Dank zij uw verkoper heb ik nu een mooie bril.
Personeel allemaal nieuw en vrij jong. Nieuwe bril ad € 1050,= mag dan wel verwachten dat er niet te moeilijk wordt gedaan over een extra brillenkoker en andere zaken die ik vroeg werden standaard antwoorden gegeven. miste persoonlijk contact zoals ik gewend was, te commercieel Al jaren klant en had rekeningen eens langs elkaar gelegd. Altijd wordt dezelfde korting op brillenglazen gegeven ???? Mijn oude bril vol krassen na bijna 2 1/2 jaar (nog nooit gehad), betaal altijd voor extra bescherming maar krijg nu te horen dat deze bescherming weer anders is ect etc. Extra bescherming zit weer ergens anders in????? Hele verhalen die voor mij ongeloofwaardig zijn geworden.
uitstekend
Ik ben ongeveer 40 jaar klant. Denk dat dit genoeg zegt. Service en probleem oplossing staat bij briljant op nummer één. Vriendelijk, klantgericht en deskundigheid is optimaal. Men denkt met de klant mee. De vestiging in Boxmeer is in de loop der tijd ontwikkeld van een goede opticien tot een super modern multidisciplinair oog centrum. Het is een lust om te zien hoe mooi de zaak is geworden.
Al 35 jaar vaste klant. Goede service.
Bij Briljant Optiek ben ik zeer correct en zeer vriendelijk geholpen Afspraken zijn zeer goed nagekomen
helaas ben ik een keer vergeefs gekomen, bril lag niet klaar ondanks afspraak
Tevreden klant
Mijn bril montuur was stuk gevallen. De medewerkster kwam snel met een oplossing en binnen vier dagen had ik een nieuw front dat verder was afgemonteerd en ik snel, adequaat en zo prijsgunstig was geholpen.
Correct geholpen en tevreden met aankoop naar huis gegaan.
Ik ben erg goed geholpen
Super fijn!
Goed advies bij aankoop nieuwe bril. Je hebt een afspraak gemaakt maar je voelt soms de druk van het personeel, omdat ze krap in de tijd zitten ivm afwezigheid collega's
Nu voor de 3e keer geslaagd ,voor een prachtige bril van t merk Theo Wel prijzig , Jammer dat de afstand van m'n huis en de winkel heen en terug rond de 100km is
de door de winkel gekozen aanpak bij de aanschaf van een nieuwe bril heeft er flink toe bijgedragen dat ik nu een bril heb die ik waarschijnlijk niet ga dragen. Het gaat vooral om de selectie van het montuur. Dat is niet goed gegaan. Ik had wellicht zelf ook op de rem moeten gaan staan overigens
Ik werd snel geholpen. Alles werd duidelijk verteld en binnen no time had ik mijn nieuwe glazen.
Hij ( ik ben zijn naam vergeten helaas) zag mijn bril en zei "mevrouw uw glazen zijn niet goed die moeten opgestuurd worden" (terwijl we voor mijn partner er waren) Top deskundige! Nu super tevreden met mijn nieuwe glazen. Was een paar keer in de winkel geweest met de opmerking dat ik niet tevreden was over mijn glazen. Kon aan het schoonmaken liggen, glazen slijten was de reactie. Gelukkig dat hij het zag! Groetjes Hanny
Ben goed geholpen door deskundige medewerkers.
Goed bedrijf
Nieuwe bril gekocht. Alles aangepast volgens afspraak
Goede snelle service voor de kapotte glazen en een nieuwe bril
Ben klantvriendelijk en professioneel geholpen
Helemaal volgens wens en afspraak gegaan.
Deskundig en vriendelijk personeel, goede service.
goed
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.