Wij zijn op uitstekende wijze voorgelicht en begel eid naar een definitieve beslissing.

Dhr. Hulsing heeft ons goed geïnformeerd en diverse scenario’s doorgerekend. Ook zijn collega Angelique was erg behulpzaam en snel! We kregen tijdig de noodzakelijke informatie en indien gewenst een heldere toelichting. De bank had enige vertraging maar ze zaten er bij de Hypotheker bovenop!

Super geholpen

Moeilijke situatie , arbeidsongeschikt en toch gelukt

Over de Hypotheker

Al sinds 1985 hebben ruim één miljoen mensen ons het vertrouwen gegeven hen te helpen met een van de meest belangrijke zaken in hun leven: hun thuis. We zijn Nederlands grootste organisatie in het selecteren, adviseren en realiseren van hypotheken. Ook kun je bij ons terecht voor andere financiële woonzaken zoals verzekeringen. En we zorgen voor de complete afwikkeling: van offerte tot afsluiten.