Zeer goede en snelle service.

We hadden problemen met onze oude rolluiken dat ze niet meer omlaag en gingen. Deze waren niet door Ambiance verkocht en geplaatst. Toch waren ze bereid ons te helpen om er naar te kijken en te repareren. Ze zijn de volgende dag bij ons langs gekomen, en hebben het probleem zeer goed en professioneel opgelost. Eerst door goed het probleem te traceren, daarna goed en netjes op te lossen en daarna ook meerdere malen goed te testen. De monteur communiceerde heel goed in wat hij allemaal deed, en legde het ook allemaal uit. Erg aardige man, die goed en professioneel zijn werk deed.

• Advies N.v.t.
  • Ervaring met product: Rolluiken

Meer dan tevreden

Begin Maart 2024 nieuwe markiezen geplaatst en het vervangen van lamellen bij bestaande rolluiken. Wij zijn zeer tevreden met het resultaat en professionele montage. Uiterst nette werkzaamheden en secure monteur. Ook de prijs zeer gunstig in vergelijk met andere aanbieders. Komen afspraken na en denken met je mee. Geen aanbetaling hoeven doen bij bevestiging order. In een woord TOP !!!

• Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Tips en verbeterpunten: Geen
  • Ervaring met product: Buitenzonwering, Rolluiken

Perfect product geleverd en uitstekende service

Perfect product geleverd en uitstekende service

Perfect geholpen

We zijn super goed geholpen en geen vraag was te gek. Inmeten ging ook goed en met duidelijke adviezen tot een beslissing gekomen. We moesten eerst de muur repareren en het team in Nijmegen heeft is voor de reparatie langsgekomen om het oude scherm te verwijderen. Toen het nieuwe scherm binnen was waren ze er snel om alles vakkundig, snel en netjes te monteren. We komen zeker terug als we de screens gaan aanschaffen.

perfecte montage

Keurig wegewerkte stroomdraad van de screen. Zeer prettige werknemers

• Ervaring met product: Horren

een acuut probleem opgelost

Ons scherm van 8x3,5 meter wilde niet meer dicht! en dat met storm en onweer op komst .... 15 jaar geleden geleverd door firma uit Wijchen, die niet meer bestaat dus naar Ambiance, vlak bij ons thuis in Malden. 09:30 uur open.... maar helaas alleen op afspraak. Bellen. Keurige telefoniste, er zou iemand om 10:30 op de zaak staan. Ik vanuit de auto nog 2 andere zaken gebeld in Wijchen. Maar ja, we stonden niet in het klantenbestand en eigen klanten in deze drukke tijd gaan voor .... De urgentie van het probleem totaal genegeerd! 10:05 auto met 3 mensen van ambiance erin stop naast mij. Ik denk, vooruit met de geit, vertellen wat er aan de hand is. Wordt keurig aangehoord. "U woont vlak bij, we rijden nu even bij u langs, want dichtknijpen dat lukt altijd". Nog wel nieuwe motor meegenomen, maar 15 minuten later het scherm dit, de acute zorgen opgelost. Nieuwe motor erin dat was nu te veel werk, maar wordt gepland. Dit was vrijdag Zondag belletje van de eigenaar~ "bent u morgen thuis, er is een klus uitgevallen". Maandag dus nieuwe motor er in. Vaklui en zeer klantgericht. Hier kunnen de collegae / concurrenten in Wijchen nog wat van leren. Dit is top geregeld. En dan de rekening: die viel ruim onder de begroting! Ambiance, en zonnetje in Malden!!

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: geen, ga zo door

vakkundig en netjes

snelle levering van de zonwering. montage verliep soepel en er werd netjes gewerkt en het afval werd opgeruimd.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Slecht

Afspraak gemaakt op zaterdag om 11.00 uur . Niemand aanwezig gewacht tot 11.15 weggegaan. 12.30 uur teruggekomen : Waren met een klant bezig ff gewacht daarna allerlei smoesjes aan moeten horen weggegaan met een gevoel ik kom ik nooit meer al krijg ik het gratis wat een waardeloze service.

• Advies N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis en vakmanschap N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Montage N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Tips en verbeterpunten: Afspraak nakomen
  • Ervaring met product: N.v.t.

Waardeloos

Gevraagd voor een prijsopgave, krijg ik als antwoord dat venlo te ver weg is....sorry hoor maar zoiets heb ik nog nooit meegemaakt

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Zet op de site dat venlo te ver weg is voor een adviesgedprek en inmeten cq montage
  • Ervaring met product: Overige

Zeer correct en vakkundig geholpen !!

Het vakkundig aanbrengen van twee nieuwe zonnedoeken en 4 trekbanden

• Tips en verbeterpunten: Geen

Ambachtsweg 2

6581 AX Malden

Over Ambiance Zonwering

De zonweringproducten van Ambiance Zonwering zijn kwalitatief hoogstaand en onderverdeeld in binnenleven (binnenzonwering) of buitenleven (buitenzonwering). Toepassingen binnenshuis zijn bijvoorbeeld rolgordijnen, jaloezieen of lamellen. Buitenshuis biedt Ambiance vele zonweringoplossingen zoals screens, markiezen of zelfs rolluiken of overkappingen voor het terras of te wel verandadaken. De drie productlijnen Basic, Premium en Excellent hebben elk een corresponderende prijsklasse. Een passende zonweringoplossing voor iedereen dus!