Binnen een dag afspraak niet nagekomen, zeer slechte service

23 juni een knikscherm uitgezocht en besteld. Wij besloten tot aankoop over te gaan, echt binnen 12 minuten hebben wij de koop gesloten, eerder rolluiken besteld c.a. 5 jaar geleden, dus vertrouwen was er en ook niet verder georiënteerd knikarmscherm 290 cm breed uitval 250 cm electriche bediening antraciet bak en streepdecor doek. Dit van het merk “Luxaflex” dus topkwaliteit.afgesproken prijs c.a. € 1530.— all in.inclusief de actie die daarop gold. Inmeten op 24 juni tussen 9.00 en 10.00 uur. 9.05 uur stond de inmeter op de stoep. Keurig toch. Maar nu gebeurd het: scherm kan maar 270 cm met een uitval van 210cm, oké wat niet kan kan niet. Mijnheer probeerde mij naar een screendoek te krijgen echter ik wil heel duidelijk een knikarm scherm. Oke en daar komt ie aan...... de prijs word c.a. € 1.700.— antraciet bak heeft nog een meerprijs en het uitgezochte doek was ook duurder. Ik weet nu dus nog steeds geen totaalprijs. Alle leuk en aardig maar ik ga geen € 200,— of misschien nog meer betalen na de afspraak gisteren in de showroom. Er was geen actie dus geen korting, de prijs wordt bepaald na inmeten. Hélemaal mee eens. Zelf heb ik 32 jaar keukens verkocht, indien de klant verkeerde informatie geeft kan er altijd een prijsverschil ontstaan, ik kwam hier altijd uit met de ( ozo belangrijke ) klant met alles wat je kan verkopen Moet je blij zijn zeker als je het erg druk hebt. Dat heeft Flevosol het ook. De klant betaald n.l. Jou hypotheek en je vakantie toch? Mijnheer was niet bij het gesprek geweest dus .......makkelijk hè. Hij bespreekt het ook niet met zijn collega’s is niet nodig. Nee hoor je gooit zomaar c.a. € 1.500.— omzet in de sloot. Helaas heren van Flevosol, ik nimmer meer klant bij u, dit is geen bedreiging hoor maar u moet het wel weten. 3 zelfstandig wonende kinderen, heel goed contact met onze directe omgeving. Het interesseert U natuurlijk niet. In mijn straat het ik 8 (lees Acht) keukens verkocht. kan alleen bij goede service.

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Kennis en vakmanschap N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Montage N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Heel simpel: Afspraak is Afspraak.

Aftersales buitengewoon goed

Aftersales ook na jaren gebruik, onverwacht buitengewoon naar tevredenheid.

• Ervaring met product: Terrasoverkappingen, Buitenzonwering

Communicatie en Aftersales kan echt een stuk beter

In september 2019 een plissé hordeur gekocht voor onze schuifpui. In eerste instantie was de levertijd een stuk langer dan dat ons tijdens de koop was toegezegd. Wanneer je ze hier op aanspreekt is het bedrijf in ene een stuk minder vriendelijk. Nadat de hordeur geplaatst was bleek na 10 keer de hordeur open en dicht te doende het doek niet meer netjes oprolde. Deze kwam dus regelmatig naar buiten hangen. Ik heb direct gebeld en zou diezelfde dag nog teruggebeld worden. De volgende dag opnieuw gebeld omdat zij dus niet terugbellen. Ik heb dit zo’n 4 keer moeten herhalen voordat ik eindelijk iemand aan de lijn kreeg die mij wel kon helpen. Eindelijk na 2 weken is er iemand langs gekomen om de deur af te stellen. Nu moet het probleem opgelost zijn. Omdat de winter voor de deur stond hebben wij de deur daarna niet meer gebruikt. Nu is het een weekje mooi weer en gebruiken wij de hordeur dagelijks. Nu hebben wij dit probleem dus opnieuw, de deur rolt niet goed op en het lijkt wel of de deur scheef staat. Gisteren direct weer gebeld om 10.00 ‘s morgens. De persoon die hier over gaat had er al moeten zijn, maar belt mij in de loop van de dag even terug volgens de persoon aan de telefoon. Omdat het bedrijf om 17.00 uur dicht gaat en ik om 16.00 uur nog niets gehoord heb, bel ik opnieuw. Ik krijg dezelfde persoon aan de lijn, welke mij aangeeft dat ze mij echt niet vergeten zijn en dat ik nog even geduld moet hebben. De persoon welke er over gaat zal mij zo direct terugbellen. Het is nu eerste paasdag en u begrijpt het al, wederom niets gehoord. Ik vermoed dat ik dinsdag weer de persoon bent die moet bellen. Heel erg jammer voor zo’n bedrijf dat Je niet meer belangrijk bent op het moment dat de buit binnen is, althans daar lijkt het erg op. Ik hoop dat ze deze beoordeling zelf ook lezen en dat ze direct contact met mij opnemen om het probleem definitief op te lossen. Mijn gegevens moet nog op jullie bureau liggen.

• Tips en verbeterpunten: Goed communiceren en Aftersales verbeteren
  • Ervaring met product: Horren

Een bedrijf waar service en kwaliteit bovenaan staat

Geweldige service vriendelijke mensen. Gewoon top

• Ervaring met product: Rolluiken

Nieuw doek voor zonnescherm besteld. Warmste dag van het jaar wordt het geplaatst. Ik vond het vreselijk voor de mannen. Extra koud water verzorgd. Zeer goed werk geleverd. Bedankt voor de goede service, doek is prachtig, ben zeer blij.

• Tips en verbeterpunten: Geen

ronduit slechte service

ik heb 2 screens van deze firma hangen en ze doen t uitstekend, dat moet gezegd. maar .. 1 daarvan is er al een jaar kapot, doek gescheurd dus wat doe je: opbellen. Meneer : stuurt u een foto van het mankement en dan nemen we contact met u op, Dat gedaan. Geen enkele reactie. Waren monteurs een paar maanden later bezig bij de buren om een zonnescherm te monteren, ik vertelde ze wat ik gedaan had en dat ik maar niks hoorde. Die monteurs komen kijken, zien wat r aan de hand is en maken een notitie voor de "baas" want die moet komen kijken. Dat was vorig jaar zomer ergens. Nou u snapt t al ..... ik zit nog te wachten.

• Advies N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis en vakmanschap N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Montage N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: service gaan uitvoeren
  • Ervaring met product: Buitenzonwering

Uitstekend geholpen en geadviseerd, vakkundig en zeer netjes gewerkt.

Uitstekende ervaring met vakkundig personeel. Prijs/kwaliteit inzake de screens moet zich nog bewijzen. De plisséhorren prijs/kwaliteit prima, deze al eens eerder besteld in onze vorige woning.

• Ervaring met product: Buitenzonwering, Horren

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Zonnescherm is prima kwaliteit

• Ervaring met product: terrasoverkappingen
  • Tips en verbeterpunten: Het is mij opgevallen dat mijn zonnescherm, aanschaf 2011 (als hij uitstaat) scheef hangt. Dit is mij pas vorig jaar opgevallen. Na overleg met de winkel zeiden ze dat ze geen tijd hadden om dat te verhelpen. Wel uitleg gekregen hoe ik dat evt zou kunnen oplossen. Toch jammer dat ze niet even een vakman(specialist) langs laten komen om het euvel op te lossen. Echter ik heb het wel geprobeerd maar het afschroeven van het deksel aan de zijkant ging al zo zwaar (omdat hij aanliep tegen het omhulsel). Kortom ik ben ermee gestopt en hoop alsnog dat u contact met mij opneemt om het probleem op te lossen. Zeker omdat ons vorig scherm (aanschaf 2000) bij het indraaien een arm finaal afbrak maak ik mij toch zorgen dat dit wederom gebeurd.

Tijdens bezoek aan de winkel zijn we goed geinformeerd,welke keuze wij moesten maken. De levertijd was drie weken,was op tijd binnen . DE monteurs hadden de montage goed uitgevoerd en alles was naar wens. Na een twijfel incident van mij zelf heb ik contact gezocht, de monteurs waren er de volgende dag meteen,een hele goede service. Datmag ook gemeld worden niet alleen als het slecht is.

• Ervaring met product: horren

• Ervaring met product: buitenzonwering

ZEER GOEDE ERVARING TOT NU TOE

• Ervaring met product: binnenzonwering

Wij zijn zeer te vreden, met de kwaliteit van het geleverde product. En zijn bijzonder goed geinformeerd en afspraak is afspraak. Wij hebben reeds eerder van Uw diensten gebruik mogen maken. Vandaar onze terug komst. m.v.g E

• Ervaring met product: overige

• Ervaring met product: binnenzonwering|rolluiken|overige

• Ervaring met product: buitenzonwering|horren|besturingen|overige

Over Ambiance Zonwering

De zonweringproducten van Ambiance Zonwering zijn kwalitatief hoogstaand en onderverdeeld in binnenleven (binnenzonwering) of buitenleven (buitenzonwering). Toepassingen binnenshuis zijn bijvoorbeeld rolgordijnen, jaloezieen of lamellen. Buitenshuis biedt Ambiance vele zonweringoplossingen zoals screens, markiezen of zelfs rolluiken of overkappingen voor het terras of te wel verandadaken. De drie productlijnen Basic, Premium en Excellent hebben elk een corresponderende prijsklasse. Een passende zonweringoplossing voor iedereen dus!