Het was allesomvattend en waardevoller dan gehoopt.

Het is bijna niet in woorden te omvatten wat ik uit de leergang heb gehaald omdat het zo groots en alles omvattend is. Op zakelijk vlak heb ik nu veel meer tools om tijdens mijn coaching toe te passen waardoor ik sneller en beter resultaat kan behalen met mijn samenwerkingen. Een groot deel van mijn eigen beperkende overtuigingen zijn nu al veel minder sterk of zelfs weg. (En dat terwijl we op dit moment pas op de helft van de opleiding zijn.) Liane is een heel fijn persoon om van te leren, ze legt de stof heel duidelijk uit en je merkt dat zij echt bij jou als persoon betrokken is om je zo goed mogelijk te helpen. Dankjewel Liane!

• Welke dienst heb je bij me afgenomen? Leergang The Work Basic & Advanced

Blij verrast!

Ik pas “ the work” al jaren toe. Mijn verwachting van de opleiding was vooral; Een beetje opfrissen. Ik ben positief verrast over de hoeveelheid tools om bij overtuigingen te komen, manieren om verder te kunnen met “the work” als je bent vastgelopen alle uitzonderingen, valkuilen. De kers op de taart , de persoonlijke verhalen over Byron Katie zelf. (Liane heeft in de trainingen van Byron Katie gewerkt ).

• Betrokkenheid
  • Welke dienst heb je bij me afgenomen? Opleiding en coaching

Wat een toffe review Naomi. Dank je wel!

Mijn ervaringen met Liane en de Leergang The Work via viervragen.nl zijn speciaal te noemen!

Ik had al eerder van Byron Katie gehoord, maar mij nooit echt in de theorie van The Work verdiept. Toen ik de mogelijkheid kreeg om via mijn werkgever deze leergang te volgen, greep ik die kans met beide handen aan. Iedereen heeft belemmerende overtuigingen die ze in de weg zitten, maar is zich er niet altijd van bewust. Alles wat je aandacht geeft groeit. En zo groeide ook het vertrouwen in deze leergang en hoe Liane ons op haar humoristisch en professionele manier door de stof neemt. Echt invoelen is voor veel mensen moeilijk. Je ogen sluiten en voelen wat er met je gebeurd als je je iets voorstelt en vervolgens omkeert of zelfs loslaat. Of er op een andere manier naar leert kijken. Wat een verademing! Ik heb nog 2 lesdagen te gaan en heb al zoveel geleerd. Over het toepassen van de vier vragen, maar vooral over mijzelf en hoe ik nu kijk naar mijn belemmerende overtuigingen. De vier vragen zijn er niet om deze overtuigingen te bagatelliseren, maar om te laten zien dat het zoveel ‘lichter’ kan. Loslaten lijkt moeilijk, maar is zo bevrijdend. Ik leer nog elke dag, want ik weet dat dit pas het begin is. Liane raakt mij, elke keer weer. Ik weet zeker dat ze jou ook raakt met haar kennis, warme persoonlijkheid en uiteraard haar kunde. Dit is waar zij namelijk in excelleert.

• Welke dienst heb je bij me afgenomen? Coaching / leergang

Dank je wel voor je mooie en lieve review Kirsten.

De Leergang gaf me mooie inzichten!

Onder professionele leiding van Liane intens genoten van alle dagen van de Leergang! Samen met anderen in relatief korte tijd de theorie vrijwel onmiddellijk in de praktijk ingezet. Met heel mooie gesprekken en momenten als resultaat!

• Welke dienst heb je bij me afgenomen? De Leergang

Dank je wel voor je review Monique. Zo fijn dat je de opleiding waardevol vond.

Zinvol

De vier vragen heeft echt mijn ogen geopend! Door bepaalde overtuigingen onder de loep te nemen, ga je dingen anders zien en als je dingen anders ziet ga je je ook anders gedragen. Het heeft mij veel gebracht, ik kan nu makkelijker met bepaalde zaken omgaan en als ik merk dat ik ergens last van heb dan onderzoek ik de gedachte en stel me de vraag is het waar?

• Betrokkenheid
  • Welke dienst heb je bij me afgenomen? The work training

Dank je wel Anousjka. Handig ook voor anderen om te lezen wat je met de opleiding kunt bereiken.

Heel erg deskundig!

Liane is echt een doorgewinterde expert op het gebied van The Work. Wat er ook opkomt in de groep tijdens de leergang ze kan alles daartoe verhouden en vanuit dat perspectief plaatsen. Ze benadert The Work praktisch, helder, en met humor en gepast optimisme en positiviteit. Je voelt dat ze zich de stof en techniek helemaal eigen heeft gemaakt en het een deel van haarzelf is geworden.

• Coaching N.v.t.
  • Welke dienst heb je bij me afgenomen? Leergang

Dank je wel voor de complimenten Dorien:-)

Fijne begeleiding bij het leren van The Work

In september ben ik begonnen met de Leergang The Work. Terwijl ik de methode leer, leer ik mezelf te helpen bij gedachten die me in de weg zitten. Soms in de weg zonder dat ik het door heb.. .gedachten over situaties en anderen, die me niet vooruit helpen. Ik kom er achter veel veroordelender te zijn dan ik dacht. Elke week levert inzichten op en geeft nieuwe ruimte. Liane legt goed en duidelijk uit, helpt bij vragen en houdt ons bij de zaak. Het tussendoor oefenen met de buddy is heel prettig. In deze periode wordt er zo heel wat ballast weggewerkt en wanneer de leergang klaar is, ben ik in staat mezelf verder te helpen.

• Betrokkenheid
  • Welke dienst heb je bij me afgenomen? cursus

Dank je wel Telina voor je review. Je verhaal is verhelderend. Handig voor lezers die willen kijken of de opleiding iets voor ze is.

Het 1-op-1 traject is de investering dubbel en dwars waard!!

Ik volg een 1-op-1 traject bij Liane waarbij we 7 sessies hebben gehad. En ja.. de investering is het wat mij betreft nu al dubbel en dwars waard!! Ik ben heel blij! Dankjewel lieve Liane

• Welke dienst heb je bij me afgenomen? 1-op-1 Coaching

Wat een lieve woorden Tom. Dank je wel.

Wil je van overtuigingen afkomen dan is dit DE opleiding!

Waarom ik de keuze heb gemaakt om de opleiding bij Liane te volgen: Ik heb zelf altijd veel overtuigingen gehad. Deze overtuigingen waren bijna altijd negatief en werkte voor mij zeer belemmerend. Ik heb in het verleden een boek gelezen van Byron Katie en haar ‘aanpak’ vond ik destijds super interessant. Voor mij was het boek niet toereikend genoeg. Toen ik kennis maakte met Liane zei alles in mij dat ik de opleiding moest gaan volgen. Liane is een zeer kundige vrouw. Los van haar kundigheid is zij toegankelijk, heeft Liane humor en kan zij de stof goed overbrengen. De diepere psychologische lagen onder de theorie legt Liane heel goed uit en voor iedereen volgbaar. Liane neemt iedereen uit de groep, op het tempo van de deelnemer, mee door de stof heen. Wat ik heb geleerd: Dat je als mens veel overtuigingen creëert die geen waarde of toevoeging hebben in het leven. Dat het belangrijk is voor mij om naar de essentie te gaan van ik als individu. Waar sta ik voor en wat houdt mij tegen om te gaan voor mijzelf maar met de juiste intentie naar de ander. Dat alles wat je meemaakt een wederkerigheid heeft naar jezelf. De winst voor mij: Veel zelfreflectie momenten, troep opgeruimd, dat ik vaker in het ‘rabbit hole’ mag kruipen/springen. Dat ik mijzelf niet hoef te verschuilen achter overtuigingen. Dat iedere overtuiging een muurtje is om niet tot de essentie te komen.

• Betrokkenheid
  • Welke dienst heb je bij me afgenomen? Ik heb een opleiding gevolgd

Zo’n mooie review krijgen van een powervrouw als jij, is een voorrecht. Dank je wel voor je positieve en zeer informatieve uitleg van de opleiding The Work.

Een eyeopener!

Nu halverwege de opleiding al zoveel mooie ervaringen opgedaan en al diverse onjuiste overtuigingen kunnen onderzoeken met een positief resultaat! Liane is zeer ervaren, schakelt razendsnel, ze maakt The Work helder en duidelijk. Haar begeleiding is 100%. Kortom: een volwaardige vervangster voor Katie hier in Nederland en België!

• Welke dienst heb je bij me afgenomen? Jaartraining

Dank je wel voor je mooie review Marijke. Zo fijn om te lezen dat je gelukkig bent/was met de opleiding.

Liane heeft empathie, expertise en maakt elke sessie waardevol

De opleiding The Work was echt een eye-opener voor mij. De technieken zijn praktisch en helpen om mijn eigen overtuigingen aan te pakken. Ik kan nu beter relativeren en mijn eigen gedrag waarnemen. Liane creëert een fijne veilige sfeer tijdens de lessen, zowel online als op locatie. Een aanrader voor wie aan zichzelf wil werken of als toevoeging als ervaren coach.

• Communicatie N.v.t.
  • Coaching N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.
  • Welke dienst heb je bij me afgenomen? Leergang The Work

Dank je wel Leslie voor deze mooie review van de opleiding The Work. En dankbaar dat je het een veilige omgeving vond.

Compleet, helder uitgelegd en veel oefening!

Deze opleiding biedt inzicht, geeft een duidelijke structuur en heel veel oefening om The Work goed toe te kunnen passen. Ik leer The Work direct toe te passen op verschillende onderwerpen en zo kan ik mijn coachees gestructureerd, maar met diepgang en in een enigszins meditatieve staat, terugbrengen naar een situatie waar een gedachte is ontstaan. Om deze vervolgens te onderzoeken en om te keren. Hiermee help ik mijn coachees om gedachten als minder belastend of belemmerend te ervaren en patronen te herkennen of ontdekken. Ik geniet echt elke bijeenkomst van Liane, zij geeft deze opleiding diepgang, humor en professionaliteit!

• Welke dienst heb je bij me afgenomen? Opleiding The Work

Wat een fijne review Denise. Erg handig voor coaches om te lezen wat The Work voor hun cliënten kan betekenen. Dank je wel.

Absoluut een aanrader!!

Nadat ik Liane heb gecontact werd er gelijk actie ondernemen, wat een opluchting! Erg prettig in omgang, weet de juiste vragen te stellen en geeft je handvaten hoe om te gaan in bepaalde situaties. Voel me erg op mijn gemak, heeft diepgang en doet echt haar best om je verder te helpen. Al na de eerste sessies merkte ik dat je gedurende je dagelijkse gang van zaken stil staat bij punten die besproken zijn. Dank Liane!

Heel graag gedaan Stein.

Heel scherpe analytische coach

Liane is een heel scherpe en snelle denker. Ze voelt je heel goed aan. Met haar vier vragen laat ze je echt anders naar dingen kijken die je dwarszitten. Ik heb er veel aan gehad.

• Welke dienst heb je bij me afgenomen? Coaching

Wat fijn Barbara. Dank je wel voor je review.

Inspirerend en life changing

Liane heeft mij heel fijn geholpen. Ze heeft een zee van ervaring en dat merk je meteen in de manier waarop ze direct de vinger op de zere plek weet te leggen. In mijn zoektocht is helder geworden waar mijn kern lag en dat heeft ze dmv vragen maar ook goed luisteren naar boven gekregen. Ze is fijn om bij te zijn en je voelt je heel vrij en op je gemak bij haar. Ze wil ook dat je leert om zelf aan de slag te gaan ipv dat je afhankelijk wordt van haar, dat vind ik ook mooi van haar. Ik zou haar zeker aanraden, vooral omdat ik zie dat dit haar bestemming is en ze dit al van jongs af aan doet, het coaching.

• Welke dienst heb je bij me afgenomen? Coaching

Dank je wel Judith voor je fijne review!

De eerste die ik bel als er iets is

Liane haalt met haar rake observaties de angel uit mijn probleem. Ze kan zo ontzettend goed intunen op wat er speelt, dat is echt een verademing. Liane biedt een veilige haven en een klankbord, en je krijgt er ook een cheerleader en stand-up comedian bij. Hoera!

• Welke dienst heb je bij me afgenomen? Coachingsgesprek

Dank je wel Lisette voor je review. Cheerleader en stand-up comédienne. Haha.. mooi. Liefs van mij

Excellent experience!

I can highly recommend coaching with Liane! She guided me through very difficult moment of my life. Thanks to her I started to belive in myself and my own judgments. She opend my eyes for so many things I have't seen so far or simply I was not aware of! Thanks to her choaching I stopped blaminig myslef for being who I am. I have a feeling that only after few session I'm simply a different person. In my opinion Liane is the best coach I have ever met!

• Welke dienst heb je bij me afgenomen? Coaching

Hi Martyna, Already a long time ago we spoke. Thank you very much for your review! Warm greetings, Liane

Ontzettend krachtig en doeltreffend - absolute aanrader

Liane's sessies zijn een absolute aanrader. Doeltreffend, krachtig en transformerend. Liane is een heel fijn mens, ze is compassievol, komt heel snel tot de kern en is heel duidelijk. Ik heb inmiddels drie keer met Liane gewerkt, alledrie de keren waren ontzettend waardevol en doeltreffend. 1x in een groep tijdens een workshop over vergeving, wow, Liane wist me feilloos te brengen op de plek waar de pijn zat. Na de sessie heb ik een heel deel van mijn emoties en herinneringen aan vroeger terug gekregen en vooral kwam er blijvend weer heel veel nieuwe energie tot mijn beschikking! 2x heb ik met Liane 1 op 1 gewerkt, beide keren aan een ander onderwerp. Liane wist uit mijn verhaal precies de zere plek te vinden en in 1 sessie tot de kern te komen. Beide sessies heb ik als zeer transformerend ervaren. Ik blijf absoluut terugkomen als ik tegen nieuwe overtuigingen of problemen aanloop en zal Liane aanraden bij vrienden en familie!

• Welke dienst heb je bij me afgenomen? 1 op 1

Wat een mooie en uitgebreide review Petra. Dank je wel 🙏🏼

Echte turn-around!

Ik vind de Leergang een diepgaande opleiding die veel los maakt. Er zijn emoties losgekomen wat in alle vormen van psychische hulp niet is gebeurd. Liane is een fijne, humoristische trainer met veel diepgang, geduld en know-how. De leergang heeft tot nu toe veel effect op me gehad; ik doorzie hoe denkpatronen gaan, waar ik mijzelf klem zet en waar ik mijzelf kan bevrijden. Ik heb gevoelens diep gevoeld. Ik zit echt in een transformatieproces mede door de opleiding (en wat bijles). Mijn belangrijkste inzicht is dat je jezelf klem zet door je eigen overtuigingen. Dat alles wat je denkt wat je ‘bent’ niet waar is. Of in ieder geval te onderzoeken is. Ik merk dat het veel ontspanning en bevrijding geeft als je deze zaken gaat loslaten. Ook heb ik gemerkt dat de ander de schuld geven, je weg houdt bij echte groei

• Welke dienst heb je bij me afgenomen? Leergang 4 vragen

Hi Meike, Dank je wel voor je review. En de mooie inzichten die je deelt.

Dit heeft m’n leven veranderd..

Ik vond de leergang een heel leerzame opleiding. Ik had niet verwacht dat ik zoveel inzichten in mijzelf zou vinden. De effecten van deze leergang is dat ik laagje voor laagje oude gewoontes, oordelen en gedachtes afpellen om mijn authentieke zelf zichtbaar te krijgen. Ook heb ik inzichten in mensen in ‘t algemeen gekregen. Ik ben in gaan zien hoe ik mijzelf onderuit haalde en saboteerde. Ik weet nu hoe ik mijn gedachten en oordelen kan bevragen en daarmee helder krijgen hoe mijn waarheid verdraaid was. Ik heb geleerd hoe ik mijn echte waarheid boven tafel krijg. En hoe ik, als ik zou willen, mensen echt kan helpen i.p.v. denken ze te helpen met mijn oude gewoontes. Liane is een fijn en betrouwbaar persoon. En ik denk de veiligste persoon tot nu toe in mijn leven.

• Welke dienst heb je bij me afgenomen? Coaching gesprekken en opleiding

Dankjewel wel voor je review Caroline! 🙏🏼 Liefs

Wijze lessen en heel veel inzichten

Ik vond de Leergang een fijne opleiding die in het juiste tempo gaat. Liane is open en direct. Ze geeft duidelijk aan waar je mee aan de slag kan gaan. Liane staat ook open voor feedback. Ze vraagt door totdat je echt snapt wat de theorie is. Ik heb de afgelopen maanden voor mijzelf helder gekregen waar ik nog aan moet werken. Op sommige punten ben ik zelfs al gegroeid en ga ik nog meer stappen zetten. Ik ben al tot het besef gekomen dat ik meer de tijd mag nemen voor persoonlijke ontwikkeling omdat het me rust en inzichten geeft. Wie ik was, was aangeleerd. Wie ik ben / wil zijn, is mijn hart volgen. Ik hoef alleen maar te zijn en vertrouwen te hebben. De irritaties die ik door iemand heb, zijn lessen voor mijzelf. Dus uiteindelijk ben ik de ander dankbaar voor de wijze les. Dat brengt me dichter bij mijzelf.

• Welke dienst heb je bij me afgenomen? De Leergang

Dank je wel voor je mooie review Amy! Liefs

Eye opener!!

Ik vind de opleiding ‘Leergang The Work’ heel interessant. Ik heb een goed beeld gekregen van The Work en op wat voor manier je het kunt toepassen. In de leergang zit super veel theorie helemaal uitgewerkt per thema, wat het heel overzichtelijk en gestructureerd maakt. De leergang heeft een logische en prettige opbouw. Ik vind Liane heel fijn als trainer. Ze straalt rust en vertrouwen uit. Liane heeft super veel kennis en ervaring. Ze luistert fijn, geeft iedereen de ruimte om te spreken, kijkt wat iedereen nodig heeft en biedt handvatten om verder mee te kunnen in je ontwikkeling. Ik heb The Work helemaal leren toepassen in de praktijk. Ik heb veel meer gevoel en duidelijkheid en diepgang gekregen bij de vragen van The Work. Ik heb inzicht gekregen in hoe ik The Work kan toepassen in het stukje ‘creatie’. The Work op je lichaam en pijntjes was echt een eye opener voor mij. Ook heb ik geleerd hoe ik meer naar de juiste one-liner / overtuiging kan komen om daar The Work op te kunnen doen. Ik heb uiteraard eye-openers gekregen in mijn eigen ontwikkeling. De grootste was wel het stukje ‘toelaten’ wat ik nog niet zag in mijn eerste opleidingsdag maar Liane al wel kon benoemen. Dit ben ik in de loop van de maanden ook steeds meer gaan voelen. En na onze 1 op 1 sessie is dit helemaal helder geworden waardoor ik hier ook veel pijn en patronen kon doorbreken. Ik ben wel nieuwsgierig naar meer van je kennis, Liane. Dit is natuurlijk echt een The Work opleiding maar ook ik voel heel sterk ook nieuwsgierig te zijn naar andere methodes of eigen technieken die jij in je coaching gebruikt.

• Welke dienst heb je bij me afgenomen? De opleiding The Work en 1:1 coaching

Lieve Joline, dank je wel voor je uitgebreide review. X

Terug naar jezelf!

Liane heeft veel passie voor haar vak en dat merk je. Waar ik mijzelf al goed dacht te kennen kwam Liane steeds opnieuw met verrassende en vooral bevrijdende inzichten. Ze nam daarbij de tijd om echt naar mij te luisteren, zonder te oordelen. Dit samen met haar humor maakt dat ik mij erg op mijn gemak voel bij haar. Ook weet ze voor mij ingewikkelde dingen eenvoudig te maken en ze daarbij in een ander perspectief te plaatsen. Waar ik soms erg om de dingen heen kan draaien is zij to the point en komt ze met praktische tips voor als je die nodig hebt. Liane heeft mij op een hele fijne, betrokken en down to earth manier geholpen om mijn belemmerende overtuigingen en patronen te doorgronden en zo dichterbij mijzelf te komen. Ik ben dan ook heel dankbaar dat Liane op mijn pad is gekomen en ik kan haar van harte aan iedereen aanraden.

• Welke dienst heb je bij me afgenomen? Coachingsessies

Verhelderend

Ik heb door de Leergang een routine ontwikkeld om The Work frequent te doen. Verder heb ik geleerd om The Work te coachen door me zo min mogelijk te mengen in het proces van de ander. Door herhaling van vraag 3 van The Work heb ik meer compassie voor mijzelf ontwikkeld. Ik merk dat ik nu beter mijn grenzen kan aangeven en daardoor minder manipuleer. Liane is enthousiast, open, integer, ongestructureerd en betrokken.

• Welke dienst heb je bij me afgenomen? Leergang the work

Verrijkend

Door de Leergang heb ik geleerd liefdevol en met compassie mijn binnenwereld te onderzoeken. Ik voel de ruimte om mijn denken te bevragen. Ook heb ik ervaren wat de oorsprong is van sommige patronen. Ik heb ontdekt dat het veilig voelt als iemand onbevooroordeeld in mijn gedachtenwereld ‘meereist’. Door de Leergang heb ik naar mijzelf en anderen mildheid ontwikkeld en ook dat ik niet verantwoordelijk ben voor het gevoel van de ander. Ik vind je een héél inspirerende, oprechte, wijze en bevlogen trainer. En humoristisch, authentiek en duidelijk. Ik heb veel gehad aan je uitleg en je voorbeelden. Fijn dat je veel persoonlijke voorbeelden inbracht, dat maakte het vaak duidelijker en concreet. De manier waarop je ons begeleidde vond ik prettig; je liet ons zelf ervaren en ontdekken en was tegelijkertijd altijd persoonlijk betrokken. Veel dank! Annemieke

• Welke dienst heb je bij me afgenomen? Leergang the Work

Over Coachscore.nl

Coachscore is de reviewtool speciaal voor coaches. Groei als coach met echte reviews. Help meer mensen. Meer weten over hoe de reviews worden verzameld en worden gecontroleerd op echtheid? Ga dan naar onze website en klik onderin de footer op: “hoe worden reviews gecontroleerd op echtheid?”