Geen spijt gehad van mijn keuze om met De Hypotheker in zee te gaan.

Als leek die nog nooit iets met hypotheken te maken had gehad, vorig jaar augustus een eerste oriënterend gesprek gevoerd met Jaap van Dijk van De Hypotheker in Schagen/Den Helder. Het eerste gesprek schiep vertrouwen en ik ben dan ook met De Hypotheker in zee gegaan. Daar heb ik geen spijt van gehad. Jaap begreep dat ik een volkomen leek was op hypotheekgebied en legde alles soms 3 x uit. Ook als ik thuis nog met vragen zat, kon ik altijd bellen of mailen voor uitleg, ook naar de andere medewerk(sters). Inmiddels woon ik in mijn koopwoning die volledig toegesneden is op mijn wensen. Ik kan De Hypotheker een ieder aanraden die overweegt of op het punt staat een huis te kopen.

Vriendelijke klantbenadering en duidelijke uitleg

Ik voelde mij als klant serieus genomen en kreeg goed en duidelijk advies.

Over de Hypotheker