Filters

1

getild worden

Helaas na 14 maanden neusbrug gebroken van bril van 1800,00 euro zou je zeggen dit valt onder garantie maar nee hoor mocht voor slechts 113.00 euro- 50% een nieuwe kopen omdat volgens de bedrijfsleider??? de bril buiten garantie viel of ze moesten hem opsturen naar de fabrikant voor beoordeling. Heb dit nagekeken bij de fabrikant en op alle brillen is een garantie van twee jaar van toepassing. Maar dit kosten hun natuurlijk geld en werd ook een beetje onbeschoft geholpen omdat ik wat harder praat dan een ander dus werd er al snel gezegd dat ik niet zo grote mond moest opzetten. Dus na een half uur wachten eindelijk weer een bril op mij neus en afgerekend. nooit mee naar Hesse Optiek voor een bril/montuur.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? advertentie
  • Verbeterpunten/tips eerlijk zijn tegen klanten en niet bedonderen.
10

Klantgerichte professionele ondersteuning bij aankoop bril.

Plezierige en geïnteresseerde aandacht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips geen
10

Top optiek

4 jaar geleden kocht ik een bril met perfecte glazen bij De Hesse Optiek & Oogzorg, heel anders dan de goedkope brillenglazen die ik (noodgedwongen) daarvoor steeds had. Nu was mijn rechteroog in korte tijd slechter geworden. Ik ging langs voor een oogonderzoek, waarbij de opticien constateerde dat het slechte zicht niet aan mijn bril lag maar aan het oog. Binnen enkele dagen kon ik bij de optometriste van De Hesse terecht. Na zorgvuldig onderzoek kwam zij tot de conclusie dat er trombose in het oog zat waardoor vocht zich ophoopte. Met haar rapport kon ik dezelfde dag al terecht in het ziekenhuis. Een week later kreeg ik de eerste injectie in het oog; er zullen er nog meer volgen zodat het oog niet verder verslechtert. De oogarts complimenteerde de optometriste van De Hesse vanwege haar snelle en adequate verwijzing. Ik moest de optometriste zelf betalen (95,-), maar heb hier geen spijt van. Zonder haar had ik nog lang moeten wachten op een afspraak bij de oogarts en was mijn oog w.s. intussen verder achteruitgegaan. Ik ben supertevreden over de deskundigheid van de medewerkers bij De Hesse en mijn volgende bril zal ik zeker weer hier kopen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? advertentie
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Het aantal sterren moet genoeg zeggen.

Van de bril van mijn partner was een glas niet goed. Dit glas werd zonder enig protest en onder garantie vervangen. In mijn bestaande leesbril wilde ik nieuwe glazen hebben. Echter bleek achteraf het montuur niet meer geschikt. Dat werd zonder kosten vervangen voor een nieuw montuur. Het aantal sterren bij de diverse punten zijn echt niet overdreven en niet geflatteerd. Ze geven een reëel beeld van onze ervaring. Hulde!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips Geen enkel
10

Supergoed advies.

Zeer deskundig geholpen. Uitgebreide en begrijpelijke uitleg. Niets wordt er opgedrongen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? advertentie
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Uitstekend

Vakbekwaam personeel, ruim assortiment, je wordt heel goed geholpen. Ook krijg je prima adviezen en is de nazorg goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? advertentie
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

De medewerkers zijn supervriendelijk, aardig, meedenkend en deskundig!

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Fijne mensen, mooie brillen. Verdient een dikke 8!

Mijn ervaring met De Hesse Optiek is een zeer goede geworden, fijne mensen, mooie brillen waardoor GOED ZICHT. Verdient een dikke 8.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? advertentie
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

IN ALLES TOP

Het is eigenlijk een lang verhaal, maar ik probeer het in een verkorte versie te verduidelijken. Ik heb twee multifocale brillen gekocht bij Van Es (optiek) in Krimpen a/d IJssel, waarbij ik vooral met mijn zonnebril niet goed kon lezen. Ik ben toen voor een second opinion naar De Hesse gegaan. Daar werd ik geholpen door ASWIN. Hij zag het gelijk, het leesgedeelte zat 4 mm. te laag. Maar Optiek Van Es wilde dit niet toegeven. Toen heeft Aswin voorgesteld om naar de Geschillencommissie te gaan. Dit traject heeft bijna een jaar geduurd. Ik heb uiteindelijk gelijk gekregen en Van Es moest de glazen vervangen. In dat jaar heb ik ook in mijn dagelijkse bril nieuwe glazen laten zetten. Ook hiermee kon ik veel beter zien. Ook bij hem een nieuwe zonnebril gekocht en die was wel gelijk goed. Het lag dus niet aan mij maar aan Van Es Optiek. Aswin was altijd een luisterend oor voor mij en gaf mij goede adviezen. Dus voor Aswin een dikke TIEN.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, Optometrisch onderzoek, orthoptisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? advertentie
  • Verbeterpunten/tips GEEN
10

Uitstekend geholpen door erg vriendelijke medewerkers

Goede adviezen en duidelijke antwoorden op mijn vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips Geen
10

Heel tevreden.

Er werd de tijd voor me genomen en een duidelijk gesprek gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? advertentie
  • Verbeterpunten/tips Nee
9

Zeer goed vriendelijke behulpzaam personeel

Zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
2

Mijn ogen niet goed gemeten heb me hoop geld gekost

Slecht mij ogen laten metenvoor rijbewijs ik zij dat mij vader caucloom had dus hebben ze door gegeven aan cbr naar oog ziekenhuis ga ik een keer per jaar om te kijken of ik geen caucloom heb nu hebben de hesse dat ik caucloom heb ik moest gezichtveld onderzoek doen kost een hoop geld een bril aan geschaft toen heb ik ergens ander mijn ogen laten weer 114 euro geen caucloom waar genomen cbr cbr doet moeilijk waarde loos bedrijf

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
9

Alle aandacht en tijd voor het oplossen van het kijkprobleem,

Hartelijk, aandachtig, geduldig en professioneel geholpen om tot het beste resultaat te komen. Ik ben blij en tevreden met een goede en mooie nieuwe bril en rust in mijn ogen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
9

Uitstekende service

Ik ben zeer goed geholpen bij het meten van mijn ogen en het uitkiezen van een nieuwe bril. De medewerker nam ruim de tijd om me te helpen bij de meting en de keuze. Ik kreeg ook zeer uitgebreide en vakkundige uitleg over wat er allemaal gebeurde.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? advertentie
  • Verbeterpunten/tips kan ik niet echt bedenken
8

Super geholpen.

Ik ben super goed geholpen. Duidelijke uitleg gekregen over de vervolgstappen die ik moest doen voor het verlengen van mijn groot rijbewijs. Zijn allemaal erg klantvriendelijk. .

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: N.v.t.
  • Waar kent u de optiek van? internet
  • Verbeterpunten/tips Ik heb maar één puntje en dat is dat ze niet makkelijk op internet te vinden zijn wat betreft de keuringsarts
10

Honderd procent aandachtig, vriendelijk en deskundig.

Betrof keuring voor rijbewijs. Optometriste onderzocht mijn ogen met de modernste apparatuur, stelde mij op mijn gemak en legde alles goed uit. Dezelfde ervaring met de oogarts, communiceerde goed en nam alle tijd om mijn vragen te beantwoorden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: oogmeting, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips Nee
10

Uitermate vriendelijk en professioneel

Er wordt ruim de tijd genomen voor de oogmeting en goed geluisterd naar probleempjes die je hebt ondervonden met je huidige bril. Kortom, je klachten worden serieus genomen, je wordt gehoord en samen kom je dan tot een mooi resultaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? internet
  • Verbeterpunten/tips Geen
10

Uitstekend opgemeten. Ben erg tevreden.

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
7

Goed en snel geholpen

Goed en snel geholpen voor keuring t.b.v. verlengen rijbewijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: N.v.t.
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

perfect geholpen

werd vriendelijk ontvangen en alles perfect uitgelegd in de volgorde van de behandelingen.al met al een prettige ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: N.v.t.
  • Waar kent u de optiek van? internet
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Gweldig

Deskundig en vriendelijk personeel dat adequaat helpt en de goede oplossingen adviseert.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, Optometrisch onderzoek, orthoptisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? internet
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Prima en kundig geholpen!!

Mijn ervaring dat ze ruimschoots de tijd voor je nemen, je er een hele goede uitleg bij geven, e vooral het plezierige personeel! Een aanrader voor iedereen!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? internet
  • Verbeterpunten/tips Voor mij geen.
10

Goed geholpen met kinderbril

Met 8 jarig kind daar goed geholpen met het aanmeten van een kinderbril. Haar ogen zijn daar opgemeten door optometrist, dus niet bij een oogarts met lange wachtlijsten. Ze letten daar goed op wat past bij het gezicht en evt groei. Denken ook mee wat handig is voor een kind en smeren je niet het duurste montuur aan. Vriendelijk en kundig personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? internet
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Super fijn en professioneel geholpen

Na een fiasco bij zo’n brillenketen met 2e bril gratis (goedkoop duurkoop) ben ik hier zoveel beter geholpen. Ik ging in februari dit jaar eigenlijk alleen voor een officebril maar ging na goed advies en uitleg gelijk met een multifocale bril weg en bij 2 brillen 4e glas gratis en binnen het jaar ook op iedere volgende bril (binnen het jaar) 2e glas gratis dus afgelopen donderdag voor een multifocale zonnebril langs gegaan. Wederom professioneel geholpen met goed advies en duidelijke uitleg over het verschil in gekleurde (meekleurende) glazen. Inmiddels ben ik wel aan mijn multifocale bril gewend ondanks wat zo’n “keten” zegt als je maar goed advies en uitleg krijgt en natuurlijk goede kwaliteit glazen van Zeiss want dat maakt wel degelijk het verschil. Ze nemen hier ook de tijd voor je. Echt heel prettige ervaring. Ik zou iedereen adviseren om naar een goede opticien zoals De Hesse te gaan ipv zo’n keten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email) N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening N.v.t.
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? advertentie
  • Verbeterpunten/tips Nee, ben erg tevreden

Bedrijfsgegevens

P. Buckplaats 31

3069BZ Rotterdam

010-2361939

[email protected]

Over NUVO

Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.