Uitstekend en correct en uiterst vriendelijk geholpen in de winkel. Zeer prettige mensen aan huis. Mooie zonnekap. Of alles naar wens werkt en blijft werken weten we nog niet ... helaas werkt het weer de afgelopen weken niet mee ...

• Kwaliteit N.v.t.
  • Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Tot nu toe nog niet. Nazorg en kwaliteit zullen in orde zijn, maar nog geen ervaring mee
  • Ervaring met product: Terrasoverkappingen
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Online gevonden

Precies dat wat we konden en wilden verwachten.

Goed advies, duidelijke communicatie en goede, vlotte uitvoering.

• Tips en verbeterpunten: nee
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Bedrijf is al bekend bij mij

Alles is goed en vlot verlopen

Mooie producten en vakkundig gemonteerd

• Ervaring met product: Binnenzonwering, Raamdecoratie
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via kennissen/familie/vrienden

prima contacten en prima service. alles liep als gewenst

heel goed allemaal. ik kan het niet anders omschrijven

• Ervaring met product: Raamdecoratie

Roma-rolluik probleem verholpen!

Na 2 eerdere pogingen van Ambiance om een technisch probleem (gekraak bij omhoog en omlaag bewegen) in ons Roma-rolluik te verhelpen, is het vandaag bij de 3e keer gelukt. Het bleek toch een mechanisch mankementje. Geeft niet, kan gebeuren. Wat voor ons telde was de dienstverlenende en probleemoplossende instelling van Ambiance. Efficiënt contact via WhatsApp en steeds een snelle reactie en vervolgens actie. Vriendelijke monteur, die er uiteindelijk een Roma-monteur bijhaalde om het op te lossen. Dat er een keer een defect kan optreden, zou niet mogen verrassen bij mechanische onderdelen, ondanks de goede naam van een merk. Maar hoe de leverancier erop reageert is dan belangrijk. In onze beleving heeft Ambiance het top afgehandeld. Wij hebben weer een heerlijk stil rolluik. :)

• Advies N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Ervaring met product: Rolluiken
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Bedrijf is al bekend bij mij

Klantvriendelijk en goede after sales

Er wordt goed geluisterd naar je eigen wensen. Bijv als je de elektriciteit op een andere plaats wil of ook als je schermen gekoppeld wilt hebben is dat mogelijk. Het plaatsen was veel werk maar met twee soms drie man de klus geklaard. Ook de aftersales is keurig. Ze staan gelijk voor je klaar. Oom een goed advies over de kleur. In mijn geval dat een donkere kleur betekent minder licht in huis. De zonneschermen en solar screens helpen het huis enkele graden lager te houden in de zomer bovendien geeft het een prachtige lichtinval .

Ervaren en vriendelijke monteurs

Ervaren mensen die het rolluik plaatsten en die goed omgingen met tegenslag toen de rolophanging die ze meehadden niet de juiste bleek te zijn.

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Goed nagaan of alle onderdelen kloppen voor montage
  • Ervaring met product: Rolluiken
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Bedrijf is al bekend bij mij

Goedemorgen Godelieve, Bedankt voor de positieve review en fijn dat het rolluik nu weer naar behoren werkt nadat wij de lamellen hebben vervangen van het bestaande rolluik. Wij hopen dat u nog vele jaren mag gaan genieten van de voordelen van wat een rolluik te bieden heeft. Met vriendelijke groet, Martijn de Wild

Prima meedenken en ook mogelijke alternatieven aandragen.

Vriendelijke meedenkende mensen in de winkel in De Bilt. Ze namen de tijd om het e.e.a. te laten zien. Ik kreeg stalenboeken mee om ook thuis nog eens rustig te kijken. Ook het installeren thuis verliep voorspoedig door vakmensen

• Ervaring met product: Overige

• Tips en verbeterpunten: Nee
  • Ervaring met product: Buitenzonwering, Binnenzonwering
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Bedrijf is al bekend bij mij

Goedemiddag, Bedankt voor de tijd die u, als trouwe klant, heeft genomen voor het schrijven van deze prachtige recensie. Ik heb Scott op de hoogte gesteld van uw recensie. Ook onze monteur Kevin heeft uw mooie recensie gekregen. Veel plezier gewenst met de raamdecoratie. Met vriendelijke groeten, Martijn de Wild

Een uitstekende service van A tot Z!

Naar alle tevredenheid hebben wij kundig advies gehad in de winkel en daaropvolgend aan huis omtrent een terrasoverkapping. Het systeem is snel & vakkundig geplaatst door een bekwaam team van monteurs.

• Ervaring met product: Terrasoverkappingen
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Bedrijf is al bekend bij mij

Goedemiddag heer Ruijgrok, bedankt voor het vertrouwen en voor de prachtige recensie! Dit is waarvoor wij het doen; klanten helemaal tevreden stellen. De complimenten heb ik overgebracht aan Ed (showroomadviseur), Wim (inmeetadviseur) en Dennis (monteur). Veel plezier gewenst van de overkapping. Met vriendelijke groet, Martijn de Wild

goede service, er wordt echt moeite voor je gedaan

Met de knikarmen was het nogal een zoektocht om te komen tot de gewenste uitval ten opzichte van breedte van het scherm. In dit geval was echt 3x = scheepsrecht. Verkoper heeft er echt veel tijd in gestoken. Daarnaast hadden we later een probleem met onze E- luxaflex, is goed opgepakt.

• Ervaring met product: Buitenzonwering, Binnenzonwering
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Bedrijf is al bekend bij mij

Goedemiddag heer Van Hemert, Een zoektocht was het zeker maar gelukkig met een prachtig resultaat! De complimenten heb ik doorgegeven aan Wim (adviseur) en Mark (monteur). Veel plezier nog gewenst de aankomende jaren van de zonwering. Met vriendelijke groet, Martijn de Wild

Vanaf het eerste telefoontje tot en met de installatie helemaal tevreden! Top installateurs!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via kennissen/familie/vrienden

Goedemiddag mevrouw Van den Brink, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service! Dat vinden wij heel leuk om te zien. De complimenten heb ik gedeeld met Phyllis (telefonisch advies), Wim (inmeetadviseur) en onze monteur Mark. Heel veel plezier gewenst met het screen, opdat het koel mag blijven in huis! Met vriendelijke groet, Martijn de Wild

Snelle levering. Vriendelijke en deskundige installateurs.

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Tips en verbeterpunten: Geen
  • Ervaring met product: Binnenzonwering
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Bedrijf is al bekend bij mij

Goedemiddag Han, Bedankt voor uw moeite om deze prachige recensie te schrijven en fijn dat de rolgordijnen zo snel binnen zijn gekomen! De complimenten zijn overgebracht aan onze adviseur Henk en monteurs Bas. Heel veel plezier gewenst van de elektrische rolgordijnen! Met vriendelijke groet, Martijn de Wild

• Ervaring met product: Buitenzonwering, Horren
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Bedrijf is al bekend bij mij

Goedemiddag, Bedankt voor de mooie recensie. en wij wensen u nog veel plezier toe met de horren. Met vriendelijke groet, Martijn de Wild

Zeer correct

Wij hebben voor ons balcon kunststof latten uitgezocht en laten leggen. Helaas liep de levering 2 weken uit, wat heel vervelend was. Werden geregeld op een uiterst vriendelijke manier op de hoogte gebracht. De kunststof latten zijn zeer professioneel en secuur gelegd.

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Nee, alles is ondanks de lange levertijd perfect verlopen
  • Ervaring met product: Vloer
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Bedrijf is al bekend bij mij

Goedemiddag, Heel erg bedankt voor uw mooie recensie! De leverancier had inderdaad problemen met de uitlevering van deze vloer, en wij snappen heel goed dat dit vervelend voor u geweest is. Fijn dat u de communicatie omtrent de verlate levering als prettig heeft ervaren. Ik heb mijn collega Eveline van der Weerd daar gelijk van op de hoogte gebracht en zij vond dit fijn om te horen. Ook mijn collega Daniel (inmeetadviseur) en Bas (monteur) heb ik op de hoogte gesteld van uw bericht. Wij wensen u nog veel plezier toe met uw prachtige buitenvloer op het balkon. Met vriendelijke groeten, Martijn de Wild

Prima werk!

Snel en goed gedaan!

• Tips en verbeterpunten: N.v.t.
  • Ervaring met product: N.v.t.
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via kennissen/familie/vrienden

Goedemorgen, heel erg bedankt voor deze prachtige recensie. De complimenten hebben wij gelijk doorgegeven aan mijn collega's Phyllis, Wim en Dennis. Wij wensen u heel veel plezier toe met de zonwering! Met vriendelijke groet, Martijn de Wild

In één woord fantastisch!

Vanaf het allereerste contact in de winkel tot en met de montage aan huis: alles was prima geregeld. Medewerkers denken goed mee, geven adviezen en de afdelingen (winkel, planning, montage, financieel) zijn goed op elkaar ingespeeld. Hulde!

• Tips en verbeterpunten: Blijf zo door gaan
  • Ervaring met product: Buitenzonwering, Rolluiken, Besturingen, Raamdecoratie
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Bedrijf is al bekend bij mij

Goedemiddag mevrouw Weber, wat een prachtige complimenten voor ons hele team. Ik heb uw recensie in het bijzonder aan mijn collega's Carmen (showroom), Scott (inmeten), Dennis (montage), Mascha (planning), Jentl en Melanie (bestelling en administratie) laten zien! Heel veel plezier gewenst van de rolluiken. Met vriendelijke groet, Martijn de Wild

Alles hangt super netjes en niks is overgeslagen.

Al heel wat jaren geleden hebben wij verschillende producten gekocht zoals shutters, horren, duettes en zonwering. Sommige producten moesten gerepareerd of nagekeken worden. Kris is langsgeweest om alles weer helemaal werkend te maken. Alles hangt super netjes en niks is overgeslagen. Complimenten!

• Tips en verbeterpunten: N.v.t.
  • Ervaring met product: Buitenzonwering, Horren, Terrasverwarming, Raamdecoratie
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Bedrijf is al bekend bij mij

Goedemiddag mevrouw Schouten, Bedankt de mooie review! Mijn collega Mascha mocht de complimenten al telefonisch in ontvangst nemen en ik heb onze monteur Kris ook op de hoogte gesteld. Met vriendelijke groet, Martijn de Wild

Deskundig en op maat verkoop, levering en plaatsing van zonnescherm

In de winkel aandacht voor onze wensen. Goede voorlichting over de mogelijkheden. Inmeten door eigen personeel waarna pas definitieve bestelling; zo weet je altijd dat wat je koopt kloppend is. Levertijd zoals afgesproken. Plaatsing met alle aandacht en zorgvuldigheid. Alle lof.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Bedrijf is al bekend bij mij

Beste Janneke, Wat een mooie recensie, bedankt daarvoor. Fijn om te lezen dat het gesprek dat wij hebben gehad in de showroom ook prettig was! Daniel (inmeter) en de monteur (Bas) heb ik ook deze mooie recensie laten zien. Heel veel plezier nog gewenst met de zonwering. Met vriendelijke groet, Martijn de Wild

Vanaf binnenkomst showroom tot en met plaatsen screens PERFECT

Echt alles was heel prettig. Vanaf het moment dat we in de showroom werden geholpen tot en met het plaatsen van onze screens. Alles liep perfect en we zijn er zeer content mee

• Tips en verbeterpunten: Ga zo door
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Bedrijf is al bekend bij mij

Beste Marjon, Fijn om te lezen dat alles zo prettig is verlopen. Deze mooie recensie heb ik ook laten zien aan Carmen, Wim en onze monteurs Bas en Kevin. Zij hebben u in de showroom en bij u thuis gesproken. Klanten zoals u volledig tevreden maken met zo'n mooie investering is waarvoor wij het doen! Wij wensen u nog veel plezier met de zonwering toe! Met vriendelijke groet, Martijn de Wild

Mooie producten goed advies

Veel producten inmiddels aangekocht via Ambiance. Voor de diverse producten is er ook een aparte monteur. Dit kan problematisch zijn. Ondanks veel storingen een goede aftersale service.

• Ik wil beoordelen als: Particulier
  • Tips en verbeterpunten: Zorg dat de klant ook inzicht krijgt in sommige kleine aanpassingen/verhelpen van storingen.
  • Ervaring met product: Buitenzonwering, Rolluiken, Besturingen, Raamdecoratie
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Online gevonden

Beste heer Van der Lichte, Bedankt voor uw recensie en uw feedback. Dit is informatie die wij altijd kunnen gebruiken en fijn vinden om te horen zodat wij onszelf kunnen verbeteren. Voor onze producten zoals zonwering en de (elektrische) raamdecoratie hebben wij inderdaad verschillende monteurs die een bepaald specialisme hebben. Mochten wij voor een serviceverzoek nodig zijn in de toekomst, dan hebben wij genoteerd staan wie er nu langs is geweest en zullen wij die monteur ook weer langssturen. Vrijwel alle producten die wij plaatsen worden volledig door ons geplaatst en wij adviseren ook om afstellingen endien (mocht dat nodig zijn) door ons te laten uitvoeren. Echter, met betrekking tot de elektrische raamdecoratie kunt u in de app altijd klikken op het 'hulp' icoon en komt u in de uitgebreide handleiding terecht. Ik hoop dat u nog vele jaren plezier mag beleven aan de producten. Met vriendelijke groet, Martijn de Wild

Geen bedrijf met betere service gehad tijdens verbouwing

Communicatie is uitstekend. Voor tijdens en na plaatsen van de zonneschermen. Dat is heel bijzonder; aannemers, loodgieters, elektriciëns die begrijpen het communicatie spel niet heel echt…, Maar hier ging het heel goed

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Anders

Heel erg bedankt voor deze mooie review en duidelijke communicatie vinden wij ook heel belangrijk. Fijn om te zien dat alles met tevredenheid is gegaan en wij wensen u heel veel zonnige dagen toe, zodat er veel gebruik gemaakt mag worden van de markisolettes en dat u mag gaan genieten van de woning nu alles afgerond is met de verbouwing. Met vriendelijke groeten, Martijn de Wild

goed geadviseerd in de winkel

volgens afspraak op tijd en deskundig geinstalleerd.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Advertentie

Beste Dirk, Bedankt voor deze prachtige recensie en mijn collega Phyllis, die u gesproken heeft in de showroom in Bussum heb ik ook gelijk op de hoogte gesteld, net zoals de inmeter (Daniel) en de monteur (Kevin). Heel veel plezier gewenst met de zonwering waar u de aankomende jaren hopelijk veel gebruik van mag maken. Met vriendelijke groet, Martijn de Wild

Zeer tevreden en plezierig contact.

Fijn bedrijf met mooie uitgebreide showroom, vakkundige adviseurs en monteurs. Aanrader !!

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via kennissen/familie/vrienden

Beste Gerda, Bedankt voor deze mooie review en dat u ons aanbeveelt. Tevreden klanten is waar wij het voor doen! Bedankt ook namens Carmen, Wim en Kevin die u gesproken heeft in de showroom, bij het inmeten en tijdens de montage. Veel plezier toegewenst met het zonnescherm! Met vriendelijke groet, Martijn de Wild

gewelig

vriendelijk geholpen en het product prime naar mij zin

• Tips en verbeterpunten: geen
  • Ervaring met product: Raamdecoratie

Over Ambiance Zonwering van der Wal

Bedankt dat u de tijd neemt om de ervaringen van onze klanten te lezen. Wij streven ernaar om onze klanten zo tevreden mogelijk te stellen met hun aankoop en tijdens het gehele aankoopproces. Ook na de aankoop geven wij uitgebreide garanties op zowel het product als de installatie. Neem een kijkje in de ervaringen van onze klanten!

Over Ambiance Zonwering

De zonweringproducten van Ambiance Zonwering zijn kwalitatief hoogstaand en onderverdeeld in binnenleven (binnenzonwering) of buitenleven (buitenzonwering). Toepassingen binnenshuis zijn bijvoorbeeld rolgordijnen, jaloezieen of lamellen. Buitenshuis biedt Ambiance vele zonweringoplossingen zoals screens, markiezen of zelfs rolluiken of overkappingen voor het terras of te wel verandadaken. De drie productlijnen Basic, Premium en Excellent hebben elk een corresponderende prijsklasse. Een passende zonweringoplossing voor iedereen dus!