Super goed geholpen

Goed geadviseerd en geholpen.

Prima geregeld

Goed geanticipeerd en proactief

Klantvriendelijk, professioneel, meedenkend, respectvol

Als je weet wat je wil of juist niet wil, kan de hypotheker iets voor je zoeken dat past. Ze denken mee, adviseren, begeleiden en komen hun afspraken goed na. De bereikbaarheid en communicatie is prima. Dat geldt voor het gehele team. Geen kleine lettertjes, maar helder taalgebruik. Een stabiele betrouwbare factor bij het nemen van belangrijke beslissingen

Prima advies

Perfect advies gehad van Robert! Denkt pro actief met je mee, laat niets aan het toeval over en controleert alles tot in de puntjes. Ook dank aan Wendy en Jurriaan voor de perfecte ondersteuning!

Goede service en uitleg. Wanneer er vragen waren werden die goed en snel beantwoord

Vriendelijk en vakkundig personeel. Werd altijd goed en snel geholpen.

Fijn en kundig geholpen

Fijn en kundig geholpen

Fijn en netjes geholpen

Ik ben fijn en goed geholpen. We zijn samen tot een oplossing gekomen

Zeer goed geholpen.

Goede uitleg en dat geeft vertrouwen.

Top en zeer goed begeleid

Mijn situatie was niet makkelijk maar dankzij jullie en Nellie in het bijzonder is het allemaal goedgekomen. Bedankt voor het beantwoorden van mijn 100 vragen en er steeds weer voor mij als koper te zijn.

Ik ben tevreden over het resultaat

De complete begeleiding bij het financieren van een koopwoning

redelijk soepel verlopen

alles is best aardig verlopen

Van een goed advies voorzien door een enthousiaste adviseur

Goed onze wensen in kaart gebracht, afspraken nagekomen, helder communicatie. Hypotheek is ondergebracht bij een voor ons onbekende nieuwe partij. Daar valt nog het eea te verbeteren, maar dat doet niets af aan het advies van de hypotheker.

Kundig, snel, vriendelijk

Goede se4vice, goede en kundige informatie, snel afgehandeld!

Deskundig en nemen alle tijd voor je.

Er is een goed gevoel gekomen over het advies dat gegeven is, belangrijk omdat je het voor heel lange tijd aangaat. Zeer tevreden over de gehele afhandeling.

Professioneel, snel en deskundig

Goede ervaring met Nick en Jessica, snelle afhandeling. Nick denkt in mogelijkheden en weet die goed uiteen te zetten.

Super goed geholpen

Goed advies, denken met je mee,kan niet anders zeggen fijn om zo zaken te doen👍🏿

Ik ben uitstekend geholpen. Zeer deskundig en heel duidelijk. Zeer te vreden over de Hypotheker in Wijchen.

Uitstekend verzorgd.

We komen inmiddels al een aantal jaren bij de Hypotheker in Wijchen en alles wordt netjes op tijd geleverd.

Deskundigheid

Wat een goede service. Duidelijk, deskundig en geduldig!

Wij zijn uitstekend geholpen.

Prima ervaring met de Hr Hendriks. Legt alles keurig uit. Laat op tijd weten of er iets niet of wel mogelijk is. Beantwoord snel de vragen die je hebt, ook per email👍👍👍

Adviseurs heeft mij een goede en begrijpelijke info toegelicht.

Erg fijn gesprek. Denkt mee, komt met oplossingen ipv meteen te zeggen dat iets niet kan.

Zeer prettig gesprek met adviseur gehad.

Over de Hypotheker