Fijne professionele begeleiding

Liane gaat op een prettige manier met je aan de slag, laat je op een fijne manier je verhaal doen en gaat daarna praktisch met je aan de slag. Precies wat ik nodig had toen ik in mijn persoonlijk leven en op werkvlak vastliep. Na een paar sessies stond ik weer aan het stuur van mijn beslissingen.

Liane kwam in mijn leven en alles klopte, de juiste vragen op het juiste moment. Zorgzaam en uitdagend. Wijsheid en het grote vermogen om te schakelen naar welke uithoek dan ook. Liane, heel erg bedankt!

• Kwaliteit

Liane legt het op een rustige en duidelijk manier uit! ik heb nu bij Liane 5 sessies gevolgd en het is mij zoveel duidelijk dan in het begin. Ik kijk al zoveel anders tegen dingen aan, en dat door je gedachten om te zetten! En dat is echt een hele fijne ervaring!

• Kwaliteit

Ik kwam bij Liane omdat ik voelde dat ik, na enkele jaren aan zelfontwikkeling (gesprekken bij een psycholoog, coach, door meditatie, boeken lezen en ademsessies) nog niet het idee had dat ik was uitgeleerd. Sinds het moment dat ik de weg naar binnen inzette, was er geen weg meer terug. Ik ben gegrepen door het fenomeen dat bewustzijn heet - en dat heb ik geweten (en dat weet ik nog steeds). De stappen die ik met Liane heb gemaakt (na ik denk nu 20 sessies) zijn onbeschrijflijk. Ik heb inzicht gekregen in belemmerende overtuigingen en gedragspatronen - waarvan ik dacht dat ik er al heel wat had ‘ontdekt'. Niets bleek minder waar, want nog steeds stroop ik continu laagjes af van mijn ‘onechte’ identiteit/ego (door conditionering, opvoeding, omgeving, ook wel: het leven als mens). Hierdoor voel ik me telkens een stukje lichter, vrijer en gelukkiger als ik bij haar ben geweest. Sinds de gesprekken met Liane ben ik een bewuster, liefdevoller (vind ik zelf, hehe) en aanweziger mens geworden. Ik leef meer vanuit m’n gevoel en dat heeft impact op de (zakelijke) keuzes die ik maak in het dagelijks leven. Deze komen vanuit mijn hart, in lijn met mijn doel hier op aarde. Minder angst en zorgen betekent meer geluk, liefde en (persoonlijk) succes. Succes betekent voor mij dat ik kan leven vanuit mijn hart. Dat ik kan zijn wie ik ben, zonder te (want ja, dat was het geval) leven met beschermingsmechanismen om je werkelijke 'ik' te verbloemen. En ja, het proces waar ik doorheen ga is niet altijd even makkelijk of leuk. Om je shit te integreren moet je het eerst (opnieuw) aankijken, dit is dan ook precies de reden waardoor de meeste mensen bang zijn (dit was ik ook) om te starten. De ene dag kan ik me energiek en opgewerkt voelen, de andere dag heel moe en sneller uitgeblust. Het verschil is dat ik deze tijdelijke struggles doorsta met een onbetwist ‘weten’ dat het weer goed komt. Dat dit een fase is waar ik doorheen moet of een les is die ik moet leren. En altijd blijkt dit weer het geval, het komt altijd weer goed en zelfs beter dan dat. Ik kan Liane aanbevelen omdat ze in iedere situatie (bijvoorbeeld echtscheidingen, burn-outs of spirituele groei) jou kan helpen met de uitdaging waar je op dat moment voor staat. Liane is zorgzaam, liefdevol, biedt praktische handvatten en ze is lekker down to earth (zeker niet zweverig). Ze is voor mij een absolute held en ik ben alles en iedereen dankbaar dat zij op mijn pad is gekomen. Een investering voor je leven.

• Kwaliteit

Ik vind Liane een waanzinnige coach met een hele fijne energie. Ze is scherp, invoelend en meedenkend. Ze tuned in en kan goed voelen waar je op dat moment zit in je proces. Ze ziet en begrijpt wat er gebeurt en helpt vervolgens met het verhelderen van je situatie en het zoeken naar wat je nodig hebt. Ze is een echte coach, een kei in bekrachtigen en het laten voelen van je eigen kracht. Ik raad het iedereen aan om naar haar toe te gaan :) Liane haalt in mij Ze vertrouwd, fijne sfeer, veel levenservaring, kan zich ontzettend goed in de ander verplaatsen en met je mee voelen waardoor ze me volledig begrijpt. analytisch vermogen.

• Kwaliteit

Ik beveel Liane zeker aan! Liane is mijn tweede coach (in de afgelopen 1.5 jaar). Ik heb een burn-out gehad en na het starten van een nieuwe baan heb ik helaas weer een pittige tijd gehad. Op dat moment werd Liane me aanbevolen. Ze analyseerde mij als client en kwam met meerdere opties om mijn situatie aan te pakken. Ze is duidelijk en direct, iets wat ik nodig had doordat er bij mij onzekerheid was ingeslopen. Sinds november 2017 kom ik ongeveer om de 2 a 3 weken bij Liane. In de toekomst zal dit afnemen, maar ik zal voorlopig niet stoppen, ook als ik alles op de rit heb. Dit om te spiegelen en een licht te schijnen om gebieden waar ik te weinig aandacht aan geef. Liane helpt mij om terug in balans te komen en die balans te houden.

• Kwaliteit

Liane is coach en een expert op het gebied van het gedachtengoed van Byron Katie. Ze neemt je mee en ondersteunt je zoektocht op een warme en doortastende manier. Niet zweverig, down to earth.

• Kwaliteit

Door mijn gesprekken met Liane heb ik meer zelfinzicht gekregen en een groot verdriet een plek kunnen geven. Ik voel mij lichter en fijner waar ik heel dankbaar voor ben.

• Kwaliteit

Liane is een deskundig coach en 4 vragen specialist. Ze is een warme persoonlijkheid en weet jouw belemmerende gedachtes te verwoorden en (samen) te ontdekken zodat je ermee aan de slag kan. Ze creeert een veilige setting binnen de groep waardoor er een ontspannen respectvolle sfeer is met ruimte voor diepgang maar ook humor. Ik kan werken met liane ten zeerste aanbevelen: ze weet je als geen ander te helpen groeien en te zorgen dat 'the work' een makkelijke tool word.

• Kwaliteit

Viervragen werkt goed, zeker met behulp van Liane. Ze heeft mij geleerd dat je het negatieve in het positieve kunt veranderen door enkel de dingen opnieuw te bekijken vanuit een ander perspectief!

• Kwaliteit

Liane laat me altijd op m'n gemak voelen, kan zich goed inleven en biedt een luisterend oor. Ze weet altijd de rode draad uit mijn, vaak warrige, verhaal te pakken, waar we vervolgens mee aan de slag gaan. Ze leeft zich in in mijn verhaal, maar vertelt me ook waar het op staat als dat nodig is. Ze weet me echt dat juiste zetje in de goede richting te geven, waardoor ik helemaal de beste versie van mezelf kan worden. Liane heeft mij geholpen nog meer in mijn kracht te komen staan.

• Kwaliteit

Ik kreeg als tip om eens met Liane te gaan praten en na even twijfelen over de prijs heb ik toch een introductie bij haar geboekt. Het was het meer dan waard! Ruim een half jaar geleden ben ik voor het eerst bij Liane gekomen. Ik heb al zoveel steun aan haar gehad. Vooral om mijn zelfvertrouwen weer terug te vinden en om wegwijs te worden van alles wat ik voel van binnen. En Liane steunt me enorm in het verwezenlijken van mijn dromen. Zo leuk allemaal! #blij

• Kwaliteit

Liane is erg deskundig en prettig om mee te praten. Lijkt wel alsof de problemen bij haar achterblijven.

• Kwaliteit

Mijn ervaring bij Liane is dat Liane heel goed situaties en mensen aanvoelt. Daardoor stelt ze de juiste vragen en wat ik zelf heel fijn aan haar vindt dat ze ook (als ze voelt dat het kan) je de waarheid durft te vertellen, die noodzakelijk is. Heel fijn dat ze in ieder geval bij mij heel direct kan zijn want ik waardeer haar mening en inschattingsvermogen enorm. Daarnaast leer ik altijd wat nieuws van haar. Liane heeft heel veel kennis en ervaring waardoor ik altijd de deur uit loop met nieuwe inzichten en tools om mezelf te verbeteren. Heerlijk, fijn en vertrouwelijk.

• Kwaliteit

Mijn ervaring met Liane en Viervragen is dat ik door de persoonlijke en doortastende manier van coachen en het verbluffende snelle resultaat haar van harte aanbeveel. Liane is een super slimme vrouw die nadrukkelijk en super geconcentreerd ECHT kan luisteren en geen genoegen neemt met vage of ontwijkende antwoorden op de vragen die zij stelt. Ze heeft samen met mij de diepere lagen in mij wakker geschut. Door met Liane te werken heb ik een krachtige fundering gebouwd die mijn persoonlijk leven, de mensen om mij heen en mijn bedrijf een enorme boost hebben gegeven voor nu en voor de toekomst!

Over Coachscore

Coachscore is de reviewtool speciaal voor coaches. Groei als coach met echte reviews. Help meer mensen.

Over Viervragen