Goed product, fijne service

Snelle offerte en goede prijs. E.e.a. was snel geregeld. Goede kwaliteit.

• Ervaring met product: Buitenzonwering, Horren

Wij zitten er koel bij deze zomer

Op advies van een zonweringsspecialist van Ambiance Strikkers hebben wij screens aangeschaft bij ons kantoorpand. Alles is strak gemonteerd en de cassette is mooi weggewerkt. Alles verliep soepel vanaf de meetafspraak tot aan het bestellen. Wij komen de zomer weer door!

• Ik wil beoordelen als: Bedrijf

Slecht

1 foutieve maatopname door bedrijfseigenaar , zodat monteurs onverrichterzake met verkeerd materiaal moesten vertrekken. 2 levertijd: na ruim 6 maanden en 5 afspraken net de monteurs was alles pas geplaatst. 2 maal zieke monteur, en nog 1 maal omdat materiaal onvindbaar was voir de monteurs eb ze niemand can het bedrijf konden bereiken. 3 Communicatie zeer moeilijk. Slecht bereikbaar. Telefonisch. Op mails wordt soms pas na 1 week gereageerd. 4 Bedrijfseigenaar reageert niet op mailverzoeken tot persoonlijk contact overdeze gang van zaken. 5 monteurs vragen een totaal verkeerde factuur te ondertekenennen direct na definitieve plaatsing.

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Netere maatopname, betere communicatie, betere omgangsvorm bedrijfsleider, veel snellere leverijden.
  • Ervaring met product: Buitenzonwering, Binnenzonwering

Goede vervanging kabel zonwering

De kabel van mijn zonwering (uitvalscherm, te bedienen met hendel, ca. 30 jaar oud) begon te rafelen. De kabel van de zonwering boven mijn (ingebouwde) balkon is inmiddels door Strikkers vervangen. Dit is snel en goed gebeurd.

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Stuur foto's voor de afspraak, zodat de monteur zich goed kan voorbereiden op de werkzaamheden (wel/geen steiger en/of ladders meenemen).
  • Ervaring met product: Buitenzonwering

fraai resultaat en prima service

Ambiance Amstelveen (Strikkers) combineert vakwerk met vriendelijkheid en uitstekende service. Het resultaat is zowel mooi als degelijk. Voor een fatsoenlijke prijs.

• Tips en verbeterpunten: geen

Zonnige ervaringen met Ambiance Strikkers

Vandaag zijn tot grote tevredenheid de horren in mijn slaap- en woonkamer geplaatst. Vanaf het huisbezoek voor het inmeten tot aan de “after-care” van een nabestelling ben ik meer dan tevreden over jullie werkwijze en prijs. Heel graag maak ik hierom een groot compliment voor jullie bedrijf en in het bijzonder voor jullie zeer vriendelijke, vakkundige en vooral meedenkende monteurs. Marnix, Fri en Nemat hebben met elkaar heel netjes gewerkt en hier een top-resultaat verzorgd. Uiteraard ben ik ook heel blij met de medewerkers rond het inplannen van de meet- en montage afspraken en voor het meedenken toen bij het laatste bezoek niet de allerhandigste materialen waren geleverd. Jullie hebben er weer een fan bij. Ik zal binnen ons complex met plezier de naam van jullie bedrijf laten vallen als het over zonwering en/of horren gaat. :-)

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Levertijd was enigzins aan de lange kant, maar ivm Corona en drukte begrijpelijk.
  • Ervaring met product: Horren

Jaren geleden een Twinplissé gekocht, vanwege de renovatie moesten ze eraf en bij het terugplaatsen waren de bevestingsklemmen niet meer te gebruiken, Ambiance gebeld voor advies en zij hebben het besteld bij de fabrikant en keurig naar mij huisadres gestuurd zonder enige kosten, dat noem ik een geweldige service, nog steeds na al die jaren, bedankt.

• Ervaring met product: Binnenzonwering

Snelle, efficiënte en plezierige terugkoppeling&afwikkeling van storing!

De motor van mijn automatisch bediende “uitval zonnescherm” was kapot waardoor het grote scherm helemaal naar beneden hing en niet meer oprolde. Na melding van deze storing gaf de heer Strikkers aan dat de reparatie niet per direct kon worden uitgevoerd... Maar hij regelde direct dat er een noodoplossing kwam om verdere schade te voorkomen! De monteurs verschenen op het einde van hun werkdag om mij uit de brand te helpen! En deden dat met een glimlach. Wat een goede en plezierige service!!! Op deze manier doe ik graag zaken!

Goed geholpen, lange levertijd

Ik ben goed geadviseerd m.b.t. binnen zonwering. Alles is keurig gemonteerd en afgewerkt. De levertijd was wel aan de lange kant. Dit had natuurlijk ook voor een groot deel te maken met corona + grondstoffen te kort. Het was in ieder geval het wachten waard!

• Kwaliteit
  • Ik wil beoordelen als: N.v.t.
  • Ervaring met product: Binnenzonwering

Blij met onze nieuwe zonwering aan onze gevel. Alles keurig afgewerkt en vriendelijke service.

• Kwaliteit
  • Ik wil beoordelen als: N.v.t.
  • Ervaring met product: Buitenzonwering

Technisch top en vriendelijk geinstalleerd

Van de week werd een 3,5 meter knikarmscherm op het terras van mijn appartement op de 5e etage in Holland Park Diemen geinstalleerd. D.w.z. dat buitenaf middels mijn balkon het loodzware scherm werd opgetrokken en vervolgens zeer accuraat, behendig en bovenal op een uiterst plezierig en vriendelijke manier door twee Ambiance medewerkers geplaats. Met mooie muziek, koffie, water en gebak werd het een goede vroege middag. Bedankt dus. Vriendelijke groet, Ronald E. Berghuijs

• Tips en verbeterpunten: Doorgaan
  • Ervaring met product: N.v.t.

Hele slechte

In een woord hele hele slechte ervaring !!!! Niet naar gekomen wat afgesproken. Fam. Van Garderen

• Ervaring met product: Overige

Perfect zonnescherm en professionele levering en montage

Ambiance Zonnewerking Strikkers heeft bij ons een mooi zonnescherm geleverd, dat zeer professioneel is gemonteerd en waar we met een gerust hart de zomer mee in kunnen! De monteurs waren buitengewoon vriendelijk en competent.

Jammer

Heb een probleem met een van de elektrische rolluiken. Is uit zijn geleiders gelopen. Gebeld maar kreeg als antwoord het is re druk en het rolluik is niet bij ons gekocht dus .......... helaas. Moet maar een ander bedrijf bellen. Heb afgelopen 2 jaar wel alle motoren ( 4 stuks) van de rolluiken laten vervangen, dus als klant ben ik niet onbekend. Maar toch. Valt vies tegen de service, had het graag anders gezien

• Betrouwbaarheid
  • Kennis en vakmanschap N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Ervaring met product: Rolluiken

Fantastisch kwaliteit scherm !

Ambiance Strikkers beveel ik aan. Professionele aanpak en dat begint al bij het opmeten, advies en doek mogelijkheden. Verder liep de montage vlekkeloos en men was zeer behulpzaam bij een extra klus. Kortom nog gezellig ook... Kwaliteit scherm met een waterdichte omhulsel. Heel blij mee vandaar 5 sterren.

prima service!

Echt goede service. Mooie producten. Ben er heel blij mee. Mannen die de installatie doen werken nauwkeurig en netjes. complimenten.

• Tips en verbeterpunten: nee

Betrouwbare werkgever

Goede levering en service

• Tips en verbeterpunten: Email communicatie kan professioneler

Vriendelijk en vakkundig

Nadat we schade aan ons doek hadden opgelopen door dak werkzaamheden. Is Don Strikkers bij ons geweest en heeft ons voorzien van advies op een zeer prettige manier. Vervolgens hebben we een nieuw doek uitgezocht en dat word 8 april geplaatst we gaan ervanuit dat het net zo soepel zal verlopen als het voor traject. Tot nu toe zeer tevreden wat ze voor ons hebben gedaan ook het personeel aan de telefoon zeer vriendelijk en kundig. Als het erop zit zal ik daar ook mijn mening over geven. Jan Vogel

Wordt niet terug gebeld

Sochtend vroeg al gebeld Zou terug gebeld worden Kennelijk klanten genoeg Want niets meer gehoord Succes verder

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Kennis en vakmanschap N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Terug bellen zou handig en fijn zijn
  • Ervaring met product: Terrasoverkappingen

Uitstekende dienstverlening

Wij hebben de dienstverlening van Strikkers ervaren als meedenkend, professioneel, duidelijk en netjes: in de winkel, bij ons thuis en bij de montage zijn we zeer goed geholpen en we bevelen daarom deze firma van harte aan.

Vakkundig advies en plaatsing

Helder advies, prima product. Vakkundig geplaatst

• Tips en verbeterpunten: Betere communicatie bij vertraging
  • Ervaring met product: Terrasoverkappingen, Buitenzonwering

• Ervaring met product: Buitenzonwering

Horren snel geleverd en netjes geplaatst

We hebben twee grote schuifpuien die in de zomer vrijwel de hele dag open staan en ’s avonds vaak op de kierstand. Hierdoor hadden we altijd veel vliegen op het plafond en dode vliegen in de vensterbank. Dhr. Strikkers dacht goed met ons mee en gaf ons goed kleuradvies. Levering was veel sneller dan gedacht en plaatsing was zo gepiept. Dik tevreden mee!!

• Ervaring met product: Horren

Prima advies en geweldig eindresultaat

Het valt niet mee om beslissingen te nemen vanaf staaltjes niet groter dan je hand, maar het eindresultaat is geweldig. Dank voor het advies.

• Ervaring met product: Buitenzonwering

Firma Strikkers staat voor vakmanschap en professionaliteit.

Zo'n 30 jaar geleden lieten wij door de firma Strikkers een (knikarm)-zonnescherm plaatsen. Onlangs boden de buren hun elektrisch zonnescherm aan ons aan, aangezien dat niet op hun recent gerealiseerde uitbouw kon worden teruggeplaatst. Dus Strikkers gebeld met de vraag of men bereid was om het oude scherm te demonteren en het elektrische scherm te plaatsen. Dit was mogelijk en kon al binnen twee weken worden ingepland. Op de afgesproken datum en tijdstip stonden de monteurs van Strikkers voor de deur. Het was een verademing om weer eens echte vakmensen aan het werk te zien. De monteurs hebben het oude scherm en het elektrische scherm zeer snel - en heel professioneel omgewisseld, na ongeveer een uur was de klus al geklaard! Tevens werd (tegen een meerprijs) het oude scherm ook gelijk afgevoerd. De heren monteurs werkten niet alleen erg netjes - bij het boren werd bijv. direct een stofzuiger gebruikt - maar waren tevens zeer vriendelijk en beleefd, waar zie je dat tegenwoordig nog. Mijn complimenten aan Strikkers & Zn.

• Ervaring met product: Buitenzonwering, Overige

Over Ambiance Zonwering

De zonweringproducten van Ambiance Zonwering zijn kwalitatief hoogstaand en onderverdeeld in binnenleven (binnenzonwering) of buitenleven (buitenzonwering). Toepassingen binnenshuis zijn bijvoorbeeld rolgordijnen, jaloezieen of lamellen. Buitenshuis biedt Ambiance vele zonweringoplossingen zoals screens, markiezen of zelfs rolluiken of overkappingen voor het terras of te wel verandadaken. De drie productlijnen Basic, Premium en Excellent hebben elk een corresponderende prijsklasse. Een passende zonweringoplossing voor iedereen dus!