Filters

10

Prettig, betrokken en deskundig geholpen

idem

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips Ik ben 4 keer geweest en heb 4 keer andere medewerkers gehad. Op zich niet een echt probleem, maar het geeft toch een goed gevoel als je de 4e keer niet uit hoeft te leggen waar je voor komt.
8

Prima

Je word met alle aandacht en vriendelijkheid geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Bij mij bevalt nog alles prima
10

Geweldig

Ze nemen de tijd voor je , luisteren goed naar je wensen . Weten wat de klant nodig heeft . Een heel prettige service , altijd aardig .

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips Geen , ga zo door zoals jullie nu doen
10

Prima service.

De bril voor mijn vader werd netjes thuis afgeleverd.Dat was een heel mooi gebaar. Ik vond net bij het uitzoeken van een nieuwe bril voor hem dat de aangeboden brillen niet echt een match waren.Gelukkig kwam het toch goed. Zelf kom ik hier ook graag vanwege de professionaliteit,en de keuze en mogelijkheden. Mijn vader was Isabel ook heel dankbaar dat door haar beoordeling staar ontdekt werd,hij nav geopereerd kon worden en eindelijk met zijn nieuwe bril weer goed kan zien. Afz Dian

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, contactlenscontrole, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
9

Zeer aangename respectvolle persoonlijke en professionele benadering van de klant en zijn "probleem

Na rustig uitgevoerde meting, doorverwijzing naar de oogarts. En daarna met de mogelijkheden die er zijn een zo optimaal mogelijk resultaat zoeken. Voel ons goed geholpen en gesteund in de mogelijkheden die er zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Perfecte bediening en service!

Fijn om op afspraak te worden bediend, voorkomt lang wachten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, Optometrisch onderzoek, orthoptisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Hoe het nog beter kan? Ik zou het niet weten!

Ik ben al jaren klant bij Isabelle en haar team. Dat is niet voor niets want je bent er nog klant in de ware zin des woords; een gewaardeerde relatie en niet nummer zoveel in de rij. Wat me vooral aanspreekt is hun houding wanneer er iets een keertje niet helemaal goed gaat. Het wordt altijd geregeld en zonder gedoe. Ook als ze er niets aan kunnen doen zoals mij een keer overkwam met een loslatende coating op het glas door een fabricagefout. Bovendien, hun zorg stopt niet op het moment dat je het pand verlaat. De nazorg is top. Bril nastellen, nieuw neuspadje of veer, allemaal snel en vakkundig opgepakt en geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
9

Ik ben zeer tevreden over de oogmeting en de verdere afhandeling van het maken van de nieuwe glazen.

Jaren geleden ben ik al eerder bij De Visser Optiek geweest. Daarna enkele jaren bij een andere opticien. Omdat ik daar niet tevreden over was, met name over de oogmeting, ben ik weer teruggekomen bij De Visser Optiek. De oogmeting is zeer zorgvuldig uitgevoerd. Vervolgens zijn de glazen besteld zowel voor mijn normale bril als mijn zonnebril. Het zat wat tegen bij de levering van de glazen en het inslijpen maar De Visser Optiek heeft zich zeer ingespannen om dit allemaal voor mekaar te krijgen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van brillenglazen, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips geen
10

Mooie monturen en deskundige vriendelijke hulp

Prima zaak en goede prijs kwaliteit verhouding

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
8

goed

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
8

prima

erg nauwkeurig onderzoek en conclusie om de juiste glazen te adviseren

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van brillenglazen
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Goede opvolging probleem

Nadat ik een biljartbril had aangeschaft bleek deze niet aan mijn wensen te voldoen. Na een vervolgafspraak werd er echt naar me geluisterd en is het probleem met volle tevredenheid opgelost. Perfecte service, heel blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? internet
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Top

Er wordt aandacht aan je besteed. Vakkundige oogmeting. Schitterend montuur en goed geadviseerd. Resultaat een beter zicht. Petra is top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips Ik zou het niet weten...
9

Service en klantvriendelijk

Er wordt echt de tijd genomen voor de klant. Kennis van zaken!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Erg fijn!

Persoonlijke service op maat, erg fijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Top

Vriendelijk ,en heel aardig !

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van brillenglazen
  • Waar kent u de optiek van? N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Prima service nemen de tijd voor je en wordt goed meegedacht .

Vriendelijke service eerste oogonderzoek was gratis .

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
9

Heel tevreden

Fijne mensen die begrijpen wat je zoekt. Kundig en professioneel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips Geen
10

Goede service, fijne mensen, goede uitleg

Er werd voldoende tijd genomen tijdens de oogmeting, er was ruimte voor vragen. Er werd goed geluisterd naar de vragen die er waren. De voor en nadelen werden besproken. Ruime tijd voor een eigen keuze te maken. Goede communicatie tijdens de levering. Goede nazorg/service

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips ga zo door
10

Deskundig, persoonlijk advies voor zowel glazen als montuur.

Zeer positieve ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
7

Mooie bril, goed zicht maar de informatie vooraf had beter gemoeten

Ik moet nog steeds wennen aan mijn bril. Ik ben zelf van mening dat er een misverstand is geweest in de communicatie. De dag dat ik mijn bril ging uitzoeken ben ik door iemand anders geholpen als de dag dat ik mijn pasbril ging passen. Door de 1e dame ben ik door de glazenoptie begeleid en kwam ik op een totaalbedrag uit van rond de 1200 euro. Ik schrok hiervan want ik dacht dat dit de kale prijs voor mijn bril was. De extra opties die besproken werden zouden voor mij veel te duur uitpakken, dus heb ik de standaard glazen en geen extra's gekozen. Bij het passen van de pasbril werd het bedrag opeens een stuk lager, namelijk 750 euro. Ik begreep dit niet goed en het prijsverschil kon ook niet door de 2e dame uitgelegd worden. Toen mijn bril klaar was, werd mij verteld dat ik de standaard glazen had "gekozen" en geen extra's aangaande het comfort. Ik schrok hiervan want toen ik mijn bril opzette was het zicht niet al te best. Nu achteraf snap ik pas het prijsverschil en de minimale glazenkeuze. Ik betreur dit, want ik ben daardoor toch beperkt in mijn zicht en had dit mss anders gekozen als het mij op die eerste dag duidelijker was verteld. Binnen bevalt mijn bril uitstekend, ik kan goed zien zowel veraf als dichtbij. Wel moet ik continue mijn hoofd bewegen als ik een boek lees, dat vind ik niet fijn. Buiten ervaar ik het zicht als vermoeiend, want als ik loop is het leesgedeelte erg aanwezig. Ik kan bij het autorijden/fietsen de borden goed lezen, maar ik moet ook hier weer veel mijn hoofd draaien om alles scherp te kunnen zien en dat ervaar ik echt als vervelend! Kortom, ik ben blij met mijn bril omdat ik scherp zie zowel dichtbij als veraf, maar ik ervaar een aantal beperkingen. Mijn conclusie is dat ik het vreemd vind dat als je zo'n dure aanschaf doet dat het zicht niet optimaal is en dat je moet betalen voor extra's zoals perfect zien! Dat ik nog steeds moet wennen iedere keer als ik buiten kom, is voor mij voor het eerst in al die jaren dat ik een bril draag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips zie hierboven
10

Uitstekende service en aandacht!

Hier is alles mee gezegd, 100% aandacht voor de klant en geen moeite teveel. Echt allemaal top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van brillenglazen, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Geen
10

Erg goed

Behulpzaam en netjes geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Geweldig

Na mijn macula operatie naar alle tevredenheid een nieuw glas in mijn bril gezet .zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Professioneel

Zeer deskundig personeel en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips Geen

Bedrijfsgegevens

Dorpsstraat 92

4451AC Heinkenszand

[email protected]

Over NUVO

Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.