Prachtige terrasoverkapping

Wij zijn uitermate tevreden over onze terrasoverkapping. Mooi en robuust. Vakkundig gemonteerd en vriendelijk personeel

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: N.v.t.
  • Ervaring met product: Terrasoverkappingen

Geweldige service

De medewerker van Starflex kwam opmeten en gaf prima advies. De prijs viel wat tegen, maar dat werd gunstig geregeld en zal best wel concurrerend zijn. We hebben niet verder vergeleken, omdat we goede ervaringen hebben met Starflex Hoorn. De afspraak voor levering liep twee keer mis, Een keer doordat de spullen niet waren geleverd en een keer door ziekte van een medewerker. Daarna kwamen de monteurs twee en een half uur te laat. Daar staat tegenover dat de service geweldig was. Ter compensatie voor de haperingen bij de levering werd onze zonnescreen bijgesteld. Door een windvlaag was hij gedeeltelijk ontzet. Dat kostte veel tijd maar werd geheel gratis gedaan. Sterker nog. Het was op eigen initiatief van de monteur van Starflex. Was het niet gebeurd, zou het wel eens een nieuw screen gekost kunnen hebben. Top.

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Door de service en de omgang met de klant wil je weer terug naar Starflex
  • Ervaring met product: Buitenzonwering, Binnenzonwering

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Orders goed geleverd en vakkundig opgehangen

• Ervaring met product: binnenzonwering
  • Tips en verbeterpunten: Afspraken nakomen

2 sterren: slechter dan verwacht

Je wordt goed geadviseerd en prijs is gunstig.

• Ervaring met product: buitenzonwering
  • Tips en verbeterpunten: Al het fabriek werk is top maar het maatwerk laat heel lang op zich duren en ging bij mij 4x fout en duurde een jaar voordat het geregeld was. Ook begonnen de steunen na geen jaar te roesten. Dit zou rond de 3-4 weken duren. Inmiddels zijn wij 2 maanden verder en nog niets gehoord. Ik vind het erg jammer dat je er continue achter aan moet zitten.

• Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ervaring met product: terrasoverkappingen|buitenzonwering|binnenzonwering|rolluiken|horren

Afspraak is afspraak. Wij hadden in de showroom al een goed gevoel bij Ambiance Starflex

• Montage
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Ervaring met product: terrasoverkappingen
  • Tips en verbeterpunten: Geen

Goed advies en deskundige montage!

• Ervaring met product: buitenzonwering|horren|besturingen

Over Ambiance Zonwering

De zonweringproducten van Ambiance Zonwering zijn kwalitatief hoogstaand en onderverdeeld in binnenleven (binnenzonwering) of buitenleven (buitenzonwering). Toepassingen binnenshuis zijn bijvoorbeeld rolgordijnen, jaloezieen of lamellen. Buitenshuis biedt Ambiance vele zonweringoplossingen zoals screens, markiezen of zelfs rolluiken of overkappingen voor het terras of te wel verandadaken. De drie productlijnen Basic, Premium en Excellent hebben elk een corresponderende prijsklasse. Een passende zonweringoplossing voor iedereen dus!