Heel fijn geholpen door Charlotte Stolze

Ik ben weer heel blij met mijn nieuwe ChloƩ bril.

• Verbeterpunten/tips Gewoon zo doorgaan

Klantgericht

Altijd beschikbaar. Personeel kent haar klanten. Vakbekwaam.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips Houden zo.

deskundig en eerlijk bedrijf

Mijn klacht voordat ik bij Beeks binnenstapte was dat ik last had van spontane draaiduizeligheid. maandenlang heb ik lopen tobben met de Epley beweging die ik van de huisarts als advies kreeg om de klacht weg te krijgen. Uiteindelijk kreeg ik van iemand de tip dat het mogelijk met een prisma afwijking te maken zou kunnen hebben.. Deze persoon heeft soortgelijke klachten gehad en is door Beeks er uiteindelijk voor het grootste deel van af geholpen met een prisma aanpassing in de nieuwe brillenglazen. Met dit verhaal ben ik bij Beeks naar binnengestapt, ik ben er uitgebreid onderzocht op mijn ogen door Michael Beeks, die zich gespecialiseerd heeft in prisma oogmetingen, uiteindelijk bleek dus dat ik een horizontale prisma afwijking had. Nu ben ik ruim een maand verder met nieuwe brillenglazen....de klachten zijn nagenoeg verdwenen. Het is geen toverstokje waar bij Beeks mee gezwaaid wordt, maar er wordt naar je geluisterd, er wordt zeer serieus omgegaan met je klacht en als ze je niet kunnen helpen dan zijn ze daar ook eerlijk in. Ik begrijp dat ieder mens niet hetzelfde in elkaar zit met soortgelijke klachten als draaiduizeligheid of iets dergelijks.. maar ik ben al ruim dertig jaar brildragend waarvan de laatste 8 jaar multifocaal, altijd de brillen gekocht bij ( dacht ik ) de betere opticien maar er nooit op gewezen dat ik een prisma afwijking heb... ik had al jarenlang onduidelijke klachten die varieerde van spontane misselijkheid tot hoofdpijn... Mocht je jezelf hierin herkennen dan adviseer ik je om naar Beeks te gaan..mogelijk kan hij je helpen met zijn deskundigheid.. Soms duizelt het nog wel eens bij mij de laatste tijd, maar dat komt omdat ik erg blij ben met de oplossing die mij is aangereikt.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van brillenglazen, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril

Herstelling zonnebril

Mijn zonnebril was kapot, contact opgenomen met Beeks. Snel antwoord, snelle service. Alles was perfect in orde! Een echte aanrader!

• Ervaring met: zonnebril

TOP!

Vorige week hebben mijn man en ik een nieuwe bril uitgezocht. We zijn fantastisch geholpen. Ze geven goed en eerlijk advies. De zoektocht naar DE bril werd een klein feestje. Met drie mooie brillen als eindresultaat! Vandaag hebben we de brillen opgehaald en nog steeds even blij. Met grote precisie worden de brillen afgesteld en stoppen pas als iedereen tevreden is! Kortom super blij met onze brillen en wij willen iedereen bij Beeks bedanken voor de fijne service!

• Verbeterpunten/tips Nee!

Helemaal top

Afgelopen jaar was er een armpje van mijn Mauij Jim bril afgebroken We hebben de dichtst bijzijnde dealer opgezocht en dat was Beeks Oog en Oor. We werden er bijna gelijk geholpen en tot mijn grote verbazing helemaal gratis een nieuwe arm of poot (ik weet niet hoe dat heet) aangezet. Nogmaals gevraagd en ook verteld dat ik deze bril in Portugal tijdens vakantie had aangeschaft. Dat is service van de zaak. Dat noem ik echt zeer klant vriendelijk. Gisteren gebeld omdat ik een grote brillendoek wilde aanschaffen voor mijn zonnebril. Stuur maar een mailtje met je adres vertelde een vriendelijke medewerker. Vandaag lag er een langwerpige bruin enveloppe op de deurmat en ja ja het was het brillendoekje van Mauij Jim en geheel kosteloos Nou is dat service of niet ik dacht het wel echt een topzaak Ik hoop dat ze er nog lang zullen zitten in 's- Gravenzande mvg

• Ervaring met: service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Verbeterpunten/tips Ga zo door beter kan het niet

Vakkundig personeel

Na meerdere afspraken waarbij ik verschillende sterktes en merken lenzen kon uitproberen, ben ik erg tevreden over de lenzen.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van contactlenzen, oogmeting

Meedenkend

Fijn dat er meegedacht wordt. Zeer goede service

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, zonnebril
  • Verbeterpunten/tips X

Top winkel, al heel lang klant!

Goede kwaliteit, fijne winkel, veel keuzes in brilmonturen, goede service...

• Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips Zou het niet weten.....

top

keurig netjes geholpen, kundig en vriendelijk.

• Verbeterpunten/tips N.v.t.

Goede service en goed advies en vriendelijk personeel

Zeer goed maar ook best wel duur, zou dit zeker niet verder laten stijgen. Heb de indruk dat jullie erg vooruitstrevend zijn, let op de kostprijs en hou het betaalbaar. Mailing via post voor ons niet nodig, denk ook een het milieu!

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips Let op jullie prijsstelling, is de laatste jaren wel duurder geworden

Geweldige service, dank jullie wel!

• Kwaliteit N.v.t.
  • Woonplaats: Eindhoven
  • Ervaring met: service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)|zonnebril

Top service! niks op aan te merken! Daar gaat een korting discounter of webwinkel niet tegen op. #localforlocal

• Woonplaats: Monster
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril|oogmeting

• Woonplaats: 'S-gravenzande
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Prima geholpen! Kundige oogmetingen, heel fijn geholpen met het uitzoeken van een montuur. Als de aflevering net zo gaat als de aanschaf dan verdienen jullie een dikke 10

Ga zo door!

• Woonplaats: S Gravenzande
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril|aankoop van contactlenzen|contactlenscontrole|service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)|zonnebril
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Wederom zeer tevreden met de aanschaf van mijn nieuwe bril. Goed advies en de oogmeting ook prima naar wens. Bij het kiezen van het montuur bleek dat er vooraf al nagedacht was over de mogelijkheden. Wij blijven met plezier naar beeks oog en oor komen.

Niks

• Woonplaats: Naaldwijk
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Tevreden

Ik had een afspraak voor multifocale contactlenzen. Beeks heeft allerlei metingen gedaan en heeft daar ruim de tijd voor genomen. Daarbij bleek de oogdruk in mijn rechteroog veel te hoog te zijn. Ik kreeg een doorverwijzing en een envelop met de uitslagen van alle metingen en zat 2 dagen later bij de oogarts. Daar waren ze onder de indruk van de metingen van Beeks en vonden hem zeer goed geoutilleerd. De oogdruk was inderdaad veel te hoog maar er was gelukkig nog geen schade. De oogdruk was 4 jaar geleden voor het laatst gemeten en was toen goed. Ben dus blij dat ik het op tijd heb laten checken en dat ik correct ben doorverwezen. Beeks, bedankt hiervoor!

• Woonplaats: Sgravenzande
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril|oogmeting|optometrisch onderzoek

Ik was pas op een vrijdagavond in de winkel en 1 verkoopster was met een klant bezig. er kwam een jonge dame binnen die geholpen wilde worden. Aan deze dame werd geen aandacht geschonken, er kwam ook geen ander personeelslid. De dame vertrok na 10 minuten.

• Ervaring met: aankoop van een complete bril|oogmeting|optometrisch onderzoek
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Ik heb een nieuwe bril gekocht. Mijn oude bril, bij een ander opticien vandaan was voor de 2e keer gebroken. De glazen werden in een ander montuur gezet. Vervolgens de nieuwe bril, bleek toch na wat weken niet goed te zijn. Dit is tot zeer volle tevredenheid verholpen.

Cijfer 9: je moet alert blijven!

• Bereikbaarheid (tel/ email) N.v.t.
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril|oogmeting|service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Beeks is een hele fijne winkel: professioneel, vriendelijke met een goede sfeer!

Met veel toewijding ben ik begeleid bij het verkennen van de mogelijkheid om multifocale contactlenzen te dragen. Toen deze optie niet geschikt bleek te zijn, is alle moeite gedaan om een goede bril uit te zoeken. Daarbij zijn de ogen steeds zorgvuldig gemeten.

• Woonplaats: 's-Gravenzande
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril|aankoop van contactlenzen|oogmeting|service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)

• Ervaring met: oogmeting
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Goed en snel geregeld!

Mijn contactlens, die ik NIET bij Beeks gekocht heb, was zodanig onder mijn ooglid geschoven, dat ik 'm er zelf niet meer uitkreeg. Toen ik om hulp vroeg, werd ik direct geholpen en met veel geduld en nog meer vriendelijkheid is het uiteindelijk gelukt de lens uit het oog te halen. TOP service!!

• Bereikbaarheid (tel/ email) N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Woonplaats: Naaldwijk
  • Ervaring met: service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)

N.v.t.

• Woonplaats: Den Haag
  • Ervaring met: aankoop van brillenglazen|oogmeting|service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Zeer klantvriendelijk en goede kennis van zaken je kunt merken dat je hebt te maken met een professionele team van mensen.

geen ,ga zo door!

• Ervaring met: contactlenscontrole
  • Omschrijf uw positieve ervaring: zeer professioneel , kennis up to date klantvriendelijk

• Woonplaats: 's Gravenzande
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril|aankoop van brillenglazen|aankoop van contactlenzen|oogmeting|contactlenscontrole|optometrisch onderzoek|zonnebril
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Een zaak met ervaren, klantvriendelijk personeel waar ze kennis van zaken hebben en altijd voor je klaar staan.

Over NUVO

Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl