Goede service. Nemen tijd voor goed gesprek.

Leveren goed advies op maat.

Prettige, deskundige begeleiding.

Voor ons was het de tweede keer in een lange periode dat we gebruik gemaakt hebben van de Hypotheker. En wat is er veel veranderd. Dit keer werd nog duidelijker uitleg gegeven over de mogelijke opties. De adviseur heeft ons echt meegenomen door alle financiële mogelijkheden en consequenties daarvan met ons besproken. Goed bereikbaar, heldere uitleg, begripvol. Kortom wij waren blij met deze begeleiding, zónder was het toch echt heel veel lastiger geweest.

Persoonlijk contact

De tweede keer voor ons dat wij De Hypotheker hebben ingeschakeld. Fijn en persoonlijk contact, er wordt echt de tijd voor je genomen en mee gedacht in je persoonlijke situatie. Niet alleen voor zaken rondom hypotheken maar ook onze verzekeringen hebben wij via hun afgesloten. Top!

Professioneel, persoonlijk contact

Tijdens de afspraken is er professioneel meegedacht met onze persoonlijke situatie. Goede bereikbaarheid bij vragen. Persoonlijk contact en geïnteresseerde houding. Bereidwilligheid in het meedenken en meewerken. Prima service, zeer tevreden over het traject.

Snel, accuraat en persoonlijk advies

Een zeer prettig contact waarbij alle aspecten van onze situatie werden meegenomen en alles uitgebreid werd toegelicht. Ook met veranderingen gaandeweg was er snel contact mogelijk en werd er uitstekend meegedacht in mogelijke oplossingen.

Erg goed advies en een goed team. Communicatie was erg fijn.

heel vriendelijk

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

We hebben alleen een eerste gesprek gevoerd de onze ervaring is hierop gebaseerd. Het eerste gesprek was wel erg goed.

Over de Hypotheker