Goede hypotheek service behoeft geen krans!

Goede en heldere informatie bij het nemen van de beslissing over een op maat gemaakte hypotheek. Er wordt altijd snel en tijd voor vragen en hulp voor je ingepland. Kortom ik ben meer dan dik tevreden over de verleende service van de hypotheekadviseurs van de Hypotheker Heerlen!

Goeie voorlichting, ontzorgt enorm!

Ik kwam initieel voor financieel advies rondom hypotheken naar de hypotheker. Daar kregen we goed advies over onze opties. Na een aantal maanden op de woningmarkt rondgekeken te hebben, hadden we een geschikte woning gevonden. Hierin heeft de Hypotheker ons enorm ontzorgd. Van advies over een bod, tot taxatatie en administratie en verzekeringen regelen aan toe. Daardoor hebben wij ons kunnen focussen op de meer praktische zaken van kopen en verhuizen, en heeft het veel stress bij ons voorkomen. Aanrader!

Zeer chaotische en last minuut geregeld

Vanaf het eerste gesprek hebben wij meerdere malen aangegeven dat wij eerst een andere woning zouden kopen en dan pas onze oude woning verkopen. Echter is heeft de adviseur verzuimt om een overbruggingshypotheek aan te vragen als reactie hierop kregen wij heel makkelijk te horen: Verzet de notaris maar (waar de verkoper niet mee akkoord ging) of tover het bedrag maar ergens vandaan. Dit vonden wij zeer kort door de bocht vooral omdat de fout gemaakt is door de adviseur. Uit eindelijk na veel bellen en klagen was de overbrugging 1 dag voor de overdracht geregelt. Ook heeft deze adviseur pas zeerlaat aanvullende stukken gevraagd m.b.t. werkgever en inkomsten waardoor er tot 3x toe een aanvraag gedaan is voor de hypotheek. Al met al hebben wij de "service" van de hypotheeker zeer stressvol en chaotische bevonden en raden het dan ook af om hier een hypotheek te regelen.

Evert en zijn team hebben ons fantastisch geadviseerd tijdens de koop van ons nieuwe huis in Heerlen.waarvoor onze dank!!

Top team van Evert Dewaide

Het team was correct , vriendelijk en deskundig. Zou een volgend huis ook weer door dit team laten doen!

Kundig en vriendekijk!

Ik kom al een aantal jaren bij de hypotheker Heerlen en ik ben er zeer tevreden over. Je wordt er kundig en vriendelijk geholpen. Het regelen van een hypotheek doe je natuurlijk niet iedere dag en dan is het verrekte gemakkelijk als een kundig iemand met je meedenkt!

Duidelijk en tho the point

Persoonlijk, en duidelijk in afspraken

Alles werd me duidelijk uitgelegd en ik wist snel waar ik aan toe was. Ook voor de afhandelingen etc. Heb ik me geen minuut onzeker gevoeld.

Advies op maat met duidelijke geduldige uitleg

Ik heb hulp en advies van Hypotheker als zeer goed ervaren. Ook verschillende keren buiten de afspraken om gebeld en telkens goed geholpen. Ga zo door!!

tegenvallend

Advies is goed, alleen veel geld voor 1 echt advies gesprek. Wel 2 gesprekken gehad maar eerste was gewoon informatief. Daarna worden alle documenten niet goed gecontroleerd, hierdoor een document opnieuw moeten aanvragen omdat dit was afgekeurd door hypotheekverstrekker.

Met alle tijd en zorg goed geholpen

Bij de Hypotheker mocht ik meerdere malen terugkomen om een offerte aan te vragen. Zij hebben voor mij een goed en passend hypotheekaanbod gevonden.

Zeer snel alles geregeld

Uitstekende adviseur.

Deskundig

Er wordt deskundig advies gegeven en bij vragen kan je meestal altijd terecht.

Klantvriendelijk, klantgericht en een aanrader!!!!

Bij mijn eigen bank verliep het eerste ( én tevens laatste ) gesprek voor het verkrijgen van mijn hypotheek moeilijk. Ik heb diezelfde dag een afspraak gemaakt bij de Hypotheker en binnen 3 weken was alles gepiept. Dank hiervoor. Met vriendelijke groet Martina Consten

Goede deskundige Service

Alles werd netjes behandeld, alle vragen worden beantwoord en er is meer dan voldoende tijd gemaakt voor ons. Zowel op kantoor als ook telefonisch en per mail zijn we uitstekend geholpen en hebben nooit lang moeten wachten op een duidelijk en vakkundig antwoord.

Zeer kundig, vriendelijk en alles op en top geregeld

Zeer tevreden over de deskundige begeleiding, eerlijke adviezen. In een woord perfect geregeld allemaal. Ten zeerste aan te raden!

Prijs is niet te duur... doen goed hun werk

Een open en eerlijk gesprek Goed voorstel gekregen

Goed duidelijk gesprek, advies en berekeningen waarmee wij verder konden.

Het rente aanbod en de hypotheekofferte zijn goed uitgelegd.

zeer goede uitleg ontvangen

De Hypotheker heeft onze vragen naar tevredenheid beantwoord! Hij nam alle tijd voor ons, dat vinden wij zeer positief!

Ik kon snel terecht voor een oriënterend gesprek. De uitleg was helder en duidelijk, kreeg alle ruimte om mijn wensen/vragen kenbaar te maken.

werden goed ontvangen ondanks dat wij een uur te vroeg waren. de voorlichting was zeer transparant. Prima!

Geerstraat 46 6411 NS Heerlen

Over de Hypotheker