Goede hulp gehad bij de verkoop en aankoop van ons huis.

Vrijwel vlekkeloos en een goede begeleiding, zeer tevreden!

Onze eerste ervaring bij De Hypotheker was zeer goed. Je wordt goed begeleid, alles wordt op een begrijpelijk manier uitgelegd en toegelicht en tussendoor kan je alle vragen stellen die je hebt. We zijn zeer tevreden over het hele traject!

Goed advies, correcte afwikkeling

Heb al eerder hypotheek geregeld via de Hypotheker. Was hierover erg tevreden, dus reden om ook nu weer daar naar toe te stappen. Wederom goede ervaring en geen spijt van mijn beslissing.

Goeie begeleiding gehad. Marc heeft goed en duidelijk advies gegeven.

Ontzettend slecht

We zijn enorm slecht geadviseerd waardoor we slapeloze nachten hebben gehad. Een aantal voorbeelden hiervan zijn: geen uitleg gegeven over NHG grens en daarbij een te hoog bedrag doorgegeven ten aanzien van maximale hypotheek die we konden aanvragen. Verkeerde informatie ten aanzien van studieschuld gegeven, waardoor de hypotheekaanvraag verkeerd leek te gaan. Ontzettend veel geluk door de inzet van DUO heeft ervoor gezorgd dat de hypotheek toch aangevraagd kon worden. Daarnaast maakte onze adviseur een onprofessionele indruk door onder andere ervaringen met andere klanten te delen waar hij geïrriteerd over was. We zijn slecht op de hoogte gehouden en kregen geen reacties op mails. Aan het begin van de gesprekken waren valse beloften gemaakt. Toen wij onze gevoelens en slapeloze nachten deelden met de adviseur zijn we genegeerd.

Vriendelijk, duidelijk en meedenkend

Ik vond het een uiterst positieve ervaring bij de Hypotheker. De adviseur ontnam mij behoorlijk wat koud-water-vrees en adviseerde mij goed over alle ins-en-outs. Uiteindelijk een passende goede hypotheekverstrekker gevonden. Alles was top!

Prima, snel en efficiënt

Met dank aan het advies van de Hypotheker is het gelukt een koopwoning te financieren!

Proffesionele begeleiding op een zeer prettige manier.

Na de bezichtiging van mijn droomhuis, kwam ik onaangekondigd op het kantoor van de Hypotheker Groningen. Doordat mijn gegevens al wel bekend waren, werd er zeer snel gewerkt. Echt fantastisch. Binnen vier weken had ik het hypotheekaanbod en de koopovereenkomst getekend. Intussen woon ik in mijn droomhuis en ben zeer gelukkig.

Goed en professioneel geholpen

Een hele prettige ervaring. Het was gelijk duidelijk wat ik moest doen en waar hulp nodig was, was dat erg snel geregeld. Er werd goed meegedacht en het heeft een hele drukke en stressvolle ervaring toch een stuk makkelijker gemaakt.

Over het algemeen goed maar opvolging van vragen en verduidelijking kan beter.

Gehele binnenkomst traject was zeer plezierig en goed. Tijdens de echte aanvraag hebben we de nodige momenten gehad waarbij tijdslijnen voor de inkomensverklaring onduidelijk waren en hier werd ook niet voldoende verduidelijking gegeven. Dit bezorgt dan onnodig druk, iets wat je als klant niet wilt in zo’n traject. Algeheel kan de opvolging van diverse topics beter/tijdiger, denk verzekeringen, acceptatie van de bank en de terugkoppeling hiervan naar de klant. Het eindresultaat telt natuurlijk uiteindelijk, daar valt niks van te zeggen en uiteindelijk ook een aardige rente weten vast te zetten.

Prima geholpen.

Vriendelijk en klantgericht personeel. Adviseur dacht goed mee en we hebben een hypotheek afgesloten die prima aan onze wensen voldoet.

Laagdrempelig, betrokken en kundig!

Wij zijn super goed geholpen door Bert Masson. Hij is kundig, kijkt goed naar de persoon en geeft uitgebreid advies en tips. Wij zijn op aanraden bij Bert terechtgekomen en wij raden Bert nu ook aan vrienden aan!

Stroef & stroperig

Totaal geen ‘coaching’ Klant laten zwemmen

Supper geregeld

Niet zelf gaan shoppen, kost alleen veel tijd en ook extra kosten. De Hypotheker weet precies wat JIJ nodig hebt. De advieskosten zijn het dubbel en dwars waard.

prima resultaat

Er was afgesproken dat er voor de overdracht van onze oude huis nog eenmaal contact met ons zou worden opgenomen. Dit is niet gebeurt waardoor wij dus geen afscheid konden nemen van de adviseur. Dus verwarrend voor ons en een open einde. Jammer. Voor de behandeling van ons advies is alles prima verlopen

Bianca en Myrthe hebben ons geholpen om een huis te kopen. Hun adviezen waren duidelijk en helder. Myrthe zat er bovenop om ons te helpen alles op tijd aan te leveren. Ontzettend bedankt voor jullie hulp!

Objectief advies

Via teams advies over het oversluiten van onze hypotheek gekregen. Proces is daarna soepel verlopen. Afspraken worden nagekomen zoals we gewend zijn.

Helaas niet alle afspraken nagekomen en communicatie verliep heel stroef

Dit is de tweede keer dat we in het filiaal Groningen een hypotheek af hebben gesloten. Bij de eerste hypotheek hadden we goede ervaringen. De bestaande hypotheek kon worden uitgebreid en dat verliep in principe goed. Maar de communicatie en afstemming met de notaris en de rest van de afspraken is helaas niet nagekomen: Zo is er geen levensverzekering geregeld. Talrijke pogingen om een normaal gesprek te voeren telefonisch of via videobellen werden afgezegd. Moeizame communicatie via de mail. Aangezien de filiaalhouder min of meer aangaf dat hij ziek was , hebben we het er maar bij gelaten.

Erg tevreden

Prima advies gekregen. Oriënterend gesprek was gratis en al zeer uitgebreid en verhelderend. In het verdere traject zijn we ook erg goed begeleid, duidelijk, met veel tijd en aandacht. Alle afspraken gehad via videobellen, dat ging ook gemakkelijk.

Goed advies

De Hypotheker heeft mij erg goed geadviseerd. Hierdoor was ik beter voorbereid in deze ingewikkelde markt. Omdat ze onafhankelijk zijn en alle mogelijke banken meenemen in hun advies, is er meer mogelijk dan wanneer je advies bij een bank inwint. Bedankt!

PRIMA

uitstekend advies en goede begeleiding

Bianca heeft ons fantastisch geholpen!

Super snelle betrokken reactie na elke vraag. We zijn erg blij met de gegeven informatie en geboden opties met betrekking tot de aankoop van ons huis in deze lastige periode.

Niet echt tevreden

In februari en email verstuurd naar heer Bert Mason, heel vaak hier over gebeld. Vandaag is 7 april en nog steeds geen reactie.

Duidelijk, volledig en persoonlijk geholpen

Een heel prettige ervaring. Wij zijn enorm goed geholpen waarbij steeds aandacht was voor onze wensen en vragen. Top!

Een fijne en easy going samenwerking

Bert en Myrthe waren altijd makkelijk te bereiken en hadden altijd antwoord op mijn vragen. Ook werd alles aan mij uitgelegd op een manier dat ik alle 'lastige notaris taal' begreep. Dat neemt erg veel onzekerheid weg bij het maken van een toch wel erg belangrijke beslissing in je leven. Ik ben met alles geholpen en ondersteund waar nodig en waar het kon. De afspraak over de prijzen zijn ook erg duidelijk en je staat uiteindelijk niet voor gekke verassingen. Wel heb je zelf ook de verantwoordelijkheid om dingen uit te zoeken en te zorgen dat alles op tijd geregeld is.

Over de Hypotheker