Prima advies en een goede begeleiding

Bianca en Alicia zijn toppers!

fijne contacten en een zeer goede uitkomst

fijne, klantgerichte contacten met alle mensen van De Hypotheker waarmee ik gedurende dit traject contact heb gehad. ze hebben er hard aan getrokken om snel tot resultaat te komen. over het resultaat ben ik zeer tevreden.

They were there for us the whole way. We really appreciated Sander's expertise and advice! He answered all of our questions and was always looking out for our best interests.

Zeer goed geholpen

Fijne mensen op de vestiging die snel schakelen en reageren. Goed advies en alles snel geregeld met de hypotheek. Zeer tevreden dus.

Van begin tot eind een perfecte service!

Goed geholpen door het hele team van begin tot eind. Er wordt goed meegedacht en als er iets niet duidelijk is dan wordt het uitgezocht. Goede service!

Goede service, snel en direct resultaat

Na even zelf bezig geweest te zijn, hebben zij voor mij de best passende hypotheek gevonden, tegen zeer aantrekkelijk rente. Zelf bijn niks meer hoeven doen, kost wel wat, maar verdien je zeker terug over een periode van 30 jaar. Werd tussendoor na iedere stap goed geinformeerd door de medewerkers van kantoor Vlissingen.

Goed advies en juiste afwikkeling.

Ondanks de corana, goed gesprek en goede begeleiding voor de afwikkeling.

Regelen alles uitstekend voor je.

Houden je constant op de hoogte. Regelen heel veel voor je. Leggen alles uit in begrijpelijk Nederlands. Maken met mooie overzichten alles duidelijk.

netjes, duidelijk en behulpzaam

eerlijk en deskundig advies. Zeer duidelijk wat de mogelijkheden waren

Zeer tevreden over de service van de Hypotheker!

Wij zijn zeer tevreden over de service van de Hypotheker. Het contact verliep heel goed, de communicatie was helder en bij eventuele vragen konden we altijd even bellen of mailen. We zijn op een prettige en kundige manier geholpen.

Klantvriendelijk

Vriendelijke mensen, duidelijke uitleg, nemen de tijd voor je. Kortom ze nemen alles uit handen op financieel gebied. Alles wordt geregeld.

n.v.t.

Altijd een snelle reactie op vragen . ze helpen je goed door het hele proces heen.

Ontzettend tevreden over Dave en zijn team. Mega klantvriendelijk en super deskundig (niet stoffig, lekker los en vlot).

Over de Hypotheker