Wij zijn heel erg goed geholpen door uw medewerkers

Door zowel Bryan Pathuis als Manon Engbers zijn wij zeer goed geholpen bij het regelen van onze hypotheek.

Goede service met een lach

Goede voorlichting gehad, meerdere gesprekken gehad en alle tijd genomen om alles uit te leggen. Geen enkel minpunt te bedenken.

Wij zijn vriedelijk ontvangen, en goede uitleg.

Jullie zijn toppers!

Wij zijn heel goed geholpen door Bryan en Manon! We moesten het allemaal vrij snel regelen en Bryan en Manon hebben dat absoluut gedaan, we hebben niet 1 keer gehoord dat iets niet mogelijk was of dat het moeilijk ging worden. Hartstikke bedankt voor de goede hulp!

Prima advies en ondersteuning

Prima advies en ondersteuning.

Heel goed geholpen

Zeer goed geholpen.

was heel goed met jullie te werken

ons ervaring was jullie warenklacht vriendelijk en behulp nam echt tijd voor ons

Zeer behulpzaam en kundig

Medewerker Bryan Pathuis was/is zeer behulpzaam en kundig.

Veel obstakels maar wel een hypotheek

Wij hadden een heel gedoe kwa mijn contract ik heb namelijk een bbl contract en kregen overal te horen dat we niks konden kopen Tot ik bryan pathuis tegen kwam hij heeft ons als enigste door het traject durven te slepen Door hem hebben wij nu een eigen woning

Deskundige hulp, enorm snel in het eventueel terugkoppelen van informatie, nemen goed de tijd voor je en zeer klantvriendelijk.

Complete ontzorging, duidelijk en zeer snel!

Mijn ervaring met de Hypotheker was zeer goed. Het maximale bedrag wat we zouden kunnen opnemen voor de hypotheek bleek bij de Hypotheker toch hoger te zijn, wat ons meer mogelijkheden gaf op de woningmarkt. De service was uitstekend en we hebben samen meerdere scenario's kunnen berekenen. Alles werd duidelijk uitgelegd en de berekeningen waren helder waardoor we zelf ook een goed gevoel erbij hadden. Ook vond ik het heel prettig dat we compleet ontzorgd zijn en we door onze adviseur goed zijn voorbereid op alle mogelijke kosten die er gemaakt zouden worden tijdens de verkoop en koop van een huis. Hierdoor konden we ons goed voorbereiden en wisten we precies wat ons te wachten stond en tot hoe ver we konden gaan. Ik kon ten alle tijden vragen stellen en deze werden snel en duidelijk beantwoord. Voor ons is het hele traject dan ook heel soepel verlopen en hebben we een hypotheek kunnen afsluiten met een hele lage rente. We wisten duidelijk welke documenten we moesten aanleveren en wat ons te wachten stond. Kortom, een hele uitgebreide service die ons veel tijd, moeite en geld heeft bespaard!

Over de Hypotheker

Al sinds 1985 hebben ruim één miljoen mensen ons het vertrouwen gegeven hen te helpen met een van de meest belangrijke zaken in hun leven: hun thuis. We zijn Nederlands grootste organisatie in het selecteren, adviseren en realiseren van hypotheken. Ook kun je bij ons terecht voor andere financiële woonzaken zoals verzekeringen. En we zorgen voor de complete afwikkeling: van offerte tot afsluiten.