Fantastisch

Martijn en Mandy hebben mij geweldig door de papierwinkel van het verkopen en aankopen gesleept. Altijd bereikbaar en vooruitkijkend op het proces. Super!

Geen geneuzel. Duidelijk en koersvast.

Vanaf het eerste contact gewoon duidelijk allemaal. Geen verrassingen. Wat ik wilde heb ik minimaal gekregen.. plus nog veel meer dan ik had verwacht. ZEEER tevreden!

Wij hebben goede adviezen en goede keuzemogelijkheden aangeboden gekregen door de Hypotheker. We hadden veel tijd om te beslissen over een nieuwe hypotheek. Bedankt daarvoor Martijn!! Als er weer iets is komen we zeker weer bij jou..en Mandy ook super bedankt!!

Wat een gerust gevoel en kwaliteit!

Het is een heel fijn gevoel dat je duidelijk wordt geïnformeerd. Je krijgt een passend advies en er wordt ruim de tijd voor je genomen. Ook voor je onze vragen werd uitgebreid de tijd genomen en daar waar mogelijk naar oplossingen gezocht, Je voelt je echt welkom!

Uitstekend! Duidelijk en informatief!

Mijn partner en ik kochten ons eerste huis. Hoewel we ons vooraf wel hadden verdiept in een aantal zaken was er toch ook nog best veel onduidelijk. We hebben daarom als eerst een oriënterend gesprek gepland met de adviseur(Martijn). Deze nam ons mee in de verschillende opties die we als starters hadden. En met de globale berekening wisten we gelijk wat we konden lenen. Ik zou iedereen aanraden zo’n eerste gesprek te plannen. Dit maakt zo veel duidelijk. Bovendien is dit geheel kosteloos. Nadat we de juiste woning hadden gevonden hebben we een tweede gesprek gehad, dit contact was ook zo zeer prettig. Ook het afhandelen van de aanvraag, het uploaden van de benodigde documentatie en het tekenen van de uiteindelijke offerte ging allemaal heel soepel en snel. Wanneer je zelf (en je partner) fulltime werkt is het fijn dat dit uitzoekwerk en de dossiervorming uit handen word genomen. Indien we in de toekomst verhuizen zou ik absoluut weer gebruik maken van deze adviseur. Het is het geld dubbel en dwars waard!

Perfecte service!!

Uitstekend geïnformeerd en prima geholpen! Absolute aanrader!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Na lang nadenken toch gemeld. Op de nieuwe lokatie aan de Schutstraat te Hoogeveen is veel veranderd. Verkeerde interpretatie van verstrekte gegevens leiden tot totaal verkeerde beoordeling. Jaren geleden aan de lokatie aan de Alteveerstraat ooit eens vakkundig en goed geholpen nu arrogant en absoluut onkundig en heel klantonvriendelijk na 9 minuten weer buiten staan.... Nog nooit zo'n ( nieuwe) adviseur meegemaakt die volledig overtuigd is van zijn eigen oordeel. Snel was de keuze elders gemaakt en nu een fijn en goed aanbod gehad en geaccepteerd. Nog steeds ontsteld van zoveel halsstarrigheid, gebrek aan inlevingsvermogen en absoluut non vermogen tot klantvriendelijkheid.

duidelijk advies gekregen

Fijn gesprek en geen vraag is onbeantwoord gebleven en bovenal zijn de "zorgen" weg gehaald om een woning te kopen.

We werden op zeer vriendelijke en professionele wijze geholpen. alle vragen die we hadden werden beantwoord en uitgelegd. klasse

Er word goed geluisterd naar onze wensen en de materie wordt duidelijk uitgelegd en hierbij word er tijd voor je genomen

Zeer positief. Informeel, zeer toegankelijk en deskundig! Je weet precies wat de mogelijkheden zijn. Daarnaast wordt alle tijd genomen die nodig is..

Over de Hypotheker

Al sinds 1985 hebben ruim één miljoen mensen ons het vertrouwen gegeven hen te helpen met een van de meest belangrijke zaken in hun leven: hun thuis. We zijn Nederlands grootste organisatie in het selecteren, adviseren en realiseren van hypotheken. Ook kun je bij ons terecht voor andere financiële woonzaken zoals verzekeringen. En we zorgen voor de complete afwikkeling: van offerte tot afsluiten.