Zeer kundig

Goed geholpen met eerlijke berekeningen voor een hypotheek. Zeer vriendelijk en deskundig.

Adviseur en ondersteuner waren heel goed, prijsopbouw advies kan duidelijker

De adviseur en de ondersteuner waren heel erg goed. Snel en inhoudelijk. Op de website staan drie verschillende prijzen voor advies. Naar mijn idee hebben we dat niet echt besproken. Het kostte gewoon €3k. Misschien dat we dit al in een eerder stadium hebben besproken maar nog een keer herhalen zou fijn zijn

Vriendelijk, servicegericht en deskundig

Een huis kopen doe je niet elke dag, er komt dan ook veel onbekends op je pad. Bij de Hypotheker in Velp hebben ze me op een heel fijne manier door alle stappen geloodsd!

Professionele hulp bij aankoop van de woning.

Wij hadden hulp nodig bij het aankoop van onze eerste woning. Peter samen met Rosella in Velp heeft ons ontzettend goed geholpen en heel veel voor ons geregeld. Wij zijn ontzettend dankbaar hiervoor.

Betrouwbare en accurate medewerkers. Goede service.

De contactpersonen waarmee wij zaken hebben gedaan, hebben we als professioneel en prettig in de omgang ervaren. Dat geldt voor zowel Peter Vink als Rosella Tonin. Ze hebben grote kennis van zaken en hielpen ons snel en vakkundig wanneer we vragen hadden of ergens tegenaan liepen.

Super fijne samenwerking!

Dank je wel Rosella! Super bedankt dat je zo bovenop alles hebt gezeten, en dat we in zo'n korte tijd alles voor elkaar hebben gekregen. Het lijkt me sterk dat dat zonder jou gelukt was. Juist omdat je je werk zo goed hebt uitgevoerd, vermoed ik dat we voorlopig weinig meer met elkaar te maken zullen hebben. Maar het genoegen is volledig aan onze zijde, we zijn er erg blij mee!

Wij zijn op uitstekende wijze voorgelicht en begel eid naar een definitieve beslissing.

Dhr. Hulsing heeft ons goed geïnformeerd en diverse scenario’s doorgerekend. Ook zijn collega Angelique was erg behulpzaam en snel! We kregen tijdig de noodzakelijke informatie en indien gewenst een heldere toelichting. De bank had enige vertraging maar ze zaten er bij de Hypotheker bovenop!

Super geholpen

Moeilijke situatie , arbeidsongeschikt en toch gelukt

Over de Hypotheker