Great professional help and advice

Great communication and very professional staff

Een warm onthaal en vriendelijk en vakkundige advies en begeleiding. Gewoon geweldig.

Voldaan aan verwachtingen

Zeer tevreden over het traject als geheel. De Hypotheker laat het soepel verlopen. Je betaald er ook voor maar het is allemaal goed geregeld. Vaak ook wel het idee gehad dat er tijd voor je genomen werd maar soms wel wat gehaast.

Op een zeer prettige manier geholpen aan een hypotheek op maat

We hebben in 1987 ons 1e huis gekocht. Nu in 2021 hebben we onze 4e woning gekocht, maar deze keer met de Hypotheker. Dit is ons zeer goed bevallen. We zijn op een zeer prettige manier geholpen aan een hypotheek die helemaal past bij onze wensen en aansluit op onze toekomstvisie. Tevens zijn we zeer blij met zijn advies en tips. Hij denkt écht met je mee, dit hebben we nog niet eerder meegemaakt. Vandaar een dikke 10. Voor ons is het voortaan: Jazeker, de Hypotheker

Duidelijk advies en een super adviseur!

Adviseur Mark heeft mij erg goed geholpen en heeft mijn zorgen weg genomen wat betreft de onzekerheden rondom de aanvraag van de hypotheek, maar ook bij de oriëntatiefase ben ik goed verder geholpen. De hypotheek was snel rond en er was geen enkel punt waar ik ontevreden over ben. Ik raad iedereen die een hypotheek wil aanvragen aan om langs te gaan bij de hypotheker!

Goed advies, ik kon altijd terecht met vragen.

Het advies was prima en ik kon de adviseur altijd bellen en dan belde hij dezelfde dag nog terug De hypotheek was super snel rond. Ik heb zelf aardig wat kennis van hypotheken dus dat scheelde wel. De prijs vind ik wel aan de hoge kant.

Slechte ervaring

5 jaar geleden heb ik een hypotheek afgesloten en een week van te voor sde overdracht namen waren ze ons vergeten te vertellen dat wij 1000€ extra zelf moeten betalen... Na 5 jaar een gesprek te hebben aangevraagd word ik een paar ujr van te voren gebeld dat het niet doorgaat... Ik raad het mensen ook niet aan om naar de hypotheker in hoorn te gaan

Een huis kopen, niet zomaar iets! Wij wilden er zeker van zijn een hypotheek te kiezen die het beste bij onze situatie zou passen. Om ons wegwijs te maken in "hypothekenland" kozen wij voor de De Hypotheker uit Hoorn en hebben hier geen moment spijt van gehad. Normaal ben ik geen type voor het achterlaten van recensies, maar dit keer wilde ik een uitzondering maken. Van A tot Z goede begeleiding, duidelijk en eerlijk advies! Altijd bereid dingen nader toe te lichten of iets uit te zoeken. Net dat stapje extra! Absolute aanrader!

Zeer tevreden over De Hypotheker Hoorn! Op een duidelijke en overzichtelijke manier is mij laten zien wat mijn mogelijkheden waren. Jurre heeft met succes alles geregeld voor mijn eerste koopwoning. Bij vragen kreeg ik snel antwoord en er werd goed met mij meegedacht. Mijn dank is groot!

Professioneel, transparant maatwerk levert de Hypotheker. Voor een tweede maal zeer tevreden gebruik gemaakt van hun service.

ontzettend duidelijke en open communicatie en werkwijze. Ieder contact verliep soepel en voelde direct vertrouwd.

Prettige ervaring mede o.b.v. duidelijke uitleg, eerlijke advies en klaarstaan nadat ik nog een aantal vragen achteraf had. Daarnaast ook persoonlijk gezien erg prettig geholpen en doorverwezen naar overige instantie/hulp om aanverwante zaken te regelen. Aanrader dus.

Zeer deskundig advies, geen verkooppraatjes!

Heel klantvriendelijk en goede hulp met het zoeken van een hypotheek!

Vriendelijk zakelijk met een ruime blik over het hypotheken-veld zonder voorafgaande voorkeur

Op korte termijn een afspraak. Heldere en duidelijke informatie.

zeer Goed

Ik ben snel en vakkundig geholpen.

Dal 8

1621 HP Hoorn