geweldig

gedurende het gehele traject hebben wij op een plezierige manier de juiste informatie ontvangen en ook nu we in de laatste fase zitten, krijgen we nog alle hulp. dus geweldig dat de mensen van de Hypotheker Waalwijk zo hun best voor ons doen.

Goed advies

Goed advies En snelle afhandeling

Vriendelijke en duidelijke uitleg en vakmanschap!

Altijd bereikbaar.

Duidelijke uitleg.

Mooi om in het hypotheek en rente wereldje te mogen meekijken.

Ik vind het belangrijk om in ons geval de gang van zaken in dat wereldje geweten. Wij hebben een nieuwbouw appartement gekocht,dat nog gebouwd moet worden. Ons huis hebben we nog niet verkocht. Zodoende hebben we ook een overbruggingshypotheek. Daar betalen we nu ook al rente over,terwijl er nog niet is begonnen Met de bouw. De rente van de andere hypotheek staat gelukkig al vast. We hebben een geweldige begeleiding van de Hypotheker.

Super geholpen en duidelijk advies

We konden snel terecht, en alles werd snel voor ons geregeld. Een goed en duidelijk advies en nette afhandeling. Wij zijn zeer tevreden!

Prettig contact, verliep allemaal soepel en snel

Hebben fijn contact gehad met adviseur Roy. Hij heeft het duidelijk uitgelegd en geregeld voor ons. Dit is onze 2e hypotheek afsluiting bij hen en zeker een aanrader.

zeer tevreden over dienstverlening

prima geholpen, medewerkers waren altijd bereid om vragen te beantwoorden.

dubbel gevoel over advies

In 2013 gekozen voor advies en afsluiten van een hypotheek via de Hypotheker. Wij hadden er zeer goede ervaringen, erg goed advies en prettige contacten. Overall een zeer prettige ervaring. Hoe anders zijn de ervaringen sinds begin van dit jaar. Wij hebben in januari opnieuw contact opgenomen met de Hypotheker om onze hypotheek aan te laten passen. De contactpersoon die wij in 2013 hadden werkte er inmiddels niet meer. Met zijn vervanger is er een afspraak gemaakt op het kantoor. We hebben verschillende opties doorgenomen. Er zou een aanvraag bij de hypotheekverstrekker gedaan worden. Na een week zou ik een antwoord mogen verwachten. Inderdaad na een week een offerte gekregen die helemaal niet overeenkwam met het geen wij op kantoor besproken hadden. De tussen persoon zou er achteraangaan en er voor zorgen dat de hypotheekverstrekker nu wel zou begrijpen wat wij wilde!? Vervolgen hoorde ik niets meer. Na twee weken heb ik zelf weer contact opgenomen met de hypotheker. De tussenpersoon zou er nog eens achter aan gaan. Dit ritueel heeft zich vervolgens nog twee keer herhaald waarbij ik dus zelf iedere keer het initiatief moest nemen. Uiteindelijk bleek dat de aanvragen die bij de hypotheekverstrekker gedaan waren in mijn geval niet mogelijk was. Ik ga niet in detail maar de aanpassing had met mogelijkheden binnen de wetgeving te maken. Er zijn twee zaken die mij zwaar tegen gevallen zijn: A: Het is erg jammer dat ik zelf telkens contact op moest nemen om verder te komen. Dit in tegenstelling tot de contacten in 2013. B: naar mijn idee heeft de tussenpersoon zich onvoldoende in onze situatie ingelezen. Als het wel gebeurt was had hij meteen kunnen zien dat wat hij voorstelde niet mogelijk was. Al met al 3,5 maanden mee bezig geweest om vervolgens niet verder gekomen te zijn. Omdat mijn eerdere ervaring zeer goed was blijf ik een aanbeveling. Wel met enige terughoudendheid. vandaar 2 sterren.

Goed en duidelijk advies!

Wij hebben gekozen voor de hypotheker en werden hier zeer goed geholpen voor de financiering van ons eerste koopwoning. Heel blij met de geleverde service!

Goed advies. Echter, op t eind vd rit even laten weten dat de incasso over 2 weken is vind ik echt ongepast. Waarom? In alle berekeningen stond het bedrag van het advies vermeld. Ofwel: verrekenen bij de notaris. Daar had ik ook op gerekend. Nu was t ineens nú betalen, koude kermis en niet klantvriendelijk. Jullie moeten daar van te voren écht duidelijker in zijn.

Voordeligste hypotheek gevonden door het grootste aanbod

Na prettige adviesgesprekken hebben wij besloten om onze hypotheek af te sluiten via De Hypotheker en zoals gezegd hebben zij in onze ogen de voor ons voordeligste hypotheek gevonden. Ook bij een onverwachte "hobbel" in de aanvraag hebben ze gedaan wat ze moesten doen om het op te lossen. Kortom wij zijn zeer tevreden.

Duidelijk advies

Duidelijk advies en overzichten van de mogelijkheden

Niet volgens afspraak de hypotheekaanvraag door laten voeren.

Op advies van de adviseur op de eerste afspraak zou eigen geld buiten beschouwing gelaten worden. Wij waren ruim met de hypotheek aanvraag. Steeds zelf contact moeten leggen waar de definitieve goedkeuring bleef. Op de laatste dag voor passeren bij notaris een onaangename verrassing toen de nota door de notaris werd gepresenteerd. Er moest een bijbetalen gedaan worden van een aanzienlijk bedrag. Erg slechte voorbereiding en niet tijdig de hypotheekverstrekker gecontacteerd.

Wij zijn zeer tevreden met alle hulp die we hebben gehad alles was duidelijk en zeer klant vriendelijk hele fijne mensen die naar jou wensen luisteren

2 sterren: slechter dan verwacht

zoals zij het doen kun je het zelf beter

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik ben vriendelijk te woord gestaan, de uitleg was duidelijk

Duidelijk advies, goede uitleg tussen de verschillende producten/mogelijkheden. Adviseur nam onze persoonlijke vragen mee in het hele verhaal.

Goed eerste oriënterend adviesgesprek, afgegaan op de specifieke vraag en wensen.

Ter zake kundig, pro-actief en geduldig

Wij zijn heel vriendelijk en vooral vakkundig te woord gestaan.

Zeer tevreden. Ik raad het iedereen aan.

Zeer duidelijk in antwoorden en klantvriendelijk.

Prettig gesprek (net als alle voorgaande gesprekken) waarbij het resultaat direct duidelijk werd en de ervaring van de adviseur bijdroeg aan een positieve uitkomst.

Niets is teveel gevraagd bij De Hypotheker Waalwijk. Prettige mensen, alles wordt helder toegelicht en er wordt snel geschakeld. Ik kan dit iedereen aanbevelen!

Over de Hypotheker