Goed persoonlijk advies en goede dienstverlening

Wederom goed geholpen en goed advies gekregen door de Hypotheker Hoofddorp!

Prima en duidelijk

zeer tevreden over de dienstverlening

De hypotheekadviseur heeft ons goed geholpen en voorgelicht bij het oversluiten van de hypotheek. Alle opties goed uitgelegd en goed bereikbaar voor vragen!

Doordat de Hypotheker duidelijk en behulpzaam was, gaf mij dit rust en vertrouwen in het hele proces. Geen vraag was te veel.

JAZEKER! Wederom zeer prettig geholpen door...

Hoewel er in een periode wat wisselingen zijn geweest in personen en we met diverse medewerkers in verschillende facetten te maken hebben gehad, zijn wij zeer tevreden over De Hypotheker Hoofddorp en zou ik er voor een eventuele 3e keer weer naartoe gaan. Communiceren duidelijk Zijn zeer hulpbehoedzaam Denken goed mee

Professioneel

Het team van de Hypotheker in Hoofddorp is deskundig, zakelijk, persoonlijk en reëel. Kortom, erg professioneel. We zijn meer dan uitstekend geholpen door Stephan en merkten tijdens "de rit" dat ook de medewerkers van het team op de hoogte waren van de ontwikkelingen binnen ons dossier. Dit communiceert voor een consument erg prettig. Bedankt allemaal! We kunnen, mede door jullie, onze droom waarmaken in ons droomhuis.

Goed en duidelijk geholpen.

we zijn heel netjes geholpen door de medewerkster de hypotheker. Alles werdt heel duidelijk uitgelegd.

Overweldigend

Afspraak gemaakt om hypotheek over te sluiten. Alle gegevens op gehaald en samen gekeken welke bank het voordeligste is, en rond....heel simpel en dat scheelt een hoop op de maandelijkse lasten. Super !!

Super bedrijf

Het contact was heel goed en er werd snel op mails gereageerd. Als ik vragen had werden deze netjes behandeld.

Nette, professionele adviezen!

Als leek in de financiële wereld ben ik door De Hypotheker uitstekend geholpen. Passend advies en snelle reacties op vragen. Mijn hypotheek was in korte tijd geregeld!

Eerste koopwoning

Zeer fijne ervaring bij Marlise Blom. Alles werd rustig aan ons uitgelegd en als we iets niet begrepen werd die met alle geduld nog eens uitgelegd. Als wij over een paar jaar misschien zouden verhuizen naar een groter huis zou ik zeker weer bij de hypotheker een afspraak maken.

Goede,duidelijke en snelle service!

Wij zijn super goed geholpen,de informatie is duidelijk en opvolging heel snel.Heel tevreden hoe onze aanvraag verlopen is.

Kort, duidelijk en heldere service

Goed en correct. Behulpzaam als ik vragen had.

Uitstekend! Zeer tevreden!

Stephan was zeer goed. Hij heeft alle mogelijkheden en de kosten voor elke optie helder uitgelegd. Het was niet nodig om nog een keer naar kantoor te gaan omdat wij konden meteen een beslissing nemen. Verder ging alles soepel. Email communicatie en de aandacht die we kregen van Jeffrey was super. Het duurde precies 30 dagen vanaf het moment waneer we de eerste afsprak hadden tot het moment waneer de bank had de depot opengemaakt en het geld in onze rekening overgemaakt. Wij raden De Hypotheeker zeker aan. 1 week van tevoren had ik mijn bank zelf gebeld en een offerte rechtstreeks gekregen met 1,35% rente. Via Stefan en De Hypotheeker kregen we een offerte met een rente van 1,04%, met hetzelfde bank! Niet te geloven!

Servicegericht en meedenkend tot de juiste hypotheek.

Vanaf het begin tot eind ben ik goed geholpen en is de communicatie goed. Waar meer uitleg nodig was, werd het gegeven. Het proces is snel verlopen, maar ook zeker nauwkeurig. Ik ben blij dat ik De Hypotheker heb ingeschakeld.

Ontzorgend

Het gehele traject is van te voren duidelijk uitgelegd. En precies zo doorlopen

Geweldige ervaring met De Hypotheker

We hebben hele fijne gesprekken gehad bij De Hypotheker. De informatie was duidelijk, transparant en er werd goed met ons meegedacht. Ook was onze hypotheekadviseur altijd bereikbaar voor vragen. Er werd een hoop bij ons weggehaald zodat we deze spannende periode redelijk zorgeloos konden zijn.

Super fijne benadering met deskundig advies

Van a tot z goede begeleiding en advies op maat. Ook op een goed begrijpbaar niveau uitgelegd zodat het allemaal voor een leek duidelijkheid schept. Kortom aan te raden!

Snelle service

Super goede service, open en eerlijk, denken met je mee en reageren snel.

Zeer professionele en betrouwbare begeleiding

Uitstekende ervaring, voor de 2e keer, met Stephan Schouten, professionele houding en betrouwbare begeleiding.

Prettig samen werken

De hypotheek was snel en goed geregeld

Uitstekende begeleiding!

De gesprekken met Barbara hebben wij als zeer prettig ervaren, ze denkt mee en is een rustig persoon. Wij zijn blij met de begeleiding die zij heeft gegeven gedurende het hele traject van aankoop van onze woning. Vragen zowel via de mail als telefoon als persoonlijk zijn goed en snel beantwoord. Barbara is een uitstekende keuze als je opzoek bent naar profesionele begeleiding rondom de aankoop van een woning!!

De Hypotheker in Hoofddorp is echt een aanrader!

Ik werd altijd fijn te woord gestaan. Zelf had ik nog helemaal geen ervaring met een huis kopen, dus het was allemaal nieuw voor mij. De Hypotheker in Hoofddorp heeft ervoor gezorgd dat alles duidelijk is geworden en dat ik mijn eerste huis heb kunnen kopen! Er werd altijd snel gereageerd op mijn mails en altijd met me meegedacht. Ik raad de Hypotheker in Hoofddorp echt aan!

Duidelijk, compleet, vriendelijk, flexibel en met een persoonlijke touch!

Zie boven

Geweldig, met geen ander woord te beschrijven. Zeer deskundige en uitstekende uitleg g gehad en geho

Onwijs goeie ervaring gehad met Marlise als adviseur. Ze weet alles goed en in duidelijke taal uit te leggen. We hebben er van genoten en vonden het erg fijn om Marlise als adviseur te hebben.

Over de Hypotheker

Al sinds 1985 hebben ruim één miljoen mensen ons het vertrouwen gegeven hen te helpen met een van de meest belangrijke zaken in hun leven: hun thuis. We zijn Nederlands grootste organisatie in het selecteren, adviseren en realiseren van hypotheken. Ook kun je bij ons terecht voor andere financiële woonzaken zoals verzekeringen. En we zorgen voor de complete afwikkeling: van offerte tot afsluiten.