Een project met tegenslag en vertraging.

Er waren twee sessies nodig om vier screens te plaatsen. Bij de eerste sessie was de hoogwerker niet hoog genoeg en bleken er fouten gemaakt te zijn bij het opmeten. We moesten erg lang wachten op een tweede poging, want er bleek vertraging te zijn bij de leverantier. Eind oktober 2023 hebben wij de bestelling geplaatst, midden april 2024 is tenslotte alles afgerond. Bij de tweede sessie kostte het de monteur veel moeite om met de hoogwerker te manoeuvreren, zodat hij het trottoir beschadigde. Hij gaf wel direct aan dat hij voor reparatie contact op zou nemen mt de gemeente. Overigens waren de monteurs echte vaklieden, die tenslotte snel en doeltreffend de screens plaatsten, nadat zij bij de eerste sessie zelf de juiste maten hadden genomen.

• Tips en verbeterpunten: Accuraatheid en tempo

Dekazon Apeldoorn is een topbedrijf

Deskundig advies. Vriendelijke medewerkers. Vlotte service. Keurige plaatsing zonwering.

• Tips en verbeterpunten: nee

Uitzonderlijk snelle levering

Wow.., het was heel snel gegaan. Op 28 maart was de adviseur geweest om de maten op te nemen. Op 4 april in de middag werd er door de telefoniste gebeld, dat de duette shades plissé luxaflex binnen was en of de monteurs kunnen komen om te plaatsen. Dit omdat hun werk bij een andere klant klaar was en dat ze wat tijd over hadden. Binnen een half uur hadden de monteurs de nieuwe duette shades luxaflex opgehangen en mijn oude jalouzieen gedemonteerd en netjes afgevoerd. Dit alles is in een recordtijd (binnen een week!!) gerealiseerd, van het inmeten, de levertijd en tot het inhangen van de duette shade plissé luxaflex. Hulde Dekazon Apeldoorn.

• Tips en verbeterpunten: Goede service, Dekazon
  • Ervaring met product: Binnenzonwering

Na de nodige problemen, toch mijn zonnescherm gekregen! Jammer is alleen dat er een beschadiging zit op het plaatje dat er het laatst op geplaatst is. Ga er van uit dat men daar op terug komt!

• Ervaring met product: Buitenzonwering

Eerst teleurgesteld, daarna heel blij met Dekazon !

Het begin was zeer teleurstellend. Afspraak gemaakt via de website en een adviseur heeft gebeld en een afspraak gemaakt om te komen meten. De adviseur heeft alles opgemeten en de bestelling / levering zou ca 12 a’ 14 weken duren, dit ivm vakanties e.d. Helaas..de man was echter vertrokken bij het bedrijf en heeft verzuimd de gegevens over te dragen. Er was helemaal niet gecommuniceerd met Dekazon, wist dus van niets en ondergetekende ook niet. Na enkele maanden heb ik maar kontakt opgenomen met Dekazon. Hierna een nieuwe afspraak gemaakt en een andere adviseur heeft nogmaals alles opnieuw netjes opgemeten en verwacht binnen 4 weken te kunnen leveren. Na de 6e week hoor ik nog niks en heb ik kontakt opgenomen met het bedrijf en ik kreeg toen een bevestiging dat ze de week erna zou installeren. De monteurs hebben snel en keurig werk afgeleverd en alles netjes opgeruimd. Ook hebben ze de benodigde apps geïnstalleerd op mijn iPad en mobiel en alles perfect uitgelegd m.b.t. de werking e.d. Al met al ben ik zeer tevreden over Dekazon, ondanks de eerdere ervaring met de vorige adviseur. Vandaar de iets mindere rapportcijfers van enkele onderstaande onderdelen.

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Betere communicatie zou wenselijk zijn. Je moet steeds zelf achteraan gaan bellen / mailen.

zeer goed

snel, netjes en vriendelijk . mooie screens .

• Tips en verbeterpunten: geen

Goed advies en klantvriendelijk

Men neemt goed de tijd om in de winkel de opties te laten zien en komt ook thuis om de situatie goed bekijken. Men is prettig in de omgang en zoekt samen met klant naar oplossing, ook bij onvoorziene problemen tijdens bijvoorbeeld montage.

• Tips en verbeterpunten: Geen
  • Ervaring met product: Horren

Goede ervaring met alles, verkoop en montage

Echt uitstekende ervaring, van eerste contact met telefoniste tot verkoper met veel kennis en erg behulpzaam en meedenkend..monteurs netjes en vriendelijk en alles keurig en snel opgehangen. Zeker tot de volgende x.

• Tips en verbeterpunten: Geen
  • Ervaring met product: Rolluiken

screen maakte raar geluid en haperde, toen ze kwamen kijken was er niks aan de hand. Ik heb enige tips gekregen en was weer gerust gesteld. Bij het aanschaffen van een nieuw product krijg ik korting. Toch wel coulant van ze

• Kennis en vakmanschap
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Montage N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Tips en verbeterpunten: N.v.t.
  • Ervaring met product: N.v.t.

perfect en vriendelijk

Zeer professioneel en voorkomend, rekening pas gekregen, nadat het karwei na enige strubbelingen volledig geklaard was.

• Tips en verbeterpunten: nee
  • Ervaring met product: Rolluiken

Er werd kennis en vakmanschap geboden

Communicatie en uitvoering prima. Ontvangst in showroom had wat klantvriendelijker gekund door bijvoorbeeld aanbieden kop koffie

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Meer klantvriendelijke ontvangst En prijs/kwaliteit kan ik niet echt beoordelen omdat ik geen prijsvergelijking heb gedaan. De kwaliteit moet zich nog in de praktijk uitwijzen!

Correct, nette prijs, vriendelijk

Goede ontvangst, totaal niet opdringerig. Nette prijs tov andere leveranciers en nette plaatsing

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Persoon die plaatste was een roker, dus in de kamers bleef een rooklucht hangen. Persoonlijk vind ik dat minder
  • Ervaring met product: Raamdecoratie

Betrouwbaar bedrijf met goede service

Van tevoren besproken hoe ik het graag wilde hebben. Uiteindelijk na overleg 2 dingen iets anders gedaan. Een ervan was de plek van de kabeldoos. Deze is nu uit het zicht in het zonnescherm geplaatst.

Uitstekend werk

Hartelijke ontvangst en goed advies en uitleg ontvangen. Snel een afspraak voor inmeten en definitieve prijsopgave. Bij levering bleek één screen verkeerde afmetingen te hebben. Dat werd ook snel opgelost. Installatie verliep ook soepel. Zeer kundige, vriendelijke en beleefde monteurs. Eindresultaat is prachtig en volledig naar wens.

• Ervaring met product: Buitenzonwering

Kwaliteit en oog voor de klant

Opnieuw een prima ervaring met Ambiance Dekazon. Goed advies waarin de wens van de klant centraal staat. Fijne persoonlijke benadering en kwalitatief mooie producten. Enkele onvolkomenheden bij de montage zijn snel en adequaat opgelost. Nieuwe showroom is mooi, licht en ruim!

• Ervaring met product: Raamdecoratie

Het duurde erg lang, tenslotte kwam alles goed.

Door fouten van de fabrikant, duurde het allemaal wel erg lang. Inmiddels ben ik dik tevreden met de rolluiken.

Correcte uitvoering werkzaamheden

Vriendelijke monteurs die in goed overleg met mij alles deskundig volgens afspraak de werkzaamheden hebben. Uitgevoerd

• Ervaring met product: Rolluiken

Keurig geleverd en geplaatst, geen op of aanmerkingen

• Tips en verbeterpunten: geen
  • Ervaring met product: Horren

Uitstekende service!

Goed advies en ingemeten. Snelle levering en montage door vriendelijke vakbekwame mensen.

• Ervaring met product: Rolluiken

Moeilijk te bereiken, goede technische service

Veel moeite moeten doen om geholpen te worden. Vaak bellen. Herhaald dezelfde informatie doorgeven. Niet terug gebeld worden. Maar … toen de afspraak eenmaal stond zeer goed geholpen door de technische mensen.

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Telefonische bereikbaarheid en terug bellen.
  • Ervaring met product: Terrasoverkappingen

Prima montage en daarnaast ook nog eens cadeau

Nog hartelijk dank dat jullie ons hebben geselecteerd voor de toekenning van een waardebon om een mooi schilderij uit te zoeken bij Galerie De Kunst van Kunst. Inmiddels hangt dankzij jullie een prachtig schilderij boven onze bank in de woonkamer. Afgelopen mei hebben jullie naar onze volle tevredenheid screens gemonteerd aan de voorzijde van onze woning en vorig jaar screens en een uitvalscherm aan de achterzijde. Ook een eerste foutieve levering van een van de screens hebben jullie netjes opgelost.

• Ervaring met product: Buitenzonwering

Na een mis-communicatie over de prijs, o.a. de meerprijs van het doek, wat ons niet is verteld, is e.e.a door Denny prima opgelost. Zijn zeer tevreden over de montage van het zonnescherm en de netheid van beide monteurs.

Doen wat is gezegd!

Wij hebben een uitstekende ervaring met Dekazon. Goed advies, zij hebben gedaan wat de afspraak was. Wij wonen sinds kort in een nieuw appartementencomplex. Wij hebben het één en ander voorbij zien komen. Dekazon is niet de goedkoopste maar behoort wel tot de betere. Wij zijn enorm blij en trots op de glazen wand die geplaatst is door Ambiance Dekazon.

• Ervaring met product: Balkon- en serrebeglazing

Goed advies, mooie kwaliteit, alles afgehandeld volgens afspraak

Na goed advies gekozen voor zonwerende rolgordijnen (Verosol) voor ramen op z-o en z-w zijde. Deze hete zomer (2022) minstens 3 grd lagere temperatuur in huis t.o.v. niet zonwerende rolgordijn. Veel prettiger atmosfeer in huis, airco veel minder gebruikt. Ook heel plezierig vanwege energie besparing ! Helemaal tevreden!

• Tips en verbeterpunten: N.v.t.
  • Ervaring met product: N.v.t.

Wij hebben een goed advies gesprek gehad. De twee medewerkers die het scherm moesten bevestigen hebben dat op vakkundige wijze gedaan. Daarbij waren zij erg vriendelijk. Toppers!

Over Ambiance Zonwering

De zonweringproducten van Ambiance Zonwering zijn kwalitatief hoogstaand en onderverdeeld in binnenleven (binnenzonwering) of buitenleven (buitenzonwering). Toepassingen binnenshuis zijn bijvoorbeeld rolgordijnen, jaloezieen of lamellen. Buitenshuis biedt Ambiance vele zonweringoplossingen zoals screens, markiezen of zelfs rolluiken of overkappingen voor het terras of te wel verandadaken. De drie productlijnen Basic, Premium en Excellent hebben elk een corresponderende prijsklasse. Een passende zonweringoplossing voor iedereen dus!