Zo doorgaan
Ben al jaren klant bij briljant optiek en nog altijd tevreden.
Dat je dezelfde persoon houdt die jouw lenzencontrole uitvoert. Nu moet je daar regelmatig naar vragen. Vooral bij personen waarbij het niet vlekkeloos verloopt met de lenzen of bril.
Ik vind bepaalde personeelsleden niet vakbekwaam. Heb het idee dat ze maar steeds mensen aannemen en dat de service steeds slechter wordt. Contracten afsluiten omtrent de lenzen is heel omslachtig en best onduidelijk. Als je bij andere opticiens kijkt dan is het veel duidelijker uitgelegd en goedkoper. Ik twijfelde over mijn lens controle nadat ik die bij Briljant had gehad. Ben bij een andere opticien geweest en mijn sterkte was veel slechter geworden dan Briljant tegen mij zei. Heel vervelend. Overigens als je in een lens meting zit en de persoon die mij dan meet een andere collega belachelijk maakt is ook niet professioneel. Al met al is briljant niet meer wat ze waren.
N.v.t.
Fijne service, eerlijk advies over welke bril het beste past bij je gezicht. Altijd wordt je netjes en vriendelijk geholpen.
Fijne winkel, weinig wachttijd. Vriendelijke medewerkers. Uitstraling!
Prima zaak, prima service en vriendelijk personeel.
In Gennep vaker lenzencontrole geven, nu ga ik daar voor na Boxmeer
Geen verbeterpunt op te noemen.
Schriftelijke informatie toezenden per e-mail zodat het thuis nog eens rustig door te nemen is. Met bijvoorbeeld, wat houdt het lens care plan precies in, wat zijn nog de andere opties enzovoort.
klantvriendelijk, deskundigheid, kwaliteit en service zijn goed
Meer pro-actieve ondersteuning bij het bij de zorgverzekering kunnen declareren van service abonnementen. Bijvoorbeeld standaard wel jaarlijks een factuur opstellen en delen met de klant om die te kunnen declareren. Is nu alleen als ik er jaarlijks om vraag.
Geweldige professionele, klantvriendelijke, kundige en mooie zaak.
Nvt
Niets op of aan te merken!
Maak die RayBan Original Wayfarer Classic wat goedkoper.... ;)
Veel wisselingen door wie je wordt geholpen met lenzen controle. 2 of 3 werknemers per persoon. Tijdens het wachten in de wachtruimte voor lenzen controle, roddelen sommige werknemers iets te luidruchtig over ander werknemers.
-
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.