Zeer goed en eerlijk advies . Mark Sjapoo :)

Middelmatig

Het is dat je voor de meeste hypotheken een adviseur nodig heb maar vraag me af waarom!

Mijn hypotheekadviseur (Ingeborg Nissen) was zeer vriendelijk en erg betrokken. Zelf heb ik weinig kennis op het gebied van hypotheken en leningen en mevr. Nissen heeft mij hier goed bij geholpen. Ze heeft alles keurig met mij doorgenomen en geregeld dat alles goed op zijn plaats kwam. Ik ben erg tevreden.

Geweldig geholpen. De beste hypotheek ooit!

We zijn SUPER geholpen door de Ingeborg Nissen en collega's van de hypotheker te Hilversum. Ondanks onze hindernissen die we moesten nemen, met een zich terugtrekkende verkoper, vonden we snel een ander huis. Ingeborg stond ons zeer professioneel bij in meedenken en adviseren welke hypotheek het beste bij ons persoonlijke financiële plaatje past. Vooruitdenkend voor een rustige toekomst. We zijn intens blij met de hypotheek én ons nieuwe huis in Nijmegen. De Hypotheker Bevelen echt van Harte aan ! Paul Spaans en Jos de Vries

Wij kozen voor De Hypotheker - het kon niet Beter!

Super tevreden zijn we met de hulp, de persoonlijke tijd die ruim genomen werd om ons persoonlijke plaatje in kaart te krijgen bij het afsluiten van een nieuwe hypotheek. De adviezen, de voorcalculaties, de begeleiding bij het proces, de acties die we stap voor stap moesten doen in het aankoopproces, de hoge actiebereidheid en inzet van onze adviseur mw. I. Nissen en haar collega's van team Hilversum. In één woord: Klasse! We zijn ze zeer erkentelijk. Met véél plezier wonen we nu in ons nieuwe huis te Nijmegen. Beter hadden we niet kunnen treffen! We bevelen hen van Harte aan! P. Spaans & J. de Vries

super

keurig geholpen.en super snel

Zeer goede deskundigheid van de adviseur.

Zeer goede deskundigheid van de adviseurs en de andere collega’s, vriendelijk, behulpzaam, goede en duidelijke uitleg, meedenkend, goed telefonisch en per e-mail bereikbaar bij vragen. Ik raad De Hypotheker zeker aan!

Wij kwamen voor een verhoging van onze hypotheek en kregen prima informatie over de financiële consequenties van de verschillende opties.

Heldere communicatie, duidelijke uitleg, open ontvangst, schakelt snel en niet te formeel. Super ervaring met de hypotheker Hilversum

Prettig contact, duidelijke uitleg en snelle service. Wij zijn goed en vooral heel snel geholpen aan een nieuwe hypotheek.

Eerlijk en openhartig. Meedenkend. Ongedwongen. Heldere en ongecompliceerde uitleg van de materie. Het maken van een keuze was derhalve niet problematisch.

Zeer goed advies ontvangen en onze eerste inzichten op een hypotheek zijn zeker helder geworden. Fijn om gericht advies te kunnen krijgen, waardoor we meer zekerheid hebben bij het zoeken van een huis!

Over de Hypotheker