Nieuw doek voor zonnescherm besteld. Warmste dag van het jaar wordt het geplaatst. Ik vond het vreselijk voor de mannen. Extra koud water verzorgd. Zeer goed werk geleverd. Bedankt voor de goede service, doek is prachtig, ben zeer blij.

• Tips en verbeterpunten: Geen
  • Ervaring met product: Buitenzonwering

ronduit slechte service

ik heb 2 screens van deze firma hangen en ze doen t uitstekend, dat moet gezegd. maar .. 1 daarvan is er al een jaar kapot, doek gescheurd dus wat doe je: opbellen. Meneer : stuurt u een foto van het mankement en dan nemen we contact met u op, Dat gedaan. Geen enkele reactie. Waren monteurs een paar maanden later bezig bij de buren om een zonnescherm te monteren, ik vertelde ze wat ik gedaan had en dat ik maar niks hoorde. Die monteurs komen kijken, zien wat r aan de hand is en maken een notitie voor de "baas" want die moet komen kijken. Dat was vorig jaar zomer ergens. Nou u snapt t al ..... ik zit nog te wachten.

• Advies N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis en vakmanschap N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Montage N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: service gaan uitvoeren
  • Ervaring met product: Buitenzonwering

Uitstekend geholpen en geadviseerd, vakkundig en zeer netjes gewerkt.

Uitstekende ervaring met vakkundig personeel. Prijs/kwaliteit inzake de screens moet zich nog bewijzen. De plisséhorren prijs/kwaliteit prima, deze al eens eerder besteld in onze vorige woning.

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: N.v.t.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Zonnescherm is prima kwaliteit

• Ervaring met product: terrasoverkappingen
  • Tips en verbeterpunten: Het is mij opgevallen dat mijn zonnescherm, aanschaf 2011 (als hij uitstaat) scheef hangt. Dit is mij pas vorig jaar opgevallen. Na overleg met de winkel zeiden ze dat ze geen tijd hadden om dat te verhelpen. Wel uitleg gekregen hoe ik dat evt zou kunnen oplossen. Toch jammer dat ze niet even een vakman(specialist) langs laten komen om het euvel op te lossen. Echter ik heb het wel geprobeerd maar het afschroeven van het deksel aan de zijkant ging al zo zwaar (omdat hij aanliep tegen het omhulsel). Kortom ik ben ermee gestopt en hoop alsnog dat u contact met mij opneemt om het probleem op te lossen. Zeker omdat ons vorig scherm (aanschaf 2000) bij het indraaien een arm finaal afbrak maak ik mij toch zorgen dat dit wederom gebeurd.

Tijdens bezoek aan de winkel zijn we goed geinformeerd,welke keuze wij moesten maken. De levertijd was drie weken,was op tijd binnen . DE monteurs hadden de montage goed uitgevoerd en alles was naar wens. Na een twijfel incident van mij zelf heb ik contact gezocht, de monteurs waren er de volgende dag meteen,een hele goede service. Datmag ook gemeld worden niet alleen als het slecht is.

• Ervaring met product: horren

• Ervaring met product: buitenzonwering

ZEER GOEDE ERVARING TOT NU TOE

• Ervaring met product: binnenzonwering

Wij zijn zeer te vreden, met de kwaliteit van het geleverde product. En zijn bijzonder goed geinformeerd en afspraak is afspraak. Wij hebben reeds eerder van Uw diensten gebruik mogen maken. Vandaar onze terug komst. m.v.g E

• Ervaring met product: overige

• Ervaring met product: binnenzonwering|rolluiken|overige

• Ervaring met product: buitenzonwering|horren|besturingen|overige

Over Ambiance Zonwering

De zonweringproducten van Ambiance Zonwering zijn kwalitatief hoogstaand en onderverdeeld in binnenleven (binnenzonwering) of buitenleven (buitenzonwering). Toepassingen binnenshuis zijn bijvoorbeeld rolgordijnen, jaloezieen of lamellen. Buitenshuis biedt Ambiance vele zonweringoplossingen zoals screens, markiezen of zelfs rolluiken of overkappingen voor het terras of te wel verandadaken. De drie productlijnen Basic, Premium en Excellent hebben elk een corresponderende prijsklasse. Een passende zonweringoplossing voor iedereen dus!