Uitstekende begeleiding!

Bij het aanvragen en regelen van een hypotheek komt een hoop kijken. Het is heel fijn als er dan veel uit handen wordt genomen! Ik kan niks anders zeggen dan dat ik erg te spreken ben over de gang van zaken via De Hypotheker Hellevoetsluis. Ik ben geholpen door Ryanne en tijdens het hele proces stond Ryanne voor je klaar. Ik heb geen moment het gevoel gehad dat het teveel was wat ik vroeg en de reactietijd was ook erg snel. Zeker handig is de communicatie via WhatsApp. Ik zou voor het regelen van een hypotheek de Hypotheker Hellevoetsluis iedereen aanraden.

Goed geholpen, veel werk uit handen genomen.

We zijn goed geholpen door onze adviseur en het was fijn dat het meeste (uitzoek)werk uit handen genomen werd, wat ons als starters op de woningmarkt veel stress scheelde. Het enige minpuntje was dat we een paar keer opnieuw documenten hebben moeten opvragen/aanleveren, maar dat kwam ook door verschillende partijen en lag niet alleen bij de Hypotheker. Verder zouden we zeker weer terugkomen als we in de toekomst hypotheekadvies nodig zouden hebben.

Perfecte service voor starters

Hele goede begeleiding tijdens het advies van een hypotheek als starter. Ze hebben ons goed begeleid en eerlijk verteld wat bij onze situatie past. Goede tip meegekregen voor de koop van ons huis en denken met je mee, laat je bod eruit springen. Erg dankbaar en Maarten is een hele rustige, ervaren en sympathieke adviseur.

Zeer goede ervaring.

Ryanne en Eva zijn zeer goed en gedreven in alles wat ze doen. Zeer tevreden over hoe de dames overal goed achteraan zitten en duidelijk in hun communicatie zijn.

Snel en deskundig advies!

We zijn heel tevreden over het advies en het resultaat van ons traject bij de Hypotheker in Hellevoetsluis. De communicatie liep soepel en ze zijn voorbij gegaan aan onze verwachtingen. We raden ze zeker aan!

Fijne ervaring

Hele goede ervaring, en superfijn geholpen. We hebben hier veel aan gehad en de volgende keer komen we weer!

Super geholpen, altijd direct antwoord op vragen

Onze ervaring is goed bevallen. We hebben veel hulp gekregen bij het kopen van ons eerste huisje. Ze hebben alles uitgelegd, alles voor ons geregeld en waren altijd bereikbaar voor vragen. Zelfs buiten werktijd om. Ook wanneer we ons zorgen maakte of even niet meer wisten wat er nog precies moest gebeuren, zorgde ze ervoor dat alles weer opgehelderd werd. Echt super fijn

Vakmanschap met passie

We wisten dat we met een lastige vraag kwamen, maar linksom of rechtsom moest het lukken. Dan is het fantastisch om Maarten de Korte als adviseur te hebben. Met zijn vakmanschap, maar nog meer zijn inzet en passie voor zijn klanten en werk, heeft hij het voor elkaar gekregen. Maandag mogen we naar de notaris. Maarten super, super bedankt. En Eva natuurlijk ook.

Zeer prettige ervaring

Voor de 3e maal zaken gedaan met de Hypotheker Hellevoetsluis. Zeer prettig geholpen, ze nemen overal de tijd voor en leggen alles netjes uit. Nooit te beroerd om ergens wat extra energie in te stoppen. Zeer goede ervaring.

Goede en snelle service

Mijn ervaring is dat ik altijd goed ben geholpen en geadviseerd. Zaken worden snel opgevolgd en ik word altijd meteen op de hoogte houden van ontwikkelingen.

Prettig

Heel prettig en deskundig geholpen.

Vlot, persoonlijk en professioneel.

Nu meerdere malen voor verschillende zaken bij Hypotheker Hellevoetsluis geweest (eerste ervaring was omstreeks 2012). Prettig is dat er actief wordt meegedacht en geluisterd naar onze wensen. Vragen worden vlot en goed beantwoord door de adviseur of commercieel assistent. We zijn buitengewoon tevreden.

Vollop tevreden

Goede adviezen en vooral klantvriendelijk ik kom er al 10 jaar na tevredenheid

Klantvriendelijk, meedenken en accuraat

Zie mijn zin hierboven.

Ontzettend tevreden over Ryanne

Ik ben op een zeer geduldige, deskundige en vriendelijke manier begeleid en geholpen bij de koop van mijn woning.

Prima advies bij oversluiten hypotheek

Voor het oversluiten van mijn hypotheek heb ik een helder en duidelijk advies ontvangen.

ZEER GOED UITGEVOERD!

persoonlijke aandacht gegeven, precies wat mensen nodig hebben!

Super service!

Ze hebben veel geduld en kijken erg specifiek naar de situatie om deze te laten slagen. Ontzettend blij met alle ondersteuning voor de hypotheek van ons droomhuis voor mij en mijn zoon. Dankjewel!!

Deskundig, persoonlijk en vriendelijk

Onze ervaringen met de hypotheker Hellevoetsluis zijn altijd zeer goed. Iedereen die er werkt vindt de klant belangrijk en dat merk je. Ernst neemt altijd ruim de tijd voor je, is persoonlijk, zeer deskundig en realistisch v.w.b. de mogelijkheden.

Heel fijn en deskundig geholpen!

Alles is door Ryanne goed uitgelegd mbt het afsluiten van de nieuwe hypotheek. E-mails werden snel beantwoord en stukken die ik aanleverde snel geüpload in het programma om de hypotheek aan te vragen. Al met al ben ik zeer tevreden over Ryanne en haar collega Eva.

Perfecte begeleiding

Voor de tweede keer in 11 jaar stond Maarten de Korte ons met raad en daad bij. Wij zijn wederom zeer prettig geholpen en bevelen de Hypotheker daarom ook van harte aan.

Prettige mensen fijn contact

Prettige mensen fijn contact ook wordt er ruim de tijd genomen om dingen te bespreken.

Duidelijk en to the point advies

Na een eerdere positieve ervaring met De Hypotheker bij de aankoop van onze vorige woning, hebben wij voor de aankoop van onze nieuwe woning vol vertrouwen opnieuw aangeklopt bij deze adviseur. Opnieuw heeft deze bewezen onze vragen direct te kunnen omzetten in een helder advies. Na een duidelijke uitleg over alle facetten hebben wij opnieuw een aantrekkelijk (wel marktconform) advies ontvangen en .... geaccepteerd. Wij zijn in alle opzichten tevreden over de dienstverlening van De Hypotheker.

Geweldige hulp en Service!

Dankzij de hulp van de medewerkers van de Hypotheker kon met spoed alsnog de overdracht van mijn huis binnen een week geregeld worden. Zonder hun hulp was dit niet gelukt.

Prima geholpen

Eigenlijk was het proces snel, en de Hypotheker stond mij alle dagen te woord als ik vragen had. Ik kan niet anders zeggen dan prima!

Over de Hypotheker