Snelle en goede service bij reparatie van mijn zonnescherm

Niet alleen voor levering nieuw zonnescherm, maar ook voor reparatie.

• Advies N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Ervaring met product: Buitenzonwering

Topservice en zeer klantgericht!

Had eerst raambekleding aangeschaft in Naarden maar dat was niet optimaal. We zochten echter hetzelfde artikel ook voor de andere ramen en kwamen toen bij Flevosol Ambiance terecht. Gewoon naar de showroom gefietst en we werden meteen vriendelijk te woord gestaan. Na aanschaf waren er tot 2x toe incidenten met het aangeschafte artikel. Baalde er wel van maar was niet aan hun te wijten. Beide keren topservice gehad. Opgelost en uitgebreide maatregelen treffen om te voorkomen dat het nogmaals zou kunnen gebeuren. Ze denken proactief mee. En aan de aftersale service ben je (mag ik zeggen 'uiteraard'?) geen cent kwijt.

• Tips en verbeterpunten: Helemaal top
  • Ervaring met product: Horren, Raamdecoratie

De service van Flevosol Almere is heel erg goed, belangrijk!!!!

Ik bracht mijn hor, waar een hond doorheen gerend was die de hor helemaal losgetrokken had, bij het filiaal waar ik de hor gekocht had (Almere Muziekwijk Josephine Bakerstraat)voor reparatie om 10 u. . Om 11 uur werd de hor gerepareerd teruggebracht en teruggeplaatst. Geweldig !!! Dat is toch een uitstekende service! Complimenten!

• Tips en verbeterpunten: Misschin wat meer keuze in horren
  • Ervaring met product: Buitenzonwering, Horren

Vaklui,denken mee en komen alles na

Echt een aanrader deze mensen monteren alles netjes en komen de afspraken na. Mijn complimenten !

• Ervaring met product: Rolluiken, Horren

Zeer teleurstellend

Volgens mij is de werkdruk bij Ambiance Flevosol te hoog voor het personeel. E-mails worden niet beantwoord, zelfs niet al je over wil gaan tot bestelling, telefoon wordt niet opgenomen. Als je vervolgens naar de showroom komt om te vragen naar de status van de bestelling en nog wat technische vragen stelt, wordt er zeer geïrriteerd gereageerd en er wordt zelfd gewoon gezegd: "het loopt nu al zo stroef misschien kunt u beter ergens anders bestellen". Zeer teleurstellend.

• Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Ervaring met product: Buitenzonwering, Rolluiken

Super service

Kwaliteit is sowieso goed. Daarnaast hadden wij wat problemen die buiten hun pakket vielen. Deze problemen hebben zij voor ons verholpen, wat ze eigenlijk niet hoefden te doen. Echt een super service. Super blij met flevosol

• Tips en verbeterpunten: N.v.t.
  • Ervaring met product: N.v.t.

Bedankt voor de snelle servicd van 2 motoren vervangen

Goede voorlichting, snelle en duidelijke offerte.

• Ervaring met product: Buitenzonwering

Super goede service van de heren van Flevosol!!

De motor van ons zonnescherm was voor de 2e maal defect. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, dus dat is pech hebben.. De eerste maal viel net buiten de garantie en kregen we een coolance regeling, helft van de motor betalen. Nu na 6 jaar wederom de motor kapot. De heren van Flevosol waren snel ter plekke om ons uit de brand te helpen. De motor werd geplaatst, het scherm werd nauwkeurig afgesteld en tot onze grote verbazing en onze grote dank, was dit service van de zaak. Geen kosten. Ontzettend bedankt voor jullie hulp en jullie zijn top!

• Ik wil beoordelen als: Bedrijf

fantastisch Sercice

ongeveer twee jaar geleden had ik een screen laten plaatsen voor mijn veranda door Flevosol Almere. de rits van een van de screen was gescheurd en kapot gegaan door heel veel spanning op de screen. ik belde ze en klaagde over dit probleem. De heer Herman beloofde me voor het nieuwe screen en binnen twee weken werd een nieuw screen vervangen door het oude kapotte screen. Echt een top service!!!!

• Ervaring met product: Terrasoverkappingen

Binnen een dag afspraak niet nagekomen, zeer slechte service

23 juni een knikscherm uitgezocht en besteld. Wij besloten tot aankoop over te gaan, echt binnen 12 minuten hebben wij de koop gesloten, eerder rolluiken besteld c.a. 5 jaar geleden, dus vertrouwen was er en ook niet verder georiënteerd knikarmscherm 290 cm breed uitval 250 cm electriche bediening antraciet bak en streepdecor doek. Dit van het merk “Luxaflex” dus topkwaliteit.afgesproken prijs c.a. € 1530.— all in.inclusief de actie die daarop gold. Inmeten op 24 juni tussen 9.00 en 10.00 uur. 9.05 uur stond de inmeter op de stoep. Keurig toch. Maar nu gebeurd het: scherm kan maar 270 cm met een uitval van 210cm, oké wat niet kan kan niet. Mijnheer probeerde mij naar een screendoek te krijgen echter ik wil heel duidelijk een knikarm scherm. Oke en daar komt ie aan...... de prijs word c.a. € 1.700.— antraciet bak heeft nog een meerprijs en het uitgezochte doek was ook duurder. Ik weet nu dus nog steeds geen totaalprijs. Alle leuk en aardig maar ik ga geen € 200,— of misschien nog meer betalen na de afspraak gisteren in de showroom. Er was geen actie dus geen korting, de prijs wordt bepaald na inmeten. Hélemaal mee eens. Zelf heb ik 32 jaar keukens verkocht, indien de klant verkeerde informatie geeft kan er altijd een prijsverschil ontstaan, ik kwam hier altijd uit met de ( ozo belangrijke ) klant met alles wat je kan verkopen Moet je blij zijn zeker als je het erg druk hebt. Dat heeft Flevosol het ook. De klant betaald n.l. Jou hypotheek en je vakantie toch? Mijnheer was niet bij het gesprek geweest dus .......makkelijk hè. Hij bespreekt het ook niet met zijn collega’s is niet nodig. Nee hoor je gooit zomaar c.a. € 1.500.— omzet in de sloot. Helaas heren van Flevosol, ik nimmer meer klant bij u, dit is geen bedreiging hoor maar u moet het wel weten. 3 zelfstandig wonende kinderen, heel goed contact met onze directe omgeving. Het interesseert U natuurlijk niet. In mijn straat het ik 8 (lees Acht) keukens verkocht. kan alleen bij goede service.

• Kennis en vakmanschap N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Heel simpel: Afspraak is Afspraak.

Aftersales buitengewoon goed

Aftersales ook na jaren gebruik, onverwacht buitengewoon naar tevredenheid.

• Ervaring met product: Terrasoverkappingen, Buitenzonwering

Communicatie en Aftersales kan echt een stuk beter

In september 2019 een plissé hordeur gekocht voor onze schuifpui. In eerste instantie was de levertijd een stuk langer dan dat ons tijdens de koop was toegezegd. Wanneer je ze hier op aanspreekt is het bedrijf in ene een stuk minder vriendelijk. Nadat de hordeur geplaatst was bleek na 10 keer de hordeur open en dicht te doende het doek niet meer netjes oprolde. Deze kwam dus regelmatig naar buiten hangen. Ik heb direct gebeld en zou diezelfde dag nog teruggebeld worden. De volgende dag opnieuw gebeld omdat zij dus niet terugbellen. Ik heb dit zo’n 4 keer moeten herhalen voordat ik eindelijk iemand aan de lijn kreeg die mij wel kon helpen. Eindelijk na 2 weken is er iemand langs gekomen om de deur af te stellen. Nu moet het probleem opgelost zijn. Omdat de winter voor de deur stond hebben wij de deur daarna niet meer gebruikt. Nu is het een weekje mooi weer en gebruiken wij de hordeur dagelijks. Nu hebben wij dit probleem dus opnieuw, de deur rolt niet goed op en het lijkt wel of de deur scheef staat. Gisteren direct weer gebeld om 10.00 ‘s morgens. De persoon die hier over gaat had er al moeten zijn, maar belt mij in de loop van de dag even terug volgens de persoon aan de telefoon. Omdat het bedrijf om 17.00 uur dicht gaat en ik om 16.00 uur nog niets gehoord heb, bel ik opnieuw. Ik krijg dezelfde persoon aan de lijn, welke mij aangeeft dat ze mij echt niet vergeten zijn en dat ik nog even geduld moet hebben. De persoon welke er over gaat zal mij zo direct terugbellen. Het is nu eerste paasdag en u begrijpt het al, wederom niets gehoord. Ik vermoed dat ik dinsdag weer de persoon bent die moet bellen. Heel erg jammer voor zo’n bedrijf dat Je niet meer belangrijk bent op het moment dat de buit binnen is, althans daar lijkt het erg op. Ik hoop dat ze deze beoordeling zelf ook lezen en dat ze direct contact met mij opnemen om het probleem definitief op te lossen. Mijn gegevens moet nog op jullie bureau liggen.

• Tips en verbeterpunten: Goed communiceren en Aftersales verbeteren
  • Ervaring met product: Horren

Een bedrijf waar service en kwaliteit bovenaan staat

Geweldige service vriendelijke mensen. Gewoon top

• Ervaring met product: Rolluiken

Nieuw doek voor zonnescherm besteld. Warmste dag van het jaar wordt het geplaatst. Ik vond het vreselijk voor de mannen. Extra koud water verzorgd. Zeer goed werk geleverd. Bedankt voor de goede service, doek is prachtig, ben zeer blij.

• Tips en verbeterpunten: Geen

ronduit slechte service

ik heb 2 screens van deze firma hangen en ze doen t uitstekend, dat moet gezegd. maar .. 1 daarvan is er al een jaar kapot, doek gescheurd dus wat doe je: opbellen. Meneer : stuurt u een foto van het mankement en dan nemen we contact met u op, Dat gedaan. Geen enkele reactie. Waren monteurs een paar maanden later bezig bij de buren om een zonnescherm te monteren, ik vertelde ze wat ik gedaan had en dat ik maar niks hoorde. Die monteurs komen kijken, zien wat r aan de hand is en maken een notitie voor de "baas" want die moet komen kijken. Dat was vorig jaar zomer ergens. Nou u snapt t al ..... ik zit nog te wachten.

• Advies N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: service gaan uitvoeren
  • Ervaring met product: Buitenzonwering

Uitstekend geholpen en geadviseerd, vakkundig en zeer netjes gewerkt.

Uitstekende ervaring met vakkundig personeel. Prijs/kwaliteit inzake de screens moet zich nog bewijzen. De plisséhorren prijs/kwaliteit prima, deze al eens eerder besteld in onze vorige woning.

• Ervaring met product: Buitenzonwering, Horren

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Zonnescherm is prima kwaliteit

• Ervaring met product: terrasoverkappingen
  • Tips en verbeterpunten: Het is mij opgevallen dat mijn zonnescherm, aanschaf 2011 (als hij uitstaat) scheef hangt. Dit is mij pas vorig jaar opgevallen. Na overleg met de winkel zeiden ze dat ze geen tijd hadden om dat te verhelpen. Wel uitleg gekregen hoe ik dat evt zou kunnen oplossen. Toch jammer dat ze niet even een vakman(specialist) langs laten komen om het euvel op te lossen. Echter ik heb het wel geprobeerd maar het afschroeven van het deksel aan de zijkant ging al zo zwaar (omdat hij aanliep tegen het omhulsel). Kortom ik ben ermee gestopt en hoop alsnog dat u contact met mij opneemt om het probleem op te lossen. Zeker omdat ons vorig scherm (aanschaf 2000) bij het indraaien een arm finaal afbrak maak ik mij toch zorgen dat dit wederom gebeurd.

Tijdens bezoek aan de winkel zijn we goed geinformeerd,welke keuze wij moesten maken. De levertijd was drie weken,was op tijd binnen . DE monteurs hadden de montage goed uitgevoerd en alles was naar wens. Na een twijfel incident van mij zelf heb ik contact gezocht, de monteurs waren er de volgende dag meteen,een hele goede service. Datmag ook gemeld worden niet alleen als het slecht is.

• Ervaring met product: horren

• Ervaring met product: buitenzonwering

ZEER GOEDE ERVARING TOT NU TOE

• Ervaring met product: binnenzonwering

Wij zijn zeer te vreden, met de kwaliteit van het geleverde product. En zijn bijzonder goed geinformeerd en afspraak is afspraak. Wij hebben reeds eerder van Uw diensten gebruik mogen maken. Vandaar onze terug komst. m.v.g E

• Ervaring met product: overige

• Ervaring met product: binnenzonwering|rolluiken|overige

• Ervaring met product: buitenzonwering|horren|besturingen|overige

Over Ambiance Zonwering

De zonweringproducten van Ambiance Zonwering zijn kwalitatief hoogstaand en onderverdeeld in binnenleven (binnenzonwering) of buitenleven (buitenzonwering). Toepassingen binnenshuis zijn bijvoorbeeld rolgordijnen, jaloezieen of lamellen. Buitenshuis biedt Ambiance vele zonweringoplossingen zoals screens, markiezen of zelfs rolluiken of overkappingen voor het terras of te wel verandadaken. De drie productlijnen Basic, Premium en Excellent hebben elk een corresponderende prijsklasse. Een passende zonweringoplossing voor iedereen dus!