Super lamellendak en klasse service

We hebben in juli 2023 een lamellendak (Corradi Imago) laten plaatsen door Avalon. Na een aantal maanden opties afwegen en verschillende offertes afgewogen te hebben, vonden we de custom made oplossing van Avalon het meest geschikt. Het contact, de installatie en de service hebben we als erg prettig ervaren. Verder is het lamellendak super en hebben we nog nooit zo vaak buiten gezeten. We zijn er heel erg blij mee.

top werkers en materiaal

Beginnen in de winkel werd je professioneel behandeld. Dan gaat er lof uit naar de twee personeels leden die alles geïnstalleerd hebben. Het bedrijf kan ik iedereen aanbevelen

• Ervaring met product: Textieldaken

TOP van begin tot eind !

Op zoek naar glazen schuifdeuren voor onze overkapping bij de keuken en een overkapping met lamellendak voor bij het zwembad zijn we via internet terecht gekomen bij Avalon uit Eindhoven. Aldaar tekst en uitleg (met volop voorbeelden aanwezig) gekregen over de mogelijkheden van Daniëlle, een dame die weet waarover ze het heeft en ons volledig van alles op de hoogte heeft gebracht. Na ontvangst van offerte alle technische details op locatie met Arthur doorgeproken, wederom iemand met veel kennis over de producten die Avalon aanbiedt. Het plaatsen werd op vakkundige wijze uitgevoerd door Sander & Menno, ook voor deze heren alleen maar lof. Met uiterste precisie hebben zij de werkzaamheden uitgevoerd en het resultaat mag er wezen, we hadden dit jaren eerder moeten doen. Ik kan iedereen die interesse heeft in soortgelijke (aan)bouw adviseren met Avalon in zee te gaan, TOPPERS!

• Ervaring met product: Lamellendaken, Buitenverblijven, Terrasoverkappingen

Roma zip-screen aan laten brengen 3 maal voor de ramen in appartement. Er was bij 1 raam een probleempje met de stroom, maar dat hebben ze feilloos opgelost. Alles verder goed verlopen en geen zon meer in de woon en slaapkamers. Was een heerlijke ervaring toen ik opstond. Ben zeer tevreden.

• Ervaring met product: N.v.t.

Van helder en goed advies naar een mooi eindresultaat.

In de showroom zeer vakkundig geholpen en advies gekregen. Komen afspraken na, leveren keurig vakwerk bij montage.

Vakkundig en goed geholpen

Zeer tevreden over het netjes werken tijdens plaatsen van panelendak. Netjes en vakkundig geholpen op de zaak. Zeer tevreden over de uitleg en eindresultaat.

• Ervaring met product: Lamellendaken, Terrasoverkappingen

Wederom geweldige ervaring!

Al een aantal jaren vaste klant bij Danielle en Arthur vanwege hun mooie oplossingen en vakkundige installatie. Dit keer vanwege de installatie van 2 grote (4.80m per stuk) Roma zip screens in onze achterpui. Ontzettend mooi aangebracht, fijne installateurs en helemaal naar tevredenheid op tijd geinstalleerd. Aanrader wat ons betreft

Topklasse !

Vanaf advies tot en met installatie uitstekende ervaring. Uitermate klantvriendelijk. Goede, leuke en gezellige werkgevers en wernemers.

• Ervaring met product: Buitenzonwering

Geweldig produkt, Fijne mensen om mee te werken

wij hebben een buiten jaloezie laten monteren en dit bevalt uitstekend, De manier van werken en de opbouw gingen zoals professionals leveren super goed. Zonder meer een dikke pluim

Louter positief!

Wij zijn reeds jaren klant bij Avalon en steeds weer losse ze onze problemen/vraagstukken op. Ze denken echt mee om de beste oplossing voor moeilijke situaties te realiseren. Het onlangs geïnstalleerde schuifbare Lamellendak met serrebeglazing en terrasverwarming ziet er geweldig uit en zijn erg blij met het eindresultaat. Dit staat perfect bij ons huis en de eerder aangeschafte screens en textieldak. Wij kunnen Avalon iedereen aanbevelen! Wij zijn er zeker van dat zij ook voor jullie de beste oplossing zullen vinden.

• Ervaring met product: Lamellendaken, Textieldaken, Balkon- en serrebeglazing, Buitenzonwering, Terrasverwarming, Horren

Opnieuw uitstekende ervaring met Avalon

Na een eerdere uitstekende ervaring met Avalon (zij plaatsten enkele jaren geleden een zonnescherm), besloten we met onze wens voor screens opnieuw naar Avalon te gaan. Zowel tijdens het gesprek in de showroom als tijdens het opmeten als tijdens de installatie van de screens hebben we steeds het gevoel gehad dat wij met onze wensen als klant centraal stonden en werd hiermee uitstekend rekening gehouden. We zijn heel blij met zowel onze nieuwe screens als met de dienstverlening van Avalon.

• Ervaring met product: Buitenzonwering

Uitstekend vakmanschap en zeer goede begeleiding

Uitstekend vakmanschap en zeer goede begeleiding. Grote betrokkenheid van alle medewerkers van Avalon bij dit project

Louter positief

Wij zijn reeds jaren klant bij Avalon en steeds weer losse ze onze problemen/vraagstukken op. Ze denken echt mee om de beste oplossing voor moeilijke situaties te realiseren. Het onlangs geïnstalleerde schuifbare Lamellendak met serrebeglazing en terrasverwarming ziet er geweldig uit en zijn erg blij met hoe het er uit is komen zien. Dit staat perfect bij ons huis en de eerder aangeschafte screens en textieldak. Wij kunnen Avalon iedereen aanbevelen! Wij zijn er zeker van dat zij ook voor jullie de beste oplossing zullen vinden.

Opnieuw uitstekende ervaring met Avalon

test

Korte test om te kijken of het werkt

Louter positief

We zijn reeds 10+ jaar klant bij Avalon en telkens gaan we terug. Materialen zijn van hoge kwaliteit en ze staan altijd klaar om mee te denken in onze, soms complexe, vraagstukken. Ook met de laatste opdracht, Skyroof Prestige Lamellendak waren er behoorlijk wat hordes te nemen, maar het is echt prachtig geworden! Al met al is het een topbedrijf! Wederom bedankt voor de service en geleverde delen!

Over Avalon - Exclusive Outdoor Solutions

Avalon – Exlusive Outdoor Solutions Avalon is specialist in het realiseren van exclusieve maatwerk-oplossingen, welke een essentiële bijdrage leveren aan het verwezenlijken van een comfortabel binnen- en buitenklimaat. Avalon biedt u een uitgebreid programma op het gebied van Outdoor Living en Window Solutions, waarmee u in luxe kunt genieten van de uiteenlopende aspecten van de vier seizoenen van het Nederlandse klimaat. Of u nu op zoek bent naar een flexibele overkapping voor uw terras, het creëren van een extra leefruimte of gewoon een lekker plekje om tot rust te komen….. samen met u kunnen we dit volledig naar wens invullen. Met de systemen van Avalon zorgen we ervoor dat u één bent met de tuin en in stijl kunt genieten van een verlenging van het buitenleven. In de showroom van 500m2 worden de nieuwste trends op ware grootte gepresenteerd en wordt uitgebreid de tijd genomen voor een maatwerkadvies. Avalon werkt met Europese topleveranciers die een hoog kwaliteitsniveau hanteren in productie en servicegraad. Daarnaast staan duurzaamheid, innovatie, specialistisch maatwerk, een complete ontzorging van A tot Z, oplossingen met oog voor esthetiek en een vakkundige montage hoog in het vaandel. De betrokken medewerkers van Avalon doen er alles aan om uw verwachtingen waar te maken. Onze persoonlijke begeleiding en passie voor het vak maken Avalon tot dé ideale partner om gezamenlijk uw dromen te realiseren!