Altijd snel, vriendelijk en deskundig geholpen.

We voelden on gezien en begrepen en we zijn uitstekend geholpen.

Goed geholpen met onze wensen.

De Hypotheker Venlo heeft onze wensen goed omgezet in een hypotheekadvies. Wel worden er erg veel documenten gevraagd die ( voor ons in elk geval ) niet allemaal relevant waren maar omdat er zoveel is geautomatiseerd wordt daar standaard om gevraagd. Deze documenten moeten voor een bepaalde datum aangeleverd zijn wat toch wel wat stress opleverde. Maar al met al voor de rest alleen maar positief :)

Geholpen maar je moet zelf goed oppletten ivm onaangename verrassingen ( geldbedrag )

Geholpen maar gelukkig op tijd een fout ontdekt bij de hypotheker en laten herstellen. Anders was ik net zoals de vorige keer weer extra geld kwijt. ( het bedrag zou deze keer mee vallen in vergelijking tot de vorige keer )

persoonlijk en professioneel advies

een zeer sympathiek en begrip volle medewerker die verstand van zaken heeft. Het onafhankelijke advies en de afsluiten van de hypotheek is zeer goed geregeld.

Goed advies en service!

Er is goed geluisterd naar onze wensen. Deskundig geholpen en heel blij met het advies!

Goed !

Tevreden over de Hypotheker. Nemen alle tijd om een weloverwogen advies te geven. Snelle en correcte afhandeling. Altijd behulpzaam ! Aan te bevelen !!

Zeer goede begeleiding

Ze hebben veel geduld met mij gehad. Hypotheek binnen 3 weken rond.

Heel duidelijk, ervaren, snel, vriendelijk. Gewoon top!

goed advies en vlotte afwerking van de hypotheekaanvraag

Hoewel er nog een bezoek aan de notaris gebracht moet worden kan ik nu al melden dat ik zeer tevreden ben met de manier waarop de hypotheker mijn zaken heeft geregeld. Hij maakte zijn uitspraken over het te bereiken resultaat helemaal waar.

Goed en duidelijk geholpen.

Goed en duidelijk advies en uitleg gekregen, van vriendelijke personen.

Uiteindelijk tevreden, echter af en toe rommelige communicatie

Op communicatief gebied waren sommige punten niet altijd duidelijk, waardoor er heel vaak heen en weer gemaild moest worden. Ook hebben wij voordat we gingen kopen een eerste vrijblijvend gesprek gehad, geheel tevreden na dit gesprek. Een tijd erna gebeld voor een vervolg afspraak omdat we ons eerste oriënterend gesprek al achter de rug hadden. Eenmaal bij de afspraak aanwezig werd dit wederom gezien als een eerste oriënterend gesprek. Jammer, deze tijd hadden we namelijk goed anders kunnen besteden. De afspraken die hierop volgde verliepen echter allemaal wel zoals verwacht. Tijdens de eerste vervolg afspraak waar een heleboel info op je af komt als leek, waren sommige dingen vrij onduidelijk. Mede omdat alles vrij snel ging en het erop leek dat de medewerker er vanuit ging dat we alles wel zouden snappen. Met name mijn vrouw had er af en toe moeite mee om alles goed te kunnen volgen, ook na duidelijk aan te hebben gegeven dat het soms even lastig te volgen was. Uiteindelijk is het tijdens de afspraak hierop allemaal goed gekomen en hebben we duidelijk aangegeven alles nog eens duidelijk op een rijtje te zetten. Al met al tevreden over het eindresultaat, nadat we alle documenten aangereikt hadden volgde er dan ook een snelle afhandeling.

Duidelijke uitleg en opties

Bij elke stap zijn we goed begeleid en het contact was erg prettig. De Hypotheker heeft al het werk uit handen genomen en steeds als er ondertekend moest worden alles duidelijk uitgelegd.

prima adviserend en meedenkend.

Het advies was goed. Er werd naar je wensen geluisterd en meegedacht. We werden tijdig en goed geïnformeerd over de stand van zaken. Vriendelijk en behulpzaam personeel en goede begeleiding en adviseur die tijd voor je had als je nog vragen had.

passend advies en een luisterend oor.

Na een moeizaam begin groeide mijn vertrouwen en is het hele traject doorlopen onder een persoonlijke begeleiding met het voorspelde resultaat.

Prima advies, exact volgens onze wensen

Het advies was goed, personeel zeer behulpzaam. Luisteren naar mijn wensen en eisen. Alleen communicatie mag verbeteren. Bij dit soort aankopen wil je graag op de hoogte gehouden worden. En dat ontbreekt nog wel eens. Ik moet vaak het initiatief nemen door te blijven vragen, ze zullen niet snel uit zichzelf een update sturen (“nog geen nieuws, we zijn er mee bezig”, is ook een antwoord).

Ongelooflijk goed geadviseerd, snel geholpen, binnen half uur reactie op mails. Ik kan de Hypotheker Venlo aan iedereen aanbevelen!

Goede adviezen, prettige gesprekspartners, goed bereikbaar

Zeer tevreden over de Hypotheker. Nemen alle tijd om ons een weloverwogen advies te geven welke situatie het beste bij ons past. Na aanvraag van de hypotheek houden ze ons via mail en per telefoon meteen op de hoogte wat de status is. Onze hypotheek was binnen 2 weken geregeld. Ik zou iedereen de Hypotheker adviseren. Zijn wel wat duurder als de meeste banken maar de duurdere advieskosten zijn daar de lagere maandkosten binnen de kortste keren terug verdiend.

Vriendelijk en als je t niet snapt leggen ze t gewoon nog een keer uit

professioneel en weten waar ze het over hebben

Super service !!

Zeer helder en proffessioneel advies. Er wordt goed geluisterd naar je wensen. Ook de opvolging naderhand is zeer goed.

Prima ervaring met de hypotheker. Het was voor ons de eerste keer dat we een huis kochten. Op alle vragen die wij hadden kregen we een zeer uitgebreid antwoord terug. Tevens was de Hypotheker zeer proactief in het regelen van zaken!

Het was na afloop gesprek allemaal duidelijk

Goede service Snelle oplossingen Vriendlelijke behandeling Kundige uitleg Geduldig

Over de Hypotheker