Heel fijn en goed geholpen!

Tijdens het kerstdiner in mijn droomhuis vertelde ik nog hoe fijn het was om zo’n betrokken hypotheekadviseur te hebben als Matthijs. Hij denkt mee met de situatie, ziet mogelijkheden en voorziet in oplossingen. Oh, en als je na de derde uitleg je eigen hypotheekconstructie nog niet begrijpt. Dan legt Matthijs je het nog een vierde of vijfde keer uit!

Vakkundig en geduldig aan een passende hypotheek geholpen

Als twee starters met nul verstand van de woningmarkt, heeft Sander van De Hypotheker Woerden ons met alle geduld geïnformeerd, aan een goede aankoopmakelaar met no-cure-no-pay policy, en vervolgens aan een passende hypotheek voor het uiteindelijk gevonden huis geholpen. Uitstekende service!

Adequaat

De advisering en verdere dienstverlening verliepen zonder problemen.

Goed advies

Fijn contact met Sander. Goed rapport en alles was snel rond. Dik tevreden!

Fijne uitgebreide en duidelijke uitleg

Wij hadden als starters geen ervaring in het aanvragen van een hypotheek en alles wat erbij komt kijken! Wij zijn dan ook erg fijn en uitgebreid geholpen hiermee. Hierdoor begrijpen wij nu goed wat het hebben van een hypotheek voor ons betekent in de toekomst. Ik zou de Hypotheker aanraden voor alle starters!

Sterk team, goed op elkaar ingespeeld dat snel weet te schakelen

Heel erg goed geholpen. Geef jullie namen keer op keer door wanneer ik hoor dat iemand op zoek is naar passend advies.

Perfect.

Zeer tevreden. Kon met allerlei vragen e.d altijd terecht en keurig geholpen.

Professionele en transparante informatie ontvangen. Uitstekende en snelle afhandeling van aanvraag hypotheek. De heer Terlouw is zeer open en vriendelijk!

Plezierig kontakt met goede voorlichting en adviezen. Hulpvaardig en klantvriendelijk!

Prettig welkom Geen haast

Erg leuk gesprek gehad, adviseur voelde onze wensen perfect aan. uitleg over alle zaken waren duidelijk. Alles is voor ons inzichtelijk gemaakt op basis van onze wensen.

Over de Hypotheker