Ik ben zeer goed geholpen

Ik ben tijdens het gehele proces goed voorgelicht en heb zo de juiste keuzes kunnen maken. Daarbij was het erg prettig samenwerken.

Goede begeleiding.

Alle vragen worden beantwoord of uitgezocht. Alles is duidelijk en overzichtelijk. Vriendelijk personeel.

Snel beschikbaar, ook in de avonden en in het weekend.

Zeer snel beschikbaar en vriendelijk personeel. Voornamelijk aan het begin veel 1 op 1 contact. Dat hebben wij als zeer prettig ervaren. Op het moment dat de hypotheek daadwerkelijk wordt aangevraagd en de documentatie wordt opgevraagd, loopt het contact per mail met verschillende personen of online via de omgeving van De Hypotheker. Hier zou meer aandacht naar mogen, wat persoonlijker contact. Bijvoorbeeld door even te bellen bij missende documentatie i.p.v. een mailtje. Al met al wél super snel geregeld!

Deskundig en behulpzaam!

Ze luisteren echt naar je en gaan 100% voor je aan de slag. Geen enkele vraag is "dom" of raar en ze zijn ontzettend hulpvaardig en deskundig en geven een vertrouwd gevoel.

Auke is een topper!

Zeer goed.

Zeer professioneel, met alle respect, meedenkend, oplossingsgericht, goed bereikbaar, komen afspraken na - dus in 1 woord meer dan geweldig!

30 jaar zekerheid

Spannend en intensief proces door bureaucratische bank met goed resultaat: 30 jaar lage rente.l

Goede begeleiding inclusief maatwerk

Fijn om serieus behandeld te worden en een advies op maat te ontvangen.

Super support

reactief, snel en ter zake kundig zowel Jessica als Elmer een groot verschil met een grote bank waar we eerst mee begonnen waren aan het traject

We zijn top begeleid!! Snel en adequaat!

We hebben een top ervaring gehad bij de Hypotheker! Bij het kopen van onze vorige woning en nu, 6 jaar later, weer!

Zeer betrokken en een duidelijk advies

Bij de intake werden alle wensen en persoonlijke zaken besproken zodat er vervolgens een berekening kon worden gemaakt om te kijken welke mogelijkheden er waren. We kregen een duidelijk advies die ons heeft geholpen met de aankoop van ons droomhuis. Er hangt een hele relaxte informele sfeer waardoor alles bespreekbaar is en alles heel goed aan voelt. Onze adviseur was Elmer. Elmer je bent een echte topper! Enige nadeel dat wij hebben ervaren is dat het kantoor soms slecht bereikbaar was en dat het kantoor personeel soms afspraken niet na kwam waardoor wij soms bang waren om bepaalde termijnen/deadline niet te halen. Overigens is alles wel op tijd afgehandeld alleen kon dit naar ons inzien beter. Dit is de tweede keer dat wij een huis kopen via de Hypotheker Zeist, ik ga er vanuit ze nooit meer nodig te hebben maar mocht het zo wezen dan klop ik zeker weer bij ze aan!

De Hypotheker Zeist heeft ons zeer goed geholpen. Bij het eerste gesprek waren wij er eigenlijk al uit. Tijdens de hele aanvraag van de hypotheek zijn wij zeer goed begeleid.

prettig, snel en kundig

prettig en kundig team

Betrouwbare advisering, met ruimte voor eigen inbreng en tijdige beantwoording van de vragen.

De voorbereidende gesprekken verliepen prima, door onze persoonlijke situatie en corona heeft het traject met de geldverstrekker best lang geduurd. De adviseur kon daar zelf weinig aan doen, maar heeft aan het einde van het traject, toen dreigde dat we voor de 4e keer de ontbindende voorwaarde moesten verlengen, uiteindelijk het hoofdkantoor ingeschakeld. Daarna ging alles sneller. Verder ging de communicatie over afsluiten van aparte verzekeringen, zoals voor ongeschiktheid e.d. moeizaam. Wij hadden al aangegeven hier geen gebruik van te willen maken, maar kregen toch een voorstel voorgelegd.

Prettig en professioneel geholpen

Prettig duidelijk en snel geholpen Op vragen per mail kregen we snel reactie.

Professioneel en succesvol adviestraject.

Top ervaring met Auke en Nadine. Goed advies, geduldig en volhardend bij complexe aanvraag. Met succes afgerond. Zeer aan te bevelen.

Prettige en duidelijke advisering !

Een fijn en goed contact met de Hypotheker in Zeist. Duidelijke uitleg, zonder poespas.

Kern van onze ervaring bij Elmer: tien met een griffel!

In mei 2019 zagen wij ons droomhuis. Na de eerste bezichtiging waren we verkocht en moesten we - zoals dat veel gebeurd in de regio Utrecht - bieden in gesloten envelop. Daarvoor hadden we 15 jaar niet naar onze financiële situatie gekeken. Binnen een week hielp hij ons alle benodigde informatie boven tafel en konden we een sterk bod doen. Een paar dagen later was het bod geaccepteerd. Elmer was heel flexibel in de agenda om ons bij te staan met professioneel, gedegen advies en even zo belangrijk, bevlogen en betrokken persoonlijkheid. In het eerste gesprek werd dat al duidelijk: Elmer heeft er gewoon heel plezier in om zijn cliënten te voorzien van de beste financiële oplossing. Dat heeft hij waargemaakt. Omdat er meer dan 6 maanden zaten tussen hypotheekofferte tekenen en sleuteloverdracht was het nog een puzzeltje. Zelfs het delen van jouw persoonlijke ervaring toen je moest overbieden op een huis dat je zelf ooit wilde kopen was een essentieel puzzelstukje. Inmiddels wonen we met veel plezier in ons nieuwe huis en zijn alle financiële zaken soepel afgehandeld. Dank je wel Elmer! Linda en Erwin

eerlijk en duidelijk advies

Onze adviseur mag de tijd om uitleg te geven over de procedure, kosten, vragen te stellen , je wensen te bepalen en een goed advies te geven. Zeer vriendelijk, toegankelijk, meedenkend en eerlijk.

Fijn contact en prima geholpen

Tijdens het aankopen van een nieuwe woning ben ik uitstekend geholpen door Elmer. Vriendelijk en duidelijk in zijn adviezen, een vakman. Alleen de communicatie kan soms net iets beter, antwoord op ee; vraag duurt soms net wat langer,

Behulpzaam, snel en een uitstekende service.

Wij zijn heel fijn geholpen. Er werd naar onze mening goed meegedacht. Er was veel tijd voor vragen en ruimte voor gesprek. Laagdrempelig in contact en goed bereikbaar. Kortom een aanrader.

Prima advies

Alles rond hypotheek goed en op prettige manier geregeld

Onze ervaring met De Hypotheker Zeist is dat wij op een duidelijke, heldere, snelle, en (niet onbelangrijk) zeer prettige manier zijn geholpen. Dit geldt voor zowel de persoonlijke als voor de telefonische contacten. Op momenten dat het nodig was, werd er snel gehandeld. De communicatie verliep snel en correct. En ondanks het feit dat wij in onze zoektocht naar een nieuwe woning nogal eens switchten van potentiële woning (en de bijbehorende financiële zaken) bleef Elmer van Dee (onze adviseur) altijd op een prettige manier op zoek naar de beste financiële mogelijkheden. Al met al een uitstekende service!

Goed en snel advies

Wij hebben goed advies gekregen. Na het aanleveren van de benodigde stukken was de hypotheek snel geregeld.

Te slordig en daarmee veel te duur

Vriendelijk en behulpzaam, maar heel veel slordigheidsfouten in de aanvragen en mails die wij ontvingen. Enkele voorbeelden: Missen reis & rechtsbijstand bij aanvankelijke aanvraag bij Woongarant Geen laatste overzicht gestuurd, tijdens bezoek was gemiddelde netto kosten €1675 nu opeens €1800 Bouwdepot van eigen middelen ipv hypotheek Meerdere fouten met adressen jachtlaan 14 versus 14a en oudegein ipv Voorschoten bij aanvragen Centraal Beheer als overlijdensrisico verzekering. (Ook meerdere keren gebeld op zelfde dag omdat het niet ging) Gebruik verkeerd rekeningnummer Verkeerd geïnformeerd met wel / niet ondertekenen na correctie fout bij aanvraag Woongarant Fout met bouwjaar & BSN-nummer Fout met spaarsaldo / eigen vermogen 9(huis buitenland) Verkeerde polis aangevraagd bij Woongarant Meerdere keren zelfde documenten moeten aanleveren Meerdere keren bij vragen er achter aan moeten bellen voor antwoord “oh dacht dat je al terug koppeling had gekregen” Al met al erg verwarrend en onbevredigend. Wij zijn er nu niet van overtuigd dat wij een goede deal hebben gesloten en relatief hoge kosten voor een tussenpersoon, waarbij wij zelf de fouten hebben opgespoord.

Over de Hypotheker