Fijne en deskundige begeleiding

Fijne ervaring bij de Hypotheker. Zeer deskundig personeel/team. Op alle vragen tijdens het hele traject gelijk antwoord gekregen. Hele fijne begeleiding. Top! Peter en team bedankt!!

Tevreden

Erg tevreden met de gang van zaken , alles duidelijk en als je iets moest weten kon je altijd terecht!

Goed geholpen door de Hypotheker (Helmond). Vriendelijke medewerkers en transparant advies.

Heel prima!

Heel prima!

Goede bereikbaarheid en betrokkenheid bij afsluiten hypotheek

Dit is de tweede hypotheek in 6 jaar, die ik bij de Hypotheker heb afgesloten. Ook deze keer waren de lijntjes kort. Voor vragen en advies waren de medewerkers goed bereikbaar, voor zowel hypotheek als verzekerings vragen. Er waren wat problemen bij de notaris. Ook hier sprong de hypotheker bij om tot een oplossing te komen. Mijn ervaringen zijn positief en ik raad de Hypotheker aan bij anderen.

Eerste intake gesprek

Vandaag een kennismaking/ intakegesprek gehad voor oriëntatie hypotheek. Wat een begin mag zijn van een leuk traject als je een woning wil aankopen. Dit liep echter anders. Het gesprek begon bij het opvragen van salarisgegevens al snel in een welles nietes discussie met Karin. Verbaaste mij vooral dat de professionaliteit ontbrak gezien ik al eerder in het verleden een gesprek met de Hypotheker heb gehad en hier goede ervaringen in heb gekend. Als het traject zo al moet beginnen, dan haak ik af. In een eerder geplaatste review komt genoemde medewerker ook ter sprake wat mijn vermoedens al bevestigde. Jammer dat dergelijke medewerkers de naam van een grote keten teniet doen.

Zeer goed en duidelijk geholpen.

Alles is zorgvuldig geregeld en duidelijk, zeer tevreden hoe het verlopen is.

Duidelijk en goed advies

Adviezen werden duidelijk toegelicht en voldoende tijd voor ons genomen.

Vakkundig en vriendelijk geholpen

Vakkundig en vriendelijk geholpen

Een verschrikking!

Eerste gesprek was prima. Daarna ging het mis. Persoonlijk verslag klopte niet (verkeerde gegevens ingevuld), taxatie is te laat in gang gezet (ondanks herhaalde vraag van onze kant) hierdoor had de verstrekker maar 5 dagen om te beoordelen. 2 stukken afgekeurd volgens hypotheker, maar echte reden was: verkeerde verstrekker had aanbevolen doordat deze geen agrarische grond deed. Hypotheker heeft niets laten weten toen duidelijk werd dat de koop niet zoals gepland door ging (notaris en makelaar hebben ons wel op de hoogte gebracht). Karin heeft uitstel financieringsvoorbehoud gevraagd bij verkeerde makelaar!!! --> hierdoor zijn we in gebreke gesteld (ongelofelijk hoe onzorgvuldig ze is geweest!!!) 10 dagen gekregen om alsnog de levering te laten plaats vinden, 2 dagen voor deze deadline is het uiteindelijk gelukt. Geen excuses, alleen vingers wijzen naar anderen. Communicatie is extreem slecht net als voorbereiding en zorgvuldigheid. hypotheker is te duur! NOOIT BIJ HYPOTHEKER!!!

Fantastic

Thay arranged everything for me a wonderful organisation

duidelijk zonder eigenbelang snel en correct

we zijn geholpen door dhr J broone alles werd goed uit gelegd en evt vragen werden meteen helder uit gelegd desnoods 2x van het begin tot het einde correct behandeld ,overdag en zelfs in de avond uren stond hij ons te woord

Laag drempelig en professioneel

We waren hier voor ons eerste huis en hebben het als prettig ervaren. Er wordt voldoende tijd voor je genomen en als je nog vragen hebt krijg je snel een reactie.

Niet voor herhaling vatbaar.

Duurste pakket afgesloten om volledig ontzorgt te worden. hiervan was totaal geen sprake. Volledig financieel advies ontvangen van andere klanten met naam, adres en financiële gegevens. Dit hebben wij zelf aangegeven als zorg. Laconieke reactie hierop; 'kan gebeuren'. We hebben de contactpersoon gewezen op diverse fouten of onduidelijkheden en termijnbewaking (die uiteindelijk zijn rechtgezet na expliciet aandringen). Fouten werden in eerste instantie weggewuifd. Gelukkig waren wij in staat weerwoord te geven en ons niet weg te laten zetten. Traject heeft voor veel spanning gezorgd in een toch al spannende tijd. Al met al zeer ontevreden en niet voor herhaling vatbaar.

Goed en snel geregeld

Geweldige begeleiding

Hele goede ervaringen mee.

Professionele uitstraling, maar ongeordend geheel

De uitleg en onderbouwing zijn heel helder bij De Hypotheker. Echter, je krijgt nooit terugkoppeling of documenten zijn ontvangen of een update over de stand van zaken. Overal moet je zelf achteraan gaan. Het ergste was dat onze adviseur zei dat alles per datum x geregeld zou zijn met de hypotheek want toen verliepen onze ontbindende voorwaarden. Toen bleek hij zelf op vakantie te zijn en was er niets gebeurd. Ook hier moest ik zelf achteraan gaan en gelukkig is het op het laatste moment alsnog goed gekomen.

correct duidelijk met voldoende tijd en ruimte voor vragen en toelichting

Wij zijn zeer tevreden over de Hypotheker Helmond. Een perfect voorbeeld van dienstverlening waarbij de klant echt op "1" staat. Complimenten aan Peter van Rooij en zijn team!

Prima advies en het eerste gesprek (wat voor mij voldoende was en waarin ik voldoende en zeer goede informatie heb gekregen) is ook nog gratis

Over de Hypotheker