Wederom geweldig geholpen!!

Wederom geweldig geholpen door jullie gehele team. Korte lijntjes, goede samenwerking, fijne communicatie en vooral jullie engeltjesgeduld en vastberadenheid. Om alles op alles te zetten om voor ons beide een passende hypotheek te krijgen, in onze niet alledaagse situaties. Nogmaals een dikke dankjewel voor Twan, Ires en het gehele team Heerenveen. #dankbaarvoorjulliehulp

Ik kan mij geen betere hypotheekadviseur wensen!

Sinds de koop van mijn 1e woning in 2012 had ik Twan Theuns als hypotheekadviseur ingeschakeld. Onlangs mijn huis verkocht en een ander huis aangekocht. Twan is heel vakbekwaam, professioneel, realistisch, proactief, hij heeft kennis van zaken! Zijn enthousiasme is dit vak is echt bewonderenswaardig! Alle hoofd- en bijzaken die geregeld moesten worden, heeft de Hypotheker in Heerenveen mij daarin volledig ontlast. Wat ook niet onbelangrijk is te melden dat Agnes (commerciële assistent) hier ook een hele goede rol heeft gehad. Ze was heel behulpzaam, snel in zaken oppakken, het voelde gewoon heel vertrouwd. Het hele proces is door dit kantoor in hele goede banen geleid!!

Helemaal top

Gewoon goed

Fantastisch advies, uitgebreiden uitleg en mogelijkheden.

Alles is ons goed en duidelijk uitgelegd. Welke mogelijkheden er voor ons van toepassing waren. Welke keuzen het ideaalste zou zijn voor onze situatie. En zeer spoedig allemaal gerealiseerd. Dank jullie wel, tot de volgende keer. Groet, Fam Smit.

Heel fijn geholpen; zeer meedenkend en betrokken team.

Twan is deskundig, oprecht en neemt alle tijd om uitleg te geven. Zeker aan te raden!

Snel, duidelijk, correct en uitgebreid geholpen

Wij zijn ontzettend goed geholpen door Ires. We kregen snel alle mogelijkheden voor een hypotheek aangeboden. Ires heeft geduldig en zeer duidelijk geadviseerd zodat we een overwogen keuze konden maken. Op alle vragen werd geantwoord. Haar adviezen bleken duidelijk, correct en van toepassing op onze situatie. De afwikkeling en de uiteindelijke hypotheek was precies zoals voorgesteld en door ons gekozen. Er is goed overleg geweest met de makelaar en notaris. Het proces verliep vlekkeloos. We zijn zeer tevreden met de prijs/kwaliteitverhouding van de geboden dienst.

Deel PGB inkomen mee gefinancierd

Top geregeld Ires en John hebben zeer goed werk verricht, zodat wij ons droomboerderijtje hebben kunnen kopen

Deskundig advies en vriendelijk personeel.

Goede voorlichting en advies. Alle vragen zijn beantwoord. Contact heel prettig en telefonisch altijd bereikbaar op werkdagen. Geen stroperigheid maar duidelijkheid.

Prima advies

In deze tijd van carona zijn wij uitstekend gehopen

Goede uitleg

Me heeft me zeer adequaat geholpen met een ingewikkelde vraagstelling.. prima!!

Onze ervaring met de Hypotheker in Heerenveen is zeer positief. Luistert goed naar onze wensen komt met goed uitgebreide en deskundige advies! Zeker een aanrader!

Zeer deskundige en uitgebreide uitleg. Zijn 100% tevreden.

Over de Hypotheker