beperking van mijn broer. Wat nog handig zou zijn is een aangepast (pictogram) controlebord om te kijken wat hij wel en niet ziet bij het passen van zijn bril. Het ging goed, maar ik kan me voorstellen dat dat niet altijd zo is. Verder niets dan lof.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips zie boven
10

Goed

Goede service, kundige opticiens.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
9

Super

Gerekend op een wachttijd van 2 weken op mijn nieuwe bril, zeer verrast dat deze al binnen 2 dagen klaar was. Alleen maar complimenten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
9

klantvriendelijk en proffesioneel

Ik werd vriendelijk als klant geholpen met een leesbril. Ze toonde mij verschillende opties en deed een na check van het voorschrift van de contactlenzen specialist B de Jong, die mij jullie adviseerde. Het voorschrift klopte. Toen ik een email kreeg dat mijn bril klaar lag, werd ik weer door Nynke geholpen. Ik moest even wachten en zag dat Nynke bezig was en 2 mensen met een ouderechtpaar en dochter? aan de praat waren. De klanten keken om met als het ware moet 1 van jullie die mevrouw niet helpen. Nee jullie waren met hen aan de praat bleven. Jullie namen alle tijd voor de klant en dat gaf een goed gevoel. Onder tussen was Nynke klaar en die hielp mij. Dat vond ik en zij ook prettig omdat zij met mij het montuur en de rest had uitgezocht. Mijn complimenten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips het was mij in het begin niet duidelijk bij welke balie ik werd gholpen
10

Gastvrijheid en expertise ten top

Ik voel me gewaardeerd en er wordt naar je geluisterd

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips Geen
10

Geweldig

Altijd bereid en in staat de beste oplossing te vinden. Enorme klantvriendelijkheid. Voor mij de best denkbare opticien.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van brillenglazen, zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips Ik zou het niet weten
9

Prima

Heel goed geholpen en precies zoals afgesproken afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
9

Zeer professioneel en aardig personeel, kennis en kunde

Een prima aanmeting van de bril, waarbij de medewerkers ruim tijd hebben om alles te controleren. Kundige meting en prima service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

een zeer prettige behandeling

ik heb er vertrouwen in dat het goed komt Er wordt alles aan gedaan om het goed te krijgen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? internet
  • Verbeterpunten/tips geen
9

Hele goeie ervaring.

Betrokken en behulpzame medewerkers, ontzettend aardig. Wat mij betreft kan het niet beter

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: contactlenscontrole
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Wat mij betreft is het prima zo.
10

Niet nodig

Het laatste wat ik van D&S verwacht is deze enquete. Bij jullie draait alles om de persoonlijke benadering en beste kwaliteit; klant of geen klant. Dat zal voor jullie geen verrassing zijn. Ga zo door en laat je niet verleiden tot het sturen van dit soort spam, helemaal niet nodig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Ik werd heel goed geholpen

Ik kreeg lenzen, en moest oefenen met inzetten. Hier werd ik heel goed bij geholpen. Het ging ook snel goed!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
8

Kundig

Een oogonderzoek gehad bij Dikhoff & Schurer opticiens , anders als bij andere opticiens , het werd kundig uitgevoerd met tekst en uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? internet
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Super!!!

Zoals altijd weer enorm prettig en deskundig geholpen door Guido. Staat open voor dialoog en ga altijd met een goed gevoel weer weg, dat ik goed ben geholpen en het leuke is, hij denkt met je mee om je zicht te verbeteren. Kom speciaal vanuit Olst en doe het graag, want weet dat ik goed wordt geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips vooral zo blijven
10

zoals gewoonlijk..SUPER

Al die jaren, volledig ingepakt door bereidwilligheid en KENNIS. GEEN GEDRAM! Maar moet wel eerlijk blijven, vraag altijd naar de zelfde persoon. Maar bij kleine dingen als die er zijn, is de KENNIS voelbaar aanwezig OM TE HELPEN EN TE ADVISEREN.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Pro actief, meedenkend en zeer klantvriendelijk

Als klant krijg je ruime tijd en aandacht. Er wordt goed gedacht in oplossingen en mogelijkheden. De communicatie is daarnaast helder duidelijk en actief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Deskundigheid

Plezierige klantervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

prima service

Gezellige en adequate zorg werd er besteed aan mijn verzoek om een andere bril

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Ik werd prima geholpen!

Ik kwam bij Schurer voor een zonnebril en werd goed geholpen door de medewerker.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Snelheid dienstverlening N.v.t.
  • Ervaring met: zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

zeer proffesional

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Fantastische service

Heen geweest voor lenzen. Alle opties worden besproken en nemen alle tijd. Uitgebreide controles die eerder bij een keten nog nooit gedaan zijn. Prima service en erg vriendelijk en behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Prima geadviseerd en geholpen

er was extern al een oogmeting gedaan bij onze dochter, bij Dikhoff en schurer zijn we prima geadviseerd voor een montuur en is er alle tijd genomen om alle stappen uit te leggen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email) N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips geen

Bedrijfsgegevens

Julianastraat 55

8601 GP Sneek

[email protected]

Over NUVO

Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.