Zeer goede en persoonlijke, eerlijke begeleiding

De adviseur (Edwin) nam de tijd voor ons, had goede aandacht voor de details en hielp ons met de soms bijzondere eisen van de hypotheekverstrekker. Samen met de ondersteuner (Joyce) werden wij continue op de hoogte gehouden van de voortgang en er is werkelijk heel hard voor ons gewerkt. Ook na het traject werden we persoonlijk gebeld of alles goed was gelopen. Toen wij nog vragen hadden werden wij erg goed geholpen. Top ervaring.

Vriendijke mensen die klaar staan voor hun clienten. Kon altijd bellen met vragen en ik werd uitsteken op de hoogte gehouden van veranderingen en mogelijkheden

Warm en zeer vriendelijk contact, met professioneel advies

Al meer dan 10 jaar geleden ons eerste hypotheek geregeld via Hypotheker Zaandam. In de tussenliggende jaren af en toe contact gehad met vragen of verzoek tot advies. Dit altijd snel gekregen. Dus voor de hypotheek van ons nieuwe huis was er voor ons geen twijfel waar we dit zouden regelen. En ook dit keer weer prettig en zeer vriendelijk contact. Maar altijd met professioneel advies.

Uitstekend klantcontact

Ben in 2016 voor het eerst klant geworden van Hypotheker Zaandam. Ben zeer tevreden ook nu weer. Goed contact, snel en correct handelen. Het is even gedoe een hypotheek omzetten, maar ben goed begeleid!

Goede ervaring, behulpzame mensen

Hypotheekaanvraag goed behandelt. Staan altijd klaar voor vragen en reageren altijd snel. Zeer behulpzame mensen werkzaam bij De Hypotheker Zaandam. Goede ervaring.

duidelijk en eerlijk advies

wij zijn prima voorgelicht en goed begeleid in de vervolgstappen voor onze nieuwe hypotheek. Een helder en duidelijk advies door Udo en Jose in de voor ons onduidelijke hypotheek wereld.

Een goede en deskundige professionele service

Voor het oversluiten van onze hypotheek zijn wij verder geholpen door Andre terhoeven in zaandam en met ondersteuning (telefonisch) van het team. Een goede uitleg van de mogelijkheden en snelle afhandeling

Accuraat

Prettig in de omgang en duidelijk

Professioneel en zeer behulpzaam

In een voor mij moeilijke periode zijn de medewerkers Hypotheker Zaandam zeer behulpzaam, meedenkend en medemenselijk geweest. Ik bedank ze uit de grond van mijn hart.

Zoals altijd prettig verloop van behartiging onze wensen.

Zijn al jaren klant bij de Hypotheker te Zaandam en worden vanaf het begin dat wij hier aangeklopt hebben goed geholpen door Udo en José. Alles wordt helder, duidelijk en transparant gecommuniceerd waardoor er nooit verassingen uit een hoge hoed vandaan komen. Afspraak is zo gemaakt, wensen worden snel in kaart gebracht en krijgen daar dan op zeer korte termijn een passend voorstel voor, het vervolgtraject verloopt goed en proberen alles zo snel mogelijk en soepel te laten verlopen met de hypotheek verstrekker. Nazorg is wat je gewoon mag verwachten van een goede hypotheek kantoor, kortom niets anders dan positieve ervaring.

Fijn en snel geholpen!

Goed contact, snel handelen. Het is even gedoe een hypotheek omzetten, maar ben goed begeleid!

Adequaat en snel kunnen schakelen

In de zoektocht naar onze nieuwe woning hebben we veelvuldig contact gehad en hebben we erg snel kunnen schakelen op het moment dat dit van ons werd gevraagd. Ze hebben een goede kennis van zaken en kunnen zich goed verplaatsen in de schoenen van de kopers. De communicatie verloopt open en transparant en direct. We zijn volledig ontzorgd.

Kennis van zaken en persoonlijk aandacht!

Communicatie / documentatie gaat gemakkelijk via een platvorm en er staat een team voor je klaar voor vragen. Helemaal top!

Top service!

Het is inmiddels onze 3de koopwoning en alle 3 de huizen zijn gekocht met de hulp van deze geweldige mensen.. Ze hebben heel veel kennis thuis wat het voor ons als consument zeer makkelijk maakt met het aanleveren van de nodige documenten.. Bent u van plan een huis te kopen aarzel dan niet en neem snel contact op met de "De Hypotheker Zaandam"..

Bedankt Hypotheker Zaandam

Wij zijn erg blij dat wij met de Hypotheker Zaandam in zee zijn gegaan. Hierdoor hebben wij wel in één keer de hypotheek gevonden die bij ons past. Als wij ooit weer een nieuwe woning willen kopen zullen wij zeker opnieuw de hulp inroepen van de Hypotheker.

Geweldig kantoor vol fijne mensen

Inmiddels hebben wij 3 hypotheken bij De Hypotheker in Zaandam geregeld. Zulke fijne mensen. Fijn contact. Snel contact. En altijd persoonlijk. Of je elkaar al heel lang kent.

Snel, vriendelijk

Fijne mensen en goede service!

Wij zijn heel erg goed geholpen. Het zijn erg fijne mensen en ook erg behulpzaam. Ook tussentijds hadden wij best wat vragen, elke keer snel en keurig te woord gestaan.

Snel en kundig

Wij zijn goed geholpen door DHA Zaandam. Er werken vriendelijke en kundige mensen. Luisteren goed en werken snel. De persoonlijke aanpak vonden wij zeer prettig. Bij het insturen van enkele documenten was het fijn geweest om eerder te horen dat een goede foto ook prima was. I.p.v. telkens veel moeite te doen voor een scan. Maar dat is een kleinigheidje.

Vooral op een prettige ontspannen manier contact gehad met goede uitleg en adviezen.

Zie bovenstaand

Hypotheek was snel geregeld zonder problemen

Geweldig klantgericht en service

Dit is de 2e keer dat wij gebruik hebben gemaakt van de hypotheker. De service is het beste van het beste en er wordt geweldig meegedacht.

Vriendelijke snelle en correcte afhandeling.

Er wordt hel snel op eventuele vragen gereageerd met een duidelijke en correcte antwoord. Medewerkers van kantoor in Zaandam zijn zeer capabel en vriendelijk en denken goed mee. Alle contacten liepen via de Hypotheker wat m.i. het proces van aanvraag heeft bespoedigd.

Ontzettend duidelijk en behulpzaam

Mijn vriend en ik hebben allebei geen ervaring met een hypotheek. Dit was voor ons spannend. Doordat de Hypotheker duidelijk en behulpzaam was kregen wij veel meer rust en vertrouwen in het proces. Geen vraag was teveel!

Helemaal ontlast!

Heel goed geholpen met het zoeken van een hypotheek voor onze nieuwbouwwoning. We hebben ons geen moment zorgen hoeven te maken. Alles is netjes en snel geregeld.

Prins Bernhardplein 1

1508XA Zaandam