Dit is de 2e keer dat de hypotheker dit voor ons heeft geregeld. Lekker korte lijnen, snelle updatesen met je meedenken.

Weinig woorden alles top.

Frustrerend traject

De aanvraag heeft veel te lang geduurd. De berekening voor mijn inkomen als ondernemer bleek uiteindelijk niet bruikbaar. De aanvraag bij de ING duurde vervolgens ook veel te lang, met telkens weer nieuwe vragen. Heb het idee dat het personeel echt wel hun best hebben gedaan, maar dit is mijn inziens in ieder geval niet de manier waarop het zou moeten gaan. Voor zakelijke klanten zou ik het dan ook niet aanbevelen.

Beste Ferry en Marith, Fijn dat jullie herkennen dat wij ons best hebben gedaan, want dat is uiteraard zo! We zijn het met jullie eens dat bepaalde trajecten door verschillende oorzaken soms veel te lang duren bij geldverstrekkers. En dat daar niet altijd even efficiënt gewerkt wordt, waardoor er maar vragen blijven komen.. Het is aan ons om altijd tot een goed eindresultaat te komen, ondanks soms een wat hobbelige weg. Dat is en blijft prioriteit!

Tevreden, zeker aan te raden

Goed advies en luisteren naar de wensen van de klant. Wij zijn altijd netjes te woord gestaan en zijn tot een uitstekend eindresultaat gekomen. Johan en Moniek, bedankt voor de hulp en goede service! Ruud en Isa

Komen afspraken na en doen waar ze voor staan!

Fijne samenwerking, komen afspraken na en halen het beste wat er voor jou als klant inzit uit. Kortom, zeer tevreden!

Zeer Prettig

Heel erg klantvriendelijk. Men luisterde goed en gaf goed advies en men was altijd bereid om ons te helpen als we in de wir war van alle paperassen en papieren soms niet wisten wat te doen. Was altijd heel erg prettig.

zeer aangenaam en behulpzaam geholpen

De Hypotheker heeft ons zeer plezierig en zeer deskundig geholpen met de aankoop van onze nieuwe woning. hartelijk dank

Snelle service, meedenkend en professioneel!

Ons adviesgesprek werd snel ingepland en handig via teams gedaan. Ons account werd vlak daarna geopend en zo konden we in korte tijd alle benodigde documenten uploaden. Hierna werd alles in gang gezet om de financiering snel rond te krijgen. Hierdoor kunnen wij zonder zorgen op korte termijn ons huis gaan verbouwen.

Een groot gevoel van vertrouwen

Alles is ons heel duidelijk uitgelegd. Op een ontspannen manier, zonder gevoel van tijdsdruk. We zijn echt geadviseerd, waarbij goed naar ons situatie op dit moment, én in de toekomst is gekeken. Onze adviseur heeft alle opties laten zien, maar heeft ook aanvullende diensten waar extra op verdiend kan worden niet “aangesleept” waardoor we ons op ons gemak voelden en niets werd opgedrongen.

Prettig en persoonlijk

Onze ervaring is zeer positief. We worden netjes geholpen en van informatie voorzien. Alles gaat op een gemoedelijke manier.

Goed en positief, duidelijk in uitleg en advies.

Onze ervaring is positief , prettige ontvangst, goede en duidelijke uitleg van mogelijkheden voor ons.

Prima, rustig de tijd genomen, helder advies

Prima, helder advies, goed de tijd genomen, goed ingespeeld op veranderingen tijdens traject, helder advies. Keer op zaterdag afgesproken , dat was prettig, helaas niet op alle doordeweekse dagen mogelijk, echter heeft tot geen problemen geleid. Zeker aanrader

Goed, met een warm onthaal.

Neemt alle tijd voor uitleg.

vriendelijk, goede hulp

ik heb zeker geen klachten ik ben echt tevreden

De samenwerking verloopt zeer prettig en reageren altijd snel.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Correct en snel geholpen. Vragenlijstis niet ingericht op senioren welke met pensioen zijn

Zojuist de familie Abels gesproken. We gaan met ons hoofdkantoor zsm kijken of we de vragenlijst aan kunnen passen, want die is inderdaad niet passend. Verder gaf de familie Abels aan zeer tevreden te zijn!

Over de Hypotheker