passend advies en een luisterend oor.

Na een moeizaam begin groeide mijn vertrouwen en is het hele traject doorlopen onder een persoonlijke begeleiding met het voorspelde resultaat.

Prima advies, exact volgens onze wensen

Het advies was goed, personeel zeer behulpzaam. Luisteren naar mijn wensen en eisen. Alleen communicatie mag verbeteren. Bij dit soort aankopen wil je graag op de hoogte gehouden worden. En dat ontbreekt nog wel eens. Ik moet vaak het initiatief nemen door te blijven vragen, ze zullen niet snel uit zichzelf een update sturen (“nog geen nieuws, we zijn er mee bezig”, is ook een antwoord).

Ongelooflijk goed geadviseerd, snel geholpen, binnen half uur reactie op mails. Ik kan de Hypotheker Venlo aan iedereen aanbevelen!

Goede adviezen, prettige gesprekspartners, goed bereikbaar

Zeer tevreden over de Hypotheker. Nemen alle tijd om ons een weloverwogen advies te geven welke situatie het beste bij ons past. Na aanvraag van de hypotheek houden ze ons via mail en per telefoon meteen op de hoogte wat de status is. Onze hypotheek was binnen 2 weken geregeld. Ik zou iedereen de Hypotheker adviseren. Zijn wel wat duurder als de meeste banken maar de duurdere advieskosten zijn daar de lagere maandkosten binnen de kortste keren terug verdiend.

Vriendelijk en als je t niet snapt leggen ze t gewoon nog een keer uit

professioneel en weten waar ze het over hebben

Super service !!

Zeer helder en proffessioneel advies. Er wordt goed geluisterd naar je wensen. Ook de opvolging naderhand is zeer goed.

Prima ervaring met de hypotheker. Het was voor ons de eerste keer dat we een huis kochten. Op alle vragen die wij hadden kregen we een zeer uitgebreid antwoord terug. Tevens was de Hypotheker zeer proactief in het regelen van zaken!

Het was na afloop gesprek allemaal duidelijk

Goede service Snelle oplossingen Vriendlelijke behandeling Kundige uitleg Geduldig

Over de Hypotheker

Al sinds 1985 hebben ruim één miljoen mensen ons het vertrouwen gegeven hen te helpen met een van de meest belangrijke zaken in hun leven: hun thuis. We zijn Nederlands grootste organisatie in het selecteren, adviseren en realiseren van hypotheken. Ook kun je bij ons terecht voor andere financiële woonzaken zoals verzekeringen. En we zorgen voor de complete afwikkeling: van offerte tot afsluiten.