Er wordt niet zorgvuldig met privé gegevens omgegaan.

Op zich was het advies ok, en waren onze wensen haalbaar. Alleen werd op het laatste moment persoonlijke financiële informatie naar volstrekt vreemden gestuurd. Dit heeft er voor gezorgd dat ons beeld negatief is en wij de hypotheker helaas ook niet aan zullen bevelen.

Beste Thijs, Bedankt voor je review. Fijn dat jullie positief zijn over het advies en dat jullie de producten hebben kunnen afsluiten om de aankoop van jullie droomwoning te realiseren. Net als jullie vinden wij het ook erg vervelend dat er een calamiteit is ontstaan en dat er per abuis stukken naar een ander mailadres zijn gestuurd. Wij hebben hierover uitgebreid contact gehad en wij hebben gehandeld conform de bestaande wet en regelgeving. Wij hopen dat jullie het negatieve beeld wat is ontstaan kunnen heroverwegen. Vanuit het team van De Hypotheker Haaksbergen wensen wij jullie veel woonplezier!

Wij zijn reusachtig tevreden.

Via onze zoon zijn wij bij de Hypotheker in Haaksbergen gekomen. Wij zijn op een prettige manier en klantvriendelijk geholpen.

Deskundig advies en ontzorging

Wout weet waar hij het over heeft en heeft de tijd voor ons genomen om alles goed uit te leggen. Nadat wij een huis hadden gekocht verliep de afhandeling door de Hypotheker Haaksbergen heel vlot en werd er meegedacht bij eventuele vragen.

prima advies, kort en duidelijk

Ervaring omtrent hypotheek was perfect, duidelijk advies, alles werd goed uitgelegd, geen lange afspraken en verhalen, maar gewoon kort en duidelijk waar het om gaat. Advies over verzekering is bij mij nooit binnen gekomen, daarom vond ik de afronding matig, dat aan het eind van de maand iemand belde om te horen of ik een verzekering had afgesloten, omdat ik nooit op het aanbod heb gereageerd vind ik dan wel weer sterk, geeft aan dat de intentie er wel is geweest, maar dat het waarschijnlijk in het mailverkeer bij mij of bij jullie ergens mis is gegaan. Kortom een goeie ervaring, vriendelijke mensen, duidelijk advies.

Goed advies en vriendelijk personeel.

Duidelijk, zorgvuldig en snel.

Goed en eerlijk advies

Goed en eerlijk advies.. Meedenkend..

Een aanrader voor iedereen

Zeer goed en vriendelijke mensen om mee te werken

Snel vriendelijk en goed geholpen

Wij zijn perfect geholpen door de hypotheker.

Alles is heel goed verlopen. Hadden we vragen dan konden we altijd met onze vragen bij hun terecht. Kortom van ons alleen maar lof voor dit kantoor.

Vlot en correct

Vlot en correct

Goede uitleg en verschillende opties besproken en uitgeprint. Vriendelijke medewerkster

Zeer vriendelijke ontvangst. Duidelijke uitleg over de mogelijkheden en onmogelijkheden. Naar onze mening een uitstekend hypotheek advies gekregen. Waarvoor onze hartelijke dank.

Hij sleept je er wel doorheen!

Goede duidelijke uitleg, klantvriendelijk, je kunt er altijd met alles terecht. Kortom TOP!

zeer klant vriendelijk en behulpzaam

Zeer spontaan, en zeer klant vriendelijk

Over de Hypotheker