Heel goed geholpen en toen wij met vakantie en wij formulieren moesten indienen bij de notaris heeft onze adviseur Frank dat voor ons gedaan. Dit zorgde voor heel wat minder stress

Prima persoonlijk advies

Er werd goed met mij meegedacht en gezocht naar een oplossing voor de complexe situatie.

Petra is geweldig !!

Op aanraden van m’n ouders en de rest van de familie ben ik bij Petra terecht gekomen. Ze heeft me goed geholpen om mijn 1e huis voor elkaar te krijgen. Ze is heel sterk in communiceren en zoekt/denkt mee om de juiste keuze te kiezen ! Hiervoor ben ik Petra enorm dankbaar :)!

We werden snel en vriendelijk geholpen. Duidelijke uitleg en er wordt goed meegedacht. Vragen worden snel beantwoord en de hypotheekaanvraag verliep voorspoedig.

Heel fijn geholpen door Petra

Wij zijn heel erg goed door Frank geholpen! Frank heeft altijd rustig de tijd voor ons genomen en gaf ons het gevoel dat elke vraag gesteld kon worden. Wij hebben elk gesprek als ontzettend prettig ervaren.

Vriendelijk en goed advies

We zijn vriendelijk geholpen en op de hoogte gehouden van het proces. Uiteindelijk een hypotheek gekregen die bij ons past en die snel beschikbaar was voor ons. Alles bij elkaar een prima ervaring.

Een uiterst vriendelijk, laagdrempelig en kundige organisatie met veel oog voor de klant.

Ik ben uiterst tevreden over onze ervaring met de Hypotheker. Met name onze financieel adviseur Rene Groot, hebben wij als een fijne, vakkundig en doortastende persoon ervaren. Erg blij met de adviezen die wij hebben kunnen krijgen. Ik raad de Hypotheker en Rene Groot zeer aan bij anderen.

In een ontspannen sfeer een hypotheek aanvragen

Frank is een vakman in zijn werkgebied, creëert een ontspannen omgeving en kan zich heel goed inleven in onze situatie. Stelt daardoor de juiste vragen en komt met ideeën en oplossingen waar wij nooit aan gedacht hebben om het voor ons zo voordelig mogelijk te maken. Als wij nog advies nodig hebben in de toekomst gaan wij zeker terug naar Frank

Zeer goed geholpen door René groot

Zoals vele starters is het financiële aspect van een huis kopen een onbekend terrein. Gelukkig hebben wij de tijd en begrip gekregen van René, om ons op weg te helpen rekening houdend met onze wensen. Altijd snelle duidelijke uitleg op vragen (we hadden er nogal wat), maar er werd altijd met begrip gereageerd zelfs als vragen een paar keer aan bod kwamen. Nogmaals hartelijk dank René je was een fijne hulp in het proces. Groetjes, F&I

Opnieuw een fijn advies!

Wij hebben onze tweede hypotheek afgesloten bij René Groot en net als de eerste keer is het allemaal prettig verlopen. Er wordt een realistisch beeld geschetst en dit is erg prettig. Inhoudelijk krijg je goed advies en wordt er oprecht echt moeite voor je gedaan om het plaatsje zo goed mogelijk invulling te geven. Ik zou dit in ieder aanbevelen. Goede service, kennis van zaken en een oprechte helpende hand.

Wisten meteen waar we aan toe waren.

Onze adviseur heeft ons geholpen met ons huis te kunnen financieren. Na een belletje konden we eigenlijk gelijk terecht. Er werd ook meteen verteld wat we moesten meenemen om niet voor verassingen te komen staan. We wisten toen precies waar we aan toe waren! Onze complimenten aan de hypotheker (en uiteraard onze adviseur!)

deskundig, duidelijk en klantvriendelijk

Het gegeven hypotheekadvies en berekeningen hebben mij uitstekend ondersteund om mijn beslissingen bij de (ver)koop te kunnen nemen. Zeer prettig persoonlijk contact.

Beste Henk, dank voor de mooie review. We hadden een prima samenwerking waardoor alles mooi soepel liep. Veel plezier in je nieuwe woning. Rene

Een goede en duidelijke service!

Met het regelen van een nieuwe hypotheek zijn we door Frank enorm goed geholpen. Frank is deskundig en neemt alle tijd voor je om het één en ander uit te zoeken en daarop je het beste advies te geven. Hartstikke bedankt voor alles! Zoek je een goede hypotheek, twijfel niet langer en neem contact met de hypotheker heerhugowaard op, echt een aanrader!

Waar het bij een andere bank kansloos wat heeft de Hypotheker echt alles uit de kast gehaald voor een goede hypotheek die bij ons past.

Goed geholpen, duidelijke uitleg

Volledig blanco betreft hypotheken ging ik voor een vrijblijvend oriënterend gesprek. Dit voelde goed en daarom ook via de hulp van de hypotheker mijn hypotheek afgesloten. Alles werd duidelijk uitgelegd en snelle reactie op vragen. Goede service, eerlijk en onafhankelijk. Ik zou De Hypotheker zeker adviseren aan anderen.

duidelijk en uitstekend

Bij binnekomst netjes onthaald meerdere zit plekken dus even wachten was geen punt. Daarna geholpen door dhr kramer. Deze man weet waar die het over heeft tussen wat grappen door zet hij zo een goeie hypotheek in elkaar. Ook kijkt hij naar mogelijkheden van andere aanbieders en de "kleine letters" zodat je geen eventuele valkuilen hebt. Super blij met men 2e hypotheek via hun met een bouwdepod.

Zeer goed.

Goed en duidelijk geholpen dik tevreden.

Zeer tevreden ondanks ons zeer complexe situatie.

Een top adviseur. Geduldig en ging geen enkele uitdaging uit de weg. Wij hebben dankzij hem ons toekomstbestendig huis kunnen kopen. Wij raden hem zeker bij iedereen aan. Bedankt voor alles René. Familie Lens

Duidelijk en netjes

duidelijke taal, begrip voor onze specifieke situatie

vanaf het 1e contact, vanaf de telefoniste tot aan de adviseur, een goed gevoel. tijdens de gesprekken , maar ook in de begeleiding, kennis van zaken.

Een topervaring vanwege de klantgerichtheid; accuraat dinstbaar en liefdevol!

Ik ben een klant met geen ervaring in hypotheken. René heeft mij op zeer goede en efficiënte wijze begeleidt. Hij gaf de juiste informatie en zijn advies sloot aan op mijn persoonlijke situatie. Hij stelde mij gerust als het nodig was en hield mij op de hoogte van kleine wijzigingen. Zijn inzet en intentie heb ik als heel dienstbaar ervaren. Ook wil ik graag de telefonische medewerksters en assistenten danken voor de accuraatheid en vriendelijkheid waarmee ik werd behandeld. Na veel geïnformeerd te hebben bij verschillende banken etc. laat ik u weten dat dit een geweldige positieve ervaring is geweest en leeft bij mij de intentie om deze beoordeling als een lofzang te schrijven. Hartelijke groet van Greta

Duidelijk, doeltreffend en de Hypotheker staat er echt voor je.

Ik heb ruim 25 jaar geleden ook een hypotheek gehad van de Hypotheker, en was toen ook al erg tevreden. En nu voor ons nieuw huis wederom gekozen voor hun. Ik was heel erg blij met onze adviseur Elmar, hij heeft echt zijn best gedaan voor ons. De Hypotheker Heerhugowaard Is een heel fijn bedrijf waar je als klant centraal, en op nr.1 staat.

top!! in 1 woord Top!!

vanaf moment van denken aan hypotheek tot aan het tekenen van de hypotheek zeer goed geholpen. ook na het afsluiten bij vragen altijd goed advies en snelle hulp.

Denk mee en geeft een goed advies.

Gildestraat 1 1704 AG Heerhugowaard

Over de Hypotheker