Fantastische begeleiding bij aankoop van onze eerste woning!

Samen met mijn partner bij de Hypotheker geweest in Zwolle voor onze eerste woning. Begeleiding was goed, super klant vriendelijk. Wij hadden alles snel rond!

snelle reactietijd en een goed persoonlijk advies

Ik heb het advies traject als positief ervaren. Er wordt goed geluisterd en meegedacht naar de beste oplossing. uiteindelijk het resultaat behaald zoals gewenst.

Alles duidelijk en goed geregeld.

Zeer prettig om zaken mee te doen. Hebben een duidelijk verhaal en doen hun uiterste best om de klant tevreden te stellen. TOP

Alles duidelijk en goed geregeld.

zeer duidelijke en gedegen voorlichting en begeleiding

De adviseur van De Hypotheker heeft alle tijdgenomen om mij bij de hand te nemen door het hele traject van selecteren en aanvragen van de bestdenkbare hypotheek voor mij. Geen vraag was te veel en met veel geduld werd duidelijk en deskundig antwoord gegeven.

Beste André, wat een mooie beoordeling, dank u wel! We hebben u heel graag geholpen. Hartelijke groet, De Hypotheker Zwolle

Zakelijk, vriendelijk en persoonlijk

Goed advies en goede begeleiding

Beste Cor, wat een fijne review, bedankt! We zijn u graag van dienst geweest. Hartelijke groet, De Hypotheker Zwolle

Wij zijn helemaal tevreden!

Wij hadden zelf geen kennis en Guido, heeft ons stap voor stap mee genomen door dit proces. Ook maakte het niet uit hoe vaak wij een vraag hadden we konden altijd contact opnemen. We werden dan vriendelijk te woord gestaan en kregen een duidelijk antwoord. Wij raden zeker mensen de Hypotheker in Zwolle aan!

Beste Marjoke, wauw, wat een mooie beoordeling! Heel fijn te horen dat u zo tevreden bent. We hebben u graag geholpen. Hartelijke groet, De Hypotheker Zwolle

Moeilijke puzzel goed opgelost

Wij hebben een moeilijke puzzel neergelegd, waarbij ook tijdens het rondmaken van de financiering nog wijzigingen optraden in onze financiële situatie. Er is tijdens het hele traject veel contact geweest en er is af en toe snel geschakeld. Met goed resultaat!

gewoon goed

en flexibel zeker in deze rare corona periode

Beste Gert, Bedankt voor deze mooie review! Heel fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Hartelijke groet, De Hypotheker Zwolle

Fijn contact en goed advies

Onze eerste hypotheek hebben we bij Rob afgesloten en ook onze, voorlopig laatste. 1 keer tussendoor vreemd gegaan voor een vriend. Duidelijk, rustig, geen bergen beloven, gewoon transparant en geen gepush om extra producten te kopen. Heel uitgebreid rapport en advies. Hele goede ondersteuning door de back-Office als een bank niet lekker mee werkt. Heel erg tevreden. Over 30 jaar komen we terug:)

Beste Tom, Wauw, wat een mooie beoordeling! Dank u wel! We zijn blij te lezen dat u zo tevreden bent. We zien u graag weer over 30 jaar, maar u bent natuurlijk altijd eerder welkom mocht dat nodig zijn. Hartelijke groet, De Hypotheker Zwolle

Tweede woning aangekocht, financiering snel geregeld.

Het team van De Hypotheker Zwolle heeft wederom twee financieringen voor ons geregeld, voor de aankoop van een tweede woning. Het proces verliep soepel en snel, vooral de snelle reacties op vragen en e-mails konden wij erg waarderen.

Beste Martijn, Hartelijk dank voor deze positieve terugkoppeling. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. We hebben u graag geholpen! Hartelijke groet, De Hypotheker Zwolle

Goed bereikbaar, snel en meedenkend

Goed geholpen, deskundig advies, denkt mee, hoge snelheid van afhandelen, goed bereikbaar, goede terugkoppeling

Beste Patricia, Bedankt voor uw mooie review. Veel geluk in de nieuwe woning! Hartelijke groet, De Hypotheker Zwolle

Vakkundige mensen

De Hypotheker Zwolle heeft nu 2 maal mijn hypotheek verzorgd. Deze keer was dat lastiger door de Corona maatregelen. Maar ook nu is uiteindelijk alles goed geregeld. Ik beneden tevreden klant.

Beste Hans, hartelijk dank voor uw positieve terugkoppeling en fijn te horen dat u tevreden bent. Wij hebben u graag geholpen. Hartelijke groet, De Hypotheker Zwolle

niet de goedkoopste rente maar wel betrouwbare leverancier

De gesprekken liepen prettig en soepel. Wat tegenviel was dat ik steeds nieuwe vragen kreeg van de leverancier terwijl de Hypotheker die had moeten voorkomen. Beter aangeven wat allemaal nodig is. Ik heb te vaak zelf de Hypotheker moeten bellen over de voortgang die ik kon monitoren via mijn Aegon. Voor de geleverde diensten is de prijs te hoog in mijn geval. Een simpele aanvraag die weinig tijd of inventiviteit van de adviseur vroeg. Wel netjes vriendelijk te woord gestaan door alle betrokkenen van de Hypotheker en nooit lang hoeven te wachten op opnemen van de telefoon en doorverbinden / terugbellen

Beste Herman, Hartelijk dank dat u de moeite hebt genomen om een terugkoppeling met een mooie voldoende te geven. Het is helaas niet altijd te voorkomen dat een geldverstrekker aanvullende vragen stelt, maar we zullen uw opmerkingen zeker ter harte nemen. Met vriendelijke groet, De Hypotheker Zwolle

zeer professioneel

ook tijdens de corona,zijn wij zeer goed voor gelicht en wat ze zeggen dat ze doen,doen ze ook zeer goed,bij deze allen bedankt. het geld dubbel en dwars waard.

Beste Harrie, bedankt voor uw mooie review. Wij hebben u graag geholpen!

duidelijk

ik heb een bouwdepot aangevraagd maar na overleg besloten om de hypotheek geheel te aan te pakken omdat vele goedkoper is ,goed advies gekregen en nu een goede hypotheek met een bouwdepot

Beste Marja, hartelijk dank voor uw review. Fijn te lezen dat u tevreden bent met het advies en uw nieuwe hypotheek.

Door corona situtatie, duurt het lang voor hypotheek rond was

Mocht u graag interessen hebben in feed back, dan ben ik bereid om dit telefonisch toe te lichten. We kwamen in de problemen met onze grond overdracht. We waren met de bouw gestart maar we waren nog geen eigenaar van de grond en de aannemer was al gestart met de bouw, dus al met al best wel veel stress.

Beste Bert, het spijt ons te lezen dat de hypotheekaanvraag niet geheel naar wens is verlopen. Bedankt dat u de moeite hebt genomen een terugkoppeling te doen, dit geeft ons de gelegenheid onze dienstverlening te optimaliseren.

Prettige,snelle en goede bemiddeling

Alle contacten (via de computer) verliepen prima. Duidelijke voorlichting en meedenken in onze situatie! Vlotte afhandeling en goed advies!

Beste Peter, hartelijk dank voor deze mooi review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze bemiddeling.

Door Corona was alles anders Maar naar mail met vragen over dingen wat er aan papier werk door mij geregeld moest worden, dan net klaar en dezelfde dag of volgende dag weer een nieuwe lijst met wat geregeld moet worden Ze denken dat wij niet werken of zo Van meerdere mensen mail over hypotheek ook dat had gemeld kunnen worden (vooraf)

Beste Belinda, het spijt ons te lezen dat u niet helemaal tevreden bent over het verloop van uw hypotheekaanvraag. Wij nemen uw opmerkingen uiteraard ter harte en danken u voor de moeite om dit aan ons terug te koppelen.

we kregen een advies waarin duidelijk was dat naar onze wensen was geluisterd

De medewerkers zijn kundig en professioneel. Ze luisteren, denken out of the box om onze wensen in te vullen, geven goed advies en spannen zich in om alles geregeld te krijgen. Prettige partij om mee samen te werken!

Beste Mark, hartelijk dank voor uw positieve woorden!

Goede ervaring, veel en grote inzet gedaan om de hypotheek rond te krijgen.

We hadden een complexe hypotheek aanvraag. Dit is goed verzorgd. Helaas door tegenwerking van de banken werd het een moeizaam proces, wat lang duurde en tegen zat. Maar nu is alles goed geregeld. Heeft wel veel stress gegeven.

Weer zeer deskundig geholpen

Op basis van eerdere ervaring weer met Peter Kauffeld van de Hypotheker Zwolle in zee gegaan. Dat is weer bevallen, hij is erg deskundig waardoor het hele proces een stuk minder stress oplevert.

Zeer goede begeleiding en advies gehad tijdens het hypotheektraject en nu de jusite hypotheek

Onze hypotheek adviseur Rob Janssen heeft ons van begin tot eind zeer goed geinformeerd over de positieve en minder positieve zaken bij bepaalde hypotheken waar door onze keus steeds duidelijker werd. Hij heeft zich er persoonlijk erg voor ingezet om het gewenste doel te bereiken en was zeer betrokken, waarvoor veel dank. Ook de backoffice heeft de zaken goed op de rit en houdt de vaart er goed in.

Zoals altijd weer prima geholpen

Vanaf ons 1e huis al advies via de Hypotheker nu bij ons 3e huis;dus dat zegt genoeg !

Uiterst vriendelijke adviseur en deskundige uitleg en afhandeling van de hypotheek aanvraag. Het laatste gesprek moet nog plaats vinden.

Over de Hypotheker