Good experience in mortgage consulation

We had a good experience with de Hypotheker. The response time to answering the queries was quite fast. Gave advise on the house market scenario and helped to take cautious decisions in each step in the whole house buying process.

• Would you recommend us? Yes

Laagdrempelig, vriendelijk en kundig!

De Hypotheker schakelt vlot! Alle medewerkers kennen je dossier en kunnen direct meedenken. Er is alle tijd voor voorlichting. Ook als blijkt dat er nog iets niet duidelijk is, dan is er altijd weer een mogelijkheid tot overleg. Het was heel fijn samenwerken met hun!

Heel goed en duidelijk advies.

Ze hebben me fantastisch geholpen met alles, ik koop niet iedere week een huis. En er komt best wel veel bij kijken, maar met hun hulp was ik super blij.

Snel contact, deskundig en heel vriendelijk

Snel contact, deskundig en heel vriendelijk

En daar was Denise...

Ik kwam ineens in een onverwachte situatie terecht en was erg onzeker wat me te wachten stond. Gelukkig werd ik in contact gebracht met Denise. Zij heeft mij erg goed geholpen tijdens het hele proces en heb er al die tijd een goed gevoel bij gehad. Ze legde goed uit wat me te wachten stond en wat er van me verwacht werd. Ik ben haar en haar collega's zeer dankbaar voor de service en hulp.

Bekwame adviseur

Vriendelijke adviseur die geduldig en zeer vakbekwaam is. Uitleg en toelichting zijn steeds helder en duidelijk geweest. Open gesprekken over onze wensen gehad en we zijn daarna goed geadviseerd in de verschillende mogelijkheden.

Goed en duidelijk advies en snelle afhandeling.

Goed en duidelijk advies, snelle afhandeling van de administrative kant.

Goed en deskundig advies

In een rustige sfeer werd er deskundig advies gegeven. Er werd echt tijd voor uitgetrokken.

Een luisterend oor dat met goed voorstellen komt.

Ik ben het gesprek aangegaan in de verwachting dat er niets mogelijk zou zijn. De adviseur had een luisterend oor en na mijn uiteenzetting kwam zij met goede voorstellen. In het gesprek werd alles doorgenomen en het voorstel kon nog verbeterd worden. Lof.

Zeer inlevend

Via via had ik van de Hypotheker gehoord.....service was zeer akkuraat en to the point - nou, dat klopt! Soms moet je bij banken of hypotheekverstrekkers twee keer je verhaal vertellen of cijfers aanleveren, hier niet, waanzinnig fijn georganiseerd -> en zij spanden zich ook nog in voor de iets lagere rente een dag voordat ie omhoog ging: hartelijk dank, erg aanbevelingswaardig

Zeer prettig en doeltreffend.

Zeer fijne sfeer en goede professionals die ons uitstekend hebben geholpen. Bij vragen, kreeg ik dezelfde dag nog antwoord. Duidelijke uitleg en ook het aanleveren van je persoonlijke gegevens ging erg eenvoudig via een portal. Doel bereikt, financiering is rond. Olav en Roos, enorm bedankt. Mvg Niels

Helemaal top, alle tijd, Alle ruimte voor vragen en snelle afhandeling

Ik heb al een aantal maal een hypotheek afgesloten of aangepast bij Hypotheker Floriande Hoofddorp. De service is altijd van hoog niveau waarbij eerlijke adviezen worden gegeven en alle ruimte is voor vragen of een eigen kijk op hypotheekvormen. Een absolute aanrader.

Helemaal top, snel en goed geregeld. Rente kon snel vastgezet worden wat voor ons belangrijk was. Super!

Duidelijke uitleg en goed advies

Bij De Hypotheker Floriande ben ik goed geholpen. Er is mij in duidelijke en eenvoudige taal uitgelegd wat een hypotheek inhoudt en vervolgens heb ik goed advies ontvangen, passend bij mijn situatie. Ik heb altijd veel vragen en zeker als het om een (voor mij in eerste instantie) complex onderwerp gaat. Ik hoop voorlopig geen nieuw huis meer te hoeven kopen, maar wanneer dit wel weer het geval is, zal ik zeker opnieuw een afspraak inplannen bij De Hypotheker Floriande in Hoofddorp.

Fijn en grondig geholpen

Fijne hulp bij het afsluiten van een hypotheek. Goede voorlichting van de aspecten en risico's.

Erg prettig!

Vanaf het begin voelde het vertrouwd. Ik kreeg van Olav helder advies en hij heeft mij snel geholpen. Ik zou De Hypotheker Hoofddorp zeker aanbevelen.

Wij wilden graag ons nieuwe huis bouwen op een prachtige plek in Vijfhuizen. Een particuliere nieuwbouw dus. Het bleek qua vergunningen en qua hypotheek nog best een wirwar van regeltjes te zijn. Olav denkt graag met je mee voor een passende oplossing en het was fijn om met hem samen te werken!

De medewerker heeft zich 100% ingezet om alles te regelen

Nadat de medewerker alle tijd genomen had om mijn vragen te beantwoorden, heeft zij haar kennis en kunde gebruikt om mij verzoek te realiseren. Haar adviezen waren duidelijk en makkelijk te begrijpen, dat geld ook voor de medewerkers die ik daarna aan de telefoon had. Ik ben zeer tevreden over de Hypotheker. Dank voor het regelen, zorg en adviezen.

Prima en duidelijk advies in informele sfeer.

Onze situatie was niet heel complex want we wilden oversluiten naar een degelijkere vorm van hypotheek voor een langere periode van rentevastheid. Zeker nu de rente zeer laag staat. Alles werd duidelijk uitgelegd en werd daarvoor ook ruim de tijd genomen. Bereikbaarheid voor vragen is ook prima en er werd altijd snel gereageerd. Tevens blijven ze beschikbaar voor alle vragen ook na dat het traject is afgerond. Fijn om een goede en betrouwbare adviseur om de hoek te hebben!

Ik ben top geholpen, iedereen die ik aan de telefoon gehad heb denkt erg goed mee en weet ook waar hij/zij over praat!

Vriendelijk en deskundig geholpen met oversluiten hypotheek

Olav heeft ons met raad en daad bijgestaan om onze hypotheek gunstig over te sluiten. Ondanks dat we alleen via Teams en mail contact konden hebben is het allemaal heel prettig en soepel verlopen. Ook Roos en collega's dank voor de goede begeleiding.

Goed geregeld

Vier jaar geleden onze hypotheek geregeld bij De Hypotheker, nu hebben we recent onze hypotheek laten oversluiten om te profiteren van de lage rente, beide keren naar volle tevredenheid!

een goed advies en begeleiding bij het wisselen van hyptheek

de adviezen waren helder en werden bij de hand meegenomen en begeleid bij het overzetten van de verschillende oude hypotheekvormen naar de nieuwe.

Wederom soepel en vlekkeloos verlopen!

Olav heeft al meerdere malen mijn hypotheek geregeld en ook nu weer is dat uitstekend verlopen. Ik heb geen standaard profiel, ik ben namelijk ondernemer en heb al eerder verschillende soorten hypotheken gehad. Fijne manier van communicatie met zowel Olav als Roos. Het is wederom soepel en vlekkeloos verlopen!

Zeer goed!

Olav is zeer betrokken, goed georganiseerd en communiceert helder. Een absolute aanrader!

Over de Hypotheker