Ontzorging van de klant mag echt beter

We hebben al een tijd vragen over de werking van de windsensor in onze luifels van de winkel. Toen we belden om advies te vragen, kregen we de mededeling "Om discussie te vermijden stuur ik u wel een filmpje". Die reactie hadden we niet verwacht en mag echt beter als je de klant wil ontzorgen.

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Kennis en vakmanschap N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Montage N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Ik wil beoordelen als: Bedrijf
  • Tips en verbeterpunten: Ontzorgen van klanten en communicatie verbeteren
  • Ervaring met product: Terrasoverkappingen

Geachte heer Coppens, Dank voor uw reactie. Omdat het plaatsen van de batterijtjes met de juiste instructie eenvoudig zelf te doen is leek mij dat de beste en snelste oplossing. Ik heb inmiddels van uw vrouw begrepen dat het plaatsen met behulp van de instructies gelukt is en alles weer naar wens functioneert. Ik wens u nog veel plezier van uw zonwering. vriendelijke groet, Runhaar Zonwering

Prima contact en advies. Een monumentaal pand voorzien van mooie nieuwe markiezen!

Erg goed contact. Een bedrijf met jaren ervaring welke kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan.

• Communicatie N.v.t.
  • Ik wil beoordelen als: Bedrijf
  • Tips en verbeterpunten: N.v.t.
  • Ervaring met product: Buitenzonwering

Mensen met veel vakkennis, zowel in showroom als bij montage.

• Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ervaring met product: binnenzonwering

Met vele jaren ervaring: prettige leverancier, vlot werk, betrouwbaar, levert kwalitietsprodukt en voortrefffelijke nazorg.

• Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ervaring met product: buitenzonwering|rolluiken|besturingen

Over Ambiance Zonwering

De zonweringproducten van Ambiance Zonwering zijn kwalitatief hoogstaand en onderverdeeld in binnenleven (binnenzonwering) of buitenleven (buitenzonwering). Toepassingen binnenshuis zijn bijvoorbeeld rolgordijnen, jaloezieen of lamellen. Buitenshuis biedt Ambiance vele zonweringoplossingen zoals screens, markiezen of zelfs rolluiken of overkappingen voor het terras of te wel verandadaken. De drie productlijnen Basic, Premium en Excellent hebben elk een corresponderende prijsklasse. Een passende zonweringoplossing voor iedereen dus!