vakkundig en netjes

snelle levering van de zonwering. montage verliep soepel en er werd netjes gewerkt en het afval werd opgeruimd.

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: N.v.t.
  • Ervaring met product: Buitenzonwering

Slecht

Afspraak gemaakt op zaterdag om 11.00 uur . Niemand aanwezig gewacht tot 11.15 weggegaan. 12.30 uur teruggekomen : Waren met een klant bezig ff gewacht daarna allerlei smoesjes aan moeten horen weggegaan met een gevoel ik kom ik nooit meer al krijg ik het gratis wat een waardeloze service.

• Advies N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis en vakmanschap N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Montage N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Tips en verbeterpunten: Afspraak nakomen
  • Ervaring met product: N.v.t.

Waardeloos

Gevraagd voor een prijsopgave, krijg ik als antwoord dat venlo te ver weg is....sorry hoor maar zoiets heb ik nog nooit meegemaakt

• Nazorg en garantie
  • Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Zet op de site dat venlo te ver weg is voor een adviesgedprek en inmeten cq montage
  • Ervaring met product: Overige

Zeer correct en vakkundig geholpen !!

Het vakkundig aanbrengen van twee nieuwe zonnedoeken en 4 trekbanden

• Tips en verbeterpunten: Geen
  • Ervaring met product: Buitenzonwering

Over Ambiance Zonwering

De zonweringproducten van Ambiance Zonwering zijn kwalitatief hoogstaand en onderverdeeld in binnenleven (binnenzonwering) of buitenleven (buitenzonwering). Toepassingen binnenshuis zijn bijvoorbeeld rolgordijnen, jaloezieen of lamellen. Buitenshuis biedt Ambiance vele zonweringoplossingen zoals screens, markiezen of zelfs rolluiken of overkappingen voor het terras of te wel verandadaken. De drie productlijnen Basic, Premium en Excellent hebben elk een corresponderende prijsklasse. Een passende zonweringoplossing voor iedereen dus!