Heel tevreden.

Er werd de tijd voor me genomen en een duidelijk gesprek gehad.

• Ervaring met: aankoop van een complete bril, Optometrisch onderzoek
  • Verbeterpunten/tips Nee

Zeer goed vriendelijke behulpzaam personeel

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, zonnebril
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.

Mijn ogen niet goed gemeten heb me hoop geld gekost

Slecht mij ogen laten metenvoor rijbewijs ik zij dat mij vader caucloom had dus hebben ze door gegeven aan cbr naar oog ziekenhuis ga ik een keer per jaar om te kijken of ik geen caucloom heb nu hebben de hesse dat ik caucloom heb ik moest gezichtveld onderzoek doen kost een hoop geld een bril aan geschaft toen heb ik ergens ander mijn ogen laten weer 114 euro geen caucloom waar genomen cbr cbr doet moeilijk waarde loos bedrijf

• Ervaring met: oogmeting
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.

Beste mevrouw Van der Poel, We vinden het erg jammer dat u een slecht gevoel heeft overgehouden na het keuringsproces. Ook vinden we het jammer dat u niet eerst contact heeft gezocht met ons om uw situatie in persoon met u te bespreken. Wij geven graag een toelichting: Als keuringslocatie werken wij samen met zelfstandige oogartsen en huisartsen. Het CBR hanteert strikte richtlijnen om de rijgeschiktheid te beoordelen. Hier moeten de artsen zich aan houden. Naar aanleiding van de keuring door een huisarts heeft het CBR u verwezen naar een oogarts voor een aanvullende keuring. Tijdens de oogartskeuring heeft u aangegeven dat u jaarlijks onder controle bent in het oogziekenhuis met betrekking tot glaucoom. De keurend arts baseert zijn of haar beoordeling niet alleen op de informatie verstrekt door de persoon die gekeurd moet worden. De keurend arts voert een onafhankelijke medische evaluatie uit om de rijgeschiktheid van de persoon vast te stellen. Dit omvat meestal een grondige beoordeling van de medische geschiedenis van de persoon, eventuele medische rapporten en documentatie van andere medische specialisten, evenals een lichamelijk onderzoek of oogonderzoek en, indien nodig, aanvullende tests zoals een gezichtsveldonderzoek. Wanneer iemand bekend is met een oogheelkundige aandoening waarbij de kans op gezichtsveldafwijkingen aanwezig is, vraagt het CBR om een gezichtsveldonderzoek. De resultaten van het gezichtsveldonderzoek, samen met andere medische informatie, helpen het CBR om te bepalen of iemand geschikt is om te rijden en onder welke voorwaarden. Het rapport van de oogarts kunt u zelf inzien door in te loggen bij MijnCBR.nl. Mocht u nog vragen hebben kunt u uiteraard contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, De Hesse Optiek & Oogzorg

Alle aandacht en tijd voor het oplossen van het kijkprobleem,

Hartelijk, aandachtig, geduldig en professioneel geholpen om tot het beste resultaat te komen. Ik ben blij en tevreden met een goede en mooie nieuwe bril en rust in mijn ogen.

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Ik ben zeer goed geholpen bij het meten van mijn ogen en het uitkiezen van een nieuwe bril. De medewerker nam ruim de tijd om me te helpen bij de meting en de keuze. Ik kreeg ook zeer uitgebreide en vakkundige uitleg over wat er allemaal gebeurde.

• Waar kent u de optiek van? advertentie
  • Verbeterpunten/tips kan ik niet echt bedenken

Super geholpen.

Ik ben super goed geholpen. Duidelijke uitleg gekregen over de vervolgstappen die ik moest doen voor het verlengen van mijn groot rijbewijs. Zijn allemaal erg klantvriendelijk. .

• Waar kent u de optiek van? internet
  • Verbeterpunten/tips Ik heb maar één puntje en dat is dat ze niet makkelijk op internet te vinden zijn wat betreft de keuringsarts

Honderd procent aandachtig, vriendelijk en deskundig.

Betrof keuring voor rijbewijs. Optometriste onderzocht mijn ogen met de modernste apparatuur, stelde mij op mijn gemak en legde alles goed uit. Dezelfde ervaring met de oogarts, communiceerde goed en nam alle tijd om mijn vragen te beantwoorden.

• Ervaring met: oogmeting, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips Nee

Uitermate vriendelijk en professioneel

Er wordt ruim de tijd genomen voor de oogmeting en goed geluisterd naar probleempjes die je hebt ondervonden met je huidige bril. Kortom, je klachten worden serieus genomen, je wordt gehoord en samen kom je dan tot een mooi resultaat.

• Verbeterpunten/tips Geen

Uitstekend opgemeten. Ben erg tevreden.

Zie boven

Goed en snel geholpen

Goed en snel geholpen voor keuring t.b.v. verlengen rijbewijs.

perfect geholpen

werd vriendelijk ontvangen en alles perfect uitgelegd in de volgorde van de behandelingen.al met al een prettige ervaring.

Gweldig

Deskundig en vriendelijk personeel dat adequaat helpt en de goede oplossingen adviseert.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, Optometrisch onderzoek, orthoptisch onderzoek
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.

Prima en kundig geholpen!!

Mijn ervaring dat ze ruimschoots de tijd voor je nemen, je er een hele goede uitleg bij geven, e vooral het plezierige personeel! Een aanrader voor iedereen!!

• Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? internet
  • Verbeterpunten/tips Voor mij geen.

Goed geholpen met kinderbril

Met 8 jarig kind daar goed geholpen met het aanmeten van een kinderbril. Haar ogen zijn daar opgemeten door optometrist, dus niet bij een oogarts met lange wachtlijsten. Ze letten daar goed op wat past bij het gezicht en evt groei. Denken ook mee wat handig is voor een kind en smeren je niet het duurste montuur aan. Vriendelijk en kundig personeel.

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Super fijn en professioneel geholpen

Na een fiasco bij zo’n brillenketen met 2e bril gratis (goedkoop duurkoop) ben ik hier zoveel beter geholpen. Ik ging in februari dit jaar eigenlijk alleen voor een officebril maar ging na goed advies en uitleg gelijk met een multifocale bril weg en bij 2 brillen 4e glas gratis en binnen het jaar ook op iedere volgende bril (binnen het jaar) 2e glas gratis dus afgelopen donderdag voor een multifocale zonnebril langs gegaan. Wederom professioneel geholpen met goed advies en duidelijke uitleg over het verschil in gekleurde (meekleurende) glazen. Inmiddels ben ik wel aan mijn multifocale bril gewend ondanks wat zo’n “keten” zegt als je maar goed advies en uitleg krijgt en natuurlijk goede kwaliteit glazen van Zeiss want dat maakt wel degelijk het verschil. Ze nemen hier ook de tijd voor je. Echt heel prettige ervaring. Ik zou iedereen adviseren om naar een goede opticien zoals De Hesse te gaan ipv zo’n keten.

• Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening N.v.t.
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Verbeterpunten/tips Nee, ben erg tevreden

Helemaal top, zeer allert en meedenkend

Ik kwam voor druk op mijn ogen, na een oogmeting werd geadviseerd om me door een optometrist iets verder te laten controleren omdat de druk erg aanwezig was. Na de check bleek een zwelling bij mijn ogen wat de optometrist zorgen baarde. In overleg met het oogziekenhuis werd ik direct doorverwezen. Door snel handelen is uiteindelijk erger voorkomen. Er zat nl. een bloedprop die de druk op mijn ogen veroorzaakte.

• Communicatie N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Ervaring met: Optometrisch onderzoek
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.

Grondig en professioneel onderzoek.

Wist niet dat het zo'n uitgebreid onderzoek was.Het periodiek onderzoek dat ik bij de Star krijg is niet zo uitgebreid als dit onderzoek.

• Ervaring met: Optometrisch onderzoek

zeer goed !

Hesse Optiek is een zeer kundig bedrijf dat ons voor de tweede keer (eerst mijn man en nu ikzelf ) op een fantastische wijze heeft geholpen de juiste keuze te maken wat betreft glazen en montuur. Ook is er een grote keus in voor jong en oudere . Wat betreft het aanvragen of verlengen van het rijbewijs kan ik alleen maar zeer dankbaar zijn dat ook ZIJ dat voor mij gedaan hebben !!! Men heeft bovendien veel geduld en is niet opdringerig .

• Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Verbeterpunten/tips geen

Ik ben een tevreden klant.

Goed advies, veel zorg en aandacht bij het aanmeten en kiezen van een bril. Goede service na de aankoop van een bril . Voldoende keus en goede kwaliteit monturen en glazen.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril

Zeer goeie ervaring

Je wordt en goed en kundig geholpen. Ook zeer vriendelijk. En nemen ook goed de tijd voor je.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, Optometrisch onderzoek, zonnebril
  • Verbeterpunten/tips Zeer goeie ervaring

Goede service en vlot geholpen.

Een ongelukje met mijn bril werd snel verholpen zonder kosten.

• Kwaliteit
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.

Een goede en efficiënte organisatie.

Wij kregen een hele duidelijke uitleg bij het vooronderzoek en daarna bij de oogmeeting.

• Ervaring met: oogmeting, Optometrisch onderzoek

Klantgericht

We worden altijd op een vriendelijke maar ook zeker professionele manier geholpen. Wij gaan iedere keer weer blij de deur uit.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, zonnebril

goed.

Ik heb maar weinig aanmerkingen , goed en vlot geholpen. Alleen moet ik even mededelen dat als een persoon nieuwe glazen in oud monter ter waarde van zo'n 450,00 Euro laat zetten er best bij het afleveren een brillen doosje en een schoonmaak doekje kan worden bij geleverd. Hartelijke groeten. G.van der Sluijs.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van brillenglazen, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? advertentie
  • Verbeterpunten/tips Zie omschrijving boven.

Over NUVO

Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl