Supergoed uit de knoop geholpen

Helaas, een knoopje ergens in ons plissé gordijn. Met gordijn naar de showroom van Ambiance gereden. Met de prima hulp van de verkoper aldaar is het gordijn kostenloos uit de knoop gehaald; bedankt voor de uitstekende service!

• Advies N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Kennis en vakmanschap
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Montage N.v.t.
  • Nazorg en garantie
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: N.v.t.
  • Ervaring met product: Binnenzonwering

Over Ambiance Zonwering

De zonweringproducten van Ambiance Zonwering zijn kwalitatief hoogstaand en onderverdeeld in binnenleven (binnenzonwering) of buitenleven (buitenzonwering). Toepassingen binnenshuis zijn bijvoorbeeld rolgordijnen, jaloezieen of lamellen. Buitenshuis biedt Ambiance vele zonweringoplossingen zoals screens, markiezen of zelfs rolluiken of overkappingen voor het terras of te wel verandadaken. De drie productlijnen Basic, Premium en Excellent hebben elk een corresponderende prijsklasse. Een passende zonweringoplossing voor iedereen dus!