Aandacht voor de problematiek; geduld en oplossingsgericht

x

Uiteindelijk is alles naar wens verlopen.

We zijn persoonlijk behandeld. We kregen goed advies. Ivm onze vakantie zat er wat tijdsdruk achter om alles in orde te maken. Dit is uiteindelijk goed gekomen.

Ongedwongen, kundig, betrokken en meedenkend. Het contact en de begeleiding hebben wij als buitengewoon prettig en positief ervaren. De uiteindelijk afhandeling en ondersteuning waren, evenals de vorige keer, professioneel, duidelijk en helder. Zorgeloos voor ons!

Uiterst tevreden over advies en service

Wij hebben een heel goed advies en ook een goede service ontvangen wij bevelen de Hypotheker zeker aan bij de mensen die een hypotheek willen of zouden willen oversluiten

alweer goed geholpen

Goede uitleg en ruim de tijd voor al je vragen

Eerste gesprek gehad, heel erg prettig gelopen, doet er alles aan om te helpen, en probeert aan alle wensen te voldoen, heel erg tevreden

vanaf 1992 klant van de hypotheker, nog steeds zeer tevreden over het contact en afwikkeling van zaken

De afspraak voor het oriënterende gesprek was heel snel gemaakt en het gesprek verliep heel plezierig. Er werd goed geluisterd en accuraat ingespeeld op onze situatie en wensen. Gevolg: snel een goed beeld en een passend toekomstbeeld voor ons. Uit ervaring kunnen wij nu zeggen dat de banken dit bij lange na niet benaderen.

Klantvriendelijk, goede uitleg over wat allemaal mogelijk is, duidelijk in alles. Hier word je wijzer van!

nette zakelijke manier bespreken

Over de Hypotheker

Al sinds 1985 hebben ruim één miljoen mensen ons het vertrouwen gegeven hen te helpen met een van de meest belangrijke zaken in hun leven: hun thuis. We zijn Nederlands grootste organisatie in het selecteren, adviseren en realiseren van hypotheken. Ook kun je bij ons terecht voor andere financiële woonzaken zoals verzekeringen. En we zorgen voor de complete afwikkeling: van offerte tot afsluiten.