vaklui

Het duurde even voor we het hadden, maar nu het er is zijn we er heel tevreden over. Prima, correcte vakmensen.

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Geef zelf aan als levertijden niet gehaald worden. Dat komt prettiger over dan dat je als klant er steeds achter aan moet.
  • Ervaring met product: Buitenzonwering

Onwijs blij met onze screen.

We hebben een tijdje moeten wachten op onze speciaal bestelde kleur doek van de screen, maar nu hangt deze erg netjes en goed en professioneel personeel heeft deze goed opgehangen, kortom erg blij met onze screen.

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Zou fijn zijn als combinatie beter word terug koppeling op mails

Uitstekend met goede oplossingen

Starflex heeft bij ons een drietal screens en een grote deurhor geplaatst. Dit is zeer vakkundig gedaan er werd meegedacht over de hordeur met als resultaat een goede oplossing. Perfect mannen

• Kwaliteit
  • Ik wil beoordelen als: N.v.t.
  • Ervaring met product: Buitenzonwering, Horren, Besturingen

Komen op tijd , komen afspraken na

Slechte communicatie en dienst

Na een tweede opmeting (de vorige papieren waren zoek geraakt) en lang wachten. Kregen wij voor 1000 euro een hordeur en opzet hor voor raam. Op het eerste oog leek alles goed. Echter bij een eerste windvlaag viel het horraam er direct uit en de hordeur was ondanks dat we hier expliciet naar hadden gevraagd niet katten-proof. Herhaaldelijk bellen en mailen leverde niet op. Het bedrijf kon ons alleen wat klemmetjes sturen voor de opzethor maar mbt de hordeur konden ze niets voor ons doen, want zo bleek, ze verkochten helemaal geen horren die katten binnen hielden. Dit is erg vervelend, aangezien we het bedrijf hebben gevraagd hier advies over te geven en nu een onbruikbare hordeur hebben. Kan niet anders dan het bedrijf af te raden, wanneer je overweegt horren te kopen.

• Ervaring met product: Horren

rommelige communicatie, maar kwalitatief goede monteurs en producten

Communicatie en terugkoppeling gaat lastig / moeizaam. Administratie werkt niet goed. Aanvraag was ook niet meer terug te vinden. Dus opnieuw de bestelling gedaan. Er werd netjes en snel daarop ingemeten. Na 2 maanden gebeld wanneer de levering verwacht werd en dat was na een weekje. Plaatsing kon direct de maandag daarop. Geen terug koppeling / bevestiging gehad dat ze zouden komen en een eventuele tijd. (gemiste kans). Maar ze waren er en hebben de screens netjes opgehangen. Met het plaatsen is niets mis. Iemand die de administratie goed bij houd en de communicatie tussen de leverancier, de monteurs en de klant regelt zou geen overbodige luxe zijn. Komt rommelig over.

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Neem een goede aan voor de administratie en de communicatie tussen klant, leverancier en monteurs.

Slechte communicatie en onbetrouwbaar

In 2017 hebben wij veel problemen gehad met de levering van onze producten. Terugkoppeling ontvangen bleek maar niet mogelijk te zijn voordat er na meerdere telefoontjes/mails boos om gevraagd werd. Het bedrijf heeft excuus aangeboden. Nu na 3 jaar hebben wij ze toch nog geprobeerd een kans te geven. Wederom ervaren wij dezelfde frustratie. Geen terugkoppeling. Ik zit al de hele ochtend thuis te wachten, bel maar weer eens en krijg te horen dat er niemand komt. Misverstand, vooruit. Maar die ontstaat wederom doordat er géén terugkoppeling en reactie gegeven wordt. Vervolgens krijg ik ook nog eens te horen dat er misschien van het weekend tijd is om mij wel reactie te geven. Ronduit slecht dus.

• Tips en verbeterpunten: Verbeter de communicatie
  • Ervaring met product: Buitenzonwering, Binnenzonwering, Binnenzonwering, Horren, Besturingen, Raamdecoratie, Overige

Prachtige terrasoverkapping

Wij zijn uitermate tevreden over onze terrasoverkapping. Mooi en robuust. Vakkundig gemonteerd en vriendelijk personeel

• Ervaring met product: Terrasoverkappingen

Geweldige service

De medewerker van Starflex kwam opmeten en gaf prima advies. De prijs viel wat tegen, maar dat werd gunstig geregeld en zal best wel concurrerend zijn. We hebben niet verder vergeleken, omdat we goede ervaringen hebben met Starflex Hoorn. De afspraak voor levering liep twee keer mis, Een keer doordat de spullen niet waren geleverd en een keer door ziekte van een medewerker. Daarna kwamen de monteurs twee en een half uur te laat. Daar staat tegenover dat de service geweldig was. Ter compensatie voor de haperingen bij de levering werd onze zonnescreen bijgesteld. Door een windvlaag was hij gedeeltelijk ontzet. Dat kostte veel tijd maar werd geheel gratis gedaan. Sterker nog. Het was op eigen initiatief van de monteur van Starflex. Was het niet gebeurd, zou het wel eens een nieuw screen gekost kunnen hebben. Top.

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Door de service en de omgang met de klant wil je weer terug naar Starflex
  • Ervaring met product: Buitenzonwering, Binnenzonwering

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Orders goed geleverd en vakkundig opgehangen

• Ervaring met product: binnenzonwering
  • Tips en verbeterpunten: Afspraken nakomen

2 sterren: slechter dan verwacht

Je wordt goed geadviseerd en prijs is gunstig.

• Ervaring met product: buitenzonwering
  • Tips en verbeterpunten: Al het fabriek werk is top maar het maatwerk laat heel lang op zich duren en ging bij mij 4x fout en duurde een jaar voordat het geregeld was. Ook begonnen de steunen na geen jaar te roesten. Dit zou rond de 3-4 weken duren. Inmiddels zijn wij 2 maanden verder en nog niets gehoord. Ik vind het erg jammer dat je er continue achter aan moet zitten.

• Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ervaring met product: terrasoverkappingen|buitenzonwering|binnenzonwering|rolluiken|horren

Afspraak is afspraak. Wij hadden in de showroom al een goed gevoel bij Ambiance Starflex

• Ervaring met product: terrasoverkappingen
  • Tips en verbeterpunten: Geen

Goed advies en deskundige montage!

• Ervaring met product: buitenzonwering|horren|besturingen

Over Ambiance Zonwering

De zonweringproducten van Ambiance Zonwering zijn kwalitatief hoogstaand en onderverdeeld in binnenleven (binnenzonwering) of buitenleven (buitenzonwering). Toepassingen binnenshuis zijn bijvoorbeeld rolgordijnen, jaloezieen of lamellen. Buitenshuis biedt Ambiance vele zonweringoplossingen zoals screens, markiezen of zelfs rolluiken of overkappingen voor het terras of te wel verandadaken. De drie productlijnen Basic, Premium en Excellent hebben elk een corresponderende prijsklasse. Een passende zonweringoplossing voor iedereen dus!