Klantgerichte service

De vriendelijke professionele monteurs hebben ons probleem op een correcte manier opgelost.

• Advies N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Ervaring met product: N.v.t.

Een prima produkt en uitstekende service

Vorig jaar hebben we screens laten installeren bij ons huis. We kregen goed advies over de mogelijkheden en materialen en de installatie verliep vlekkeloos. Na een paar maanden hadden we problemen met een motor van een van de screens. Na een telefoontje stond direct een monteur op de stoep die de motor heeft vervangen en het probleem direct oploste. We hebben de screens nu ongeveer driekwart jaar en zijn zeer tevreden over de kwaliteit van het produkt en de geleverde service.

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Ga zo door.
  • Ervaring met product: Buitenzonwering

Goede service en vlotte hulp.

Zelfs bij de kleinste problemen vlotte, deskundige en vriendelijke hulp. Voor de volgende keer ga ik eerst weer hier naar toe.

• Advies N.v.t.

Prettig, professioneel, ontzorgend

In de showroom, nog voor de strenge corona maatregelen, goed advies van Danny gehad. Veel keuzemogelijkheden, echter om een definitieve keuze te maken is Danny bij ons thuis geweest met kleurstalen, ook werd gelijktijdig ingemeten. Montage verliep netjes, ook elektra-aansluiting binnen netjes gedaan. Wat een pluim verdient dat er bij inmeten door Danny rekening gehouden is met de mogelijkheid dat de bevestigingsgaten van het oude zonnescherm niet meer zichtbaar waren. Ik geef toe dat dat niet altijd mogelijk is maar bij ons is dat prima gelukt !!

• Ervaring met product: Buitenzonwering

Service staat hoog in het vaandel

Mijn schoonmoeder is goed geholpen ook voor haar kleine beurs

Topbedrijf!

Voor onze bedrijfskantine/kantoor gekozen voor binnen zonwering van Verosol. Afgelopen zomer goed kunnen testen en is goed bevallen. Danny heeft ons prettig geholpen; eerlijk informatie en daardoor duidelijkheid. Keurig gemonteerd door ervaren monteurs en de werkplek ook weer netjes achtergelaten. Kortom, dit bedrijf is zeker aan te bevelen, juist omdat dit bedrijf bekend staat om zijn goede service!

• Ik wil beoordelen als: Bedrijf
  • Ervaring met product: Binnenzonwering

Goed advies en deskundige montage!

Om in een oud huis toch een lekker binnenklimaat te hebben, gekozen voor binnenzonwering (zonwerende plissé's) in de keuken en boven te trapopgang. Het verschil in temperatuur is duidelijk merkbaar en bovendien is het een stijlvolle raambekleding. Prettige en professionele dienstverlening bij bezoek aan de showroom, het inmeten en de montage.

• Tips en verbeterpunten: Geen
  • Ervaring met product: Binnenzonwering

Goed geluisterd naar onze wensen.

Er werd goed geluisterd naar onze wensen. De uitleg was helder. De montage was zorgvuldig en vlot. Vanwege de levertijd was de zomerse hitte voorbij en hebben we nog niet kunnen beoordelen in welke mate de warmte geweerd wordt.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: de levertijd leek lang
  • Ervaring met product: N.v.t.

Goede mooie producten en deskundige advisering

Na een bezoek aan de showroom, een afspraak gemaakt om thuis alles goed op te meten. Dat ging allemaal heel fijn. Dus de opdracht verstrekt. Je wacht als klant voor je gevoel altijd te lang op je bestelling. Nu duurde het wel erg lang. Mede veroorzaakt door iets met Corona. Eind april besteld. Half juli kregen we de screens geleverd dat was fijn! Minder fijn was dat er toen nog 5 weken bij kwam voor het zonnescherm. Maar goed uiteindelijk is alles naar tevredenheid geleverd en geplaatst en zijn we heel blij!

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Communiceer proactief. Bel zelf als er iets is ipv de klant te laten bellen
  • Ervaring met product: Buitenzonwering

Kwaliteit na duidelijk advies!

We waren op zoek naar een screen. Vanwege support onze locals zijn we bij Dekazon beland. Hier kregen we duidelijk en goed advies. Na afspraak kwam er iemand langs om de maten op te nemen. Deze man adviseerde om een andere kleur te nemen dan diegene die wij op het oog hadden. Dit doordat hij goed had geluisterd wat onze wensen waren. Op de vastgestelde datum kwamen ze alles monteren. Tot onze grote tevredenheid. Duidelijk ervaren mensen!

• Tips en verbeterpunten: Ga zo door

Super tevreden!

Na jaren eindelijk de knoop doorgehakt en onlangs een aantal screens laten plaatsen. We zijn er superblij mee! Hadden we -achteraf gezien- natuurlijk veel eerder moeten doen! Blij dat we ze bij Ambiance Dekazon Apeldoorn hebben gekocht. Verkoper Denny heeft ons op plezierige manier door het aankoopproces geleid en de monteurs hebben de zonwering snel en vakkundig geplaatst. Ook was de nota naderhand prima in orde; het montageonderdeel dat bij de plaatsing uiteindelijk toch niet nodig was is keurig in mindering gebracht op de rekening. Kortom zeer tevreden! Laat de zon maar komen…

• Ervaring met product: Buitenzonwering

Nieuwe garagedeur helemaal naar wens

Nieuwe garagedeur laten plaatsen. Goed advies gekregen en kleurenstalen mee naar huis om te bekijken. Ook montage is goed en vlot verlopen en oude garagedeur is keurig afgevoerd.

• Ervaring met product: N.v.t.

Top bedrijf met kennis van zaken.

Wij zijn inwoners van Deventer maar hebben gekozen voor dit bedrijf door zijn goede naam en service wat ze bieden ! Keurige vakmensen die het zonnescherm perfect opgehangen hebben .

KLASSE !!!!

Vanochtend rond 9,30 uur kwamen 2 medewerkers van DEKAZON on voor 2 grote ramen screens te plaatsen. We dachten dat deze medewerkers wel de gehele ochtend bezig zouden zijn, maar ruim een uur later was alles perfect aangebracht!! Ook vroegen ze of ze even een stofzuiger konden krijgen om het balkon weer netjes te maken. Ook dat ging op een perfecte wijze! Niets dan lof! Wij vonden de hele operatie snel en zeer vakkundig uitgevoerd! KLASSE!!

• Ervaring met product: Overige

Eerlijk advies

Ik heb goed en eerlijk advies gekregen over het plaatsen van het zonnescherm. Het zonnescherm is zorgvuldig en keurig opgehangen. blij mee!

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Betere voorlichting over het doek. Ik vind de stiknaden in het zwarte doek niet mooi.
  • Ervaring met product: Buitenzonwering

We zijn zeer tevreden over de kwaliteit en de service

Blij met de buiten luxaflex op de slaapkamer zodat we de zon buiten kunnen houden. We zijn al meerdere jaren klant en ervaren dit erg als positief.

• Ervaring met product: Binnenzonwering

Meedenken, afspraken nakomen en kwaliteit

Samen met onze buren een stevige zonwering voor de bovenste verdieping van onze appartementen besteld na een selectie uit 4 offertes. Vanaf het begin was duidelijk dat Dekazon ons probleem begreep en met een betrouwbare, maar dure, oplossing kwam. In vergelijking met de andere offertes was Dekazon de duurste maar het was wel gedegen onderbouwd. Dit gaf bij ons en de buren veel vertrouwen dat in de levering en montage werd bevestigd. Vanaf het moment dat de zon letterlijk begon te schijnen in de coronatijd hebben we er veel plezier van. Geen moment spijt van de dure oplossing. Nogmaals bedankt. Gerard & Anke Wijmenga Loolaan 256 7315 AH Apeldoorn

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Communicatie was vriendelijk maar soms wat rommelig.
  • Ervaring met product: Buitenzonwering

Uitstekend advies en montage. Logistiek kan beter.

Met ramen van grond tot boven, was het lastig om een oplossing te vinden voor het plaatsen van zonwering. Goed meegedacht en uitstekend advies. Omdat niet goed was toegezien op complete levering van noodzakelijke steunen en door een meetfout, werd de levering later dan gepland. Montage zeer zorgvuldig. Een kleine schade aan het terras is snel en naar volle tevredenheid hersteld.

• Tips en verbeterpunten: Beter toezien op logistiek

Absolute aanrader

Perfect advies voor elektrische rolluiken voor onze gehele woning. Na bezoek aan de showroom gelijk besloten, zeker na het zien van alle opties, toepassingen, en kleuren. Montage perfect gegaan volgens planning, zeer aardige monteurs die alles uitleggen en je in alles rust helpen met het instellen van de Somfy TaHoma APP op al je apparaten. Alles dus met APP te bedienen en geheel naar eigen wens te in stellen. Van eerste contact tot oplevering perfect geregeld. Absolute aanrader dus! Familie Bijsterbosch Apeldoorn.

• Ervaring met product: Rolluiken

Goed advies

In 2018 hebben we Roma jaloezieën gekocht bij Ambiance Dekazon Apeldoorn. Door het meedenken van Denny tijdens de bouw konden ze mooi worden ingebouwd. Ze bevallen zo goed dat we ze dit jaar beneden gaan plaatsen. Weer met goed advies. Dank je wel Denny! Raymond en Ineke, de Veldekster.

Goed en snel geholpen

We hadden al offertes voor rolluiken en gingen toch nog even bij Ambiance kijken. Deskundig advies en de verschillen goed uitgelegd, dezelfde rolluiken konden aanzienlijk goedkoper geleverd worden. Wij hebben gekozen voor een iets moderner en mooier afgewerkt systeem waarbij we nog steeds goedkoper uit zijn. Inclusief bediening met een app. Opmeten gebeurde zeer snel, we wachten nu tot de rolluiken geplaatst worden. Helaas wil iedereen momenteel zonwering en is de levertijd iets langer, maar dat is momenteel overal zo. Gezien de ervaringen tot nu toe kijken we er erg naar uit.

• Tips en verbeterpunten: Geen
  • Ervaring met product: Rolluiken

Zeer goede service

Ondanks dat ons scherm buiten de garantie was en niet goed sloot Werd hij onder garantie gemaakt. Een heel goed en fijn bedrijf Fam slot

• Ervaring met product: Buitenzonwering

Van begin tot het eind een goede service en heel klantvriendelijk.

We werden goed ontvangen in een mooie showroomnen men dacht met ons mee. Na een thuisbezoek werden de puntjes op i gezet en hebben we besloten om een mooie sunscreen te laten plaatsen. Top service!

• Ervaring met product: Buitenzonwering

Kwaliteit, klantvriendelijkheid en vakmanschap achter één showroomdeur

Ik zocht beveiliging en zonwering. Geen idee wat de mogelijkheden zijn. In de showroom werd ik vriendelijk en vakkundig naar ‘mijn’ product begeleid. Zelfs waarschuwing om in lijn met mijn wensen niet de duurste oplossing te kiezen. Levertijd aantal weken omdat mijn buitenjalousie op maat moest worden gemaakt. Deze week gemonteerd door 2 vriendelijke vakmensen die de werkplek netjes achter lieten. Eindresultaat is mooi en voldoet aan mijn verwachting. Top, een aanrader.

• Tips en verbeterpunten: Gewoon zo doorgaan
  • Ervaring met product: Buitenzonwering

Dekazon een top bedrijf! met top medewerkers.

Mijn ervaring is als volgt: een fantastisch resultaat met creativiteit, oplossingsgericht, gevoel voor stijl, een enorme passie met een geweldige service, kortom een superrr bedrijf.

• Tips en verbeterpunten: Ik zou even niet weten wat
  • Ervaring met product: Terrasoverkappingen

Europaweg 216 7336AR Apeldoorn

Over Ambiance Zonwering

De zonweringproducten van Ambiance Zonwering zijn kwalitatief hoogstaand en onderverdeeld in binnenleven (binnenzonwering) of buitenleven (buitenzonwering). Toepassingen binnenshuis zijn bijvoorbeeld rolgordijnen, jaloezieen of lamellen. Buitenshuis biedt Ambiance vele zonweringoplossingen zoals screens, markiezen of zelfs rolluiken of overkappingen voor het terras of te wel verandadaken. De drie productlijnen Basic, Premium en Excellent hebben elk een corresponderende prijsklasse. Een passende zonweringoplossing voor iedereen dus!