Duidelijk met goede uitleg

Vriendelijk personeel die goede uitleg geeft over het afsluiten van een hypotheek.

Mijn vriendin en ik kochten samen ons eerste huis in een spannende tijd. De mensen van de Hypotheker hebben ons volledig ontzorgd en zijn altijd betrokken, bereikbaar en behulpzaam geweest. Ik zou de Hypotheker daarom absoluut aanbevelen.

Super! Goed advies en meedenken.

Zie hiervoven

Zeker aan te raden

Prettige gesprekken gehad waarbij alles goed werd uitgelegd. Was er iets niet duidelijk dan werd het gewoon nog een keer uitgelegd. Duidelijke rekenvoorbeelden en uitleg van opties en risico's. Hij was echt in ons voordeel naar de beste opties aan het zoeken. Ik zou een volgende keer weer naar de hypotheker gaan.

Top geregeld

Wordt goed naar je geluisterd, alle mogelijkheden worden bekeken en doorgerekend en het best bij mij passend gekozen. Kantoor altijd bereikbaar, zowel telefonisch als per mail. Helemaal blij mee, top geregeld.

Johan heeft ons uitstekend geholpen!

Wij waren op zoek naar een goede hypotheekadviseur voor het aankoop van onze eerste huis. Door de ervaring en expertise van Johan werden wij super goed geholpen. Vanaf begin tot einde, heel duidelijk en kritisch meegedacht aan wat haalbaar was in onze situatie. Heel fijn om eerlijk advies te krijgen. En btw, hij staat altijd voor je klaar :) En nu hebben we getekend en zijn huisbezitters, mede dankzij de begeleiding van de Hypotheker in Gouda!

Heel tevreden

Bij binnenkomst goed ontvangen, goede informatie over hoe de hypotheker in zijn werk gaat. Daarna een vervolg afspraak gemaakt. Was onwijs fijn!

Prettig en kundig

Wij l het advies gesprek met de adviseur van het kantoor in Gouda als zeer prettig en kundig ervaren. Wij werden goed voorgelicht en ales werd duidelijk uitgelegd. Kortom wij raden de Hypotheker aan.

Top ervaring, erg klantgericht!

Een goede ervaring gehad. Door het drukke dagelijkse leven brengt het veel rust als je niet alles zelf hoeft te regelen. Het personeel hielt mij goed op te hoogte van alles en communiceerde alles goed door, klantvriendelijk en altijd bereikbaar, ook s'avonds.

Perfect regeld!

Bij de hypotheker in Gouda geweest voor de financiering van ons huis. Alles tip top geregeld.

Goed en kundig advies

Het proces naar een nieuwe hypotheek is door Johan kundig, goed en heel prettig door ons ervaren. Wij kunnen de Hypotheker (Johan) dan ook van harte aanbevelen.

Goed advies

De Hypotheker neemt veel tijd voor een goed advies, opties worden goed doorgesproken en er wordt goed meegedacht.

De hypotheker heeft alle tijd genomen om mij te adviseren

De adviseur was heel vriendelijk, zeer geduldig en heel deskundig. Hij heeft alles zeer goed uitgelegd.

top

fijne gesprekken gehad met mijn adviseur Ik kon hem altijd mailen of bellen met vragen

Goed advies gehad

Goed contact met adviseur en heeft zijn best gedaan om onze hypotheek goed onder te brengen

Ik ben 100% tevreden.

Ik ben altijd keurig te woord gestaan en heb telkens alle antwoorden gekregen op de vragen die ik had. De informatie die verstrekt is, is m.i. altijd compleet geweest. Ik ben ervan overtuigd, dat mijn adviseur voor mij de allerbeste oplossing heeft gevonden.

Mijn ervaring met De Hypotheker was zeer goed.

Mijn ervaring met De Hypotheker. Als een familielid of een dicht bijzijnde vriend/ vriend ooit een Hypotheker nodig heeft dan zal ik ze adviseren om bij De Hypotheker aan te kloppen voor advies.

Super services, ook bij moeilijke gevallen

De service is zeer goed, ook wanneer het geen standaard verhaal is. Er werd zeer goed mee gedacht en oplossingen aangedragen. Ook de communicatie met elkaar is zeer persoonlijk wat mij erg aan staat. Kortom, Top

Uitstekend geholpen!

eerder heb ik al een hypotheek aangevraagd via de hypotheker en was ik al goed geholpen, dus ik wist dat ik hier weer heen zou gaan. Albert heeft erg veel kennis en denkt ook goed mee. Mochten we in de toekomst weer een hypotheek nodig hebben gaan we zeker weer naar de Hypotheker.

Zeer goed geholpen door Derriel

Erg kundig en goed door Derriel geadviseerd. Ondanks wat plottwists toch nog goed gekomen door zijn begeleiding. Erg tevreden over hem.

Uitstekend geholpen

Goed advies gekregen van derriel

Open en duidelijk gesprek gevoerd met de adviseur. De vragen die bij ons leefde zijn tot tevredenheid overgebracht.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Wij hebben in 2008 hier een (naar later bleek) woekerpolis afgesloten. Om de schade te beperken zijn we onlangs teruggegaan voor een 'gratis hersteladvies'. Het advies was dat oversluiten voor ons de beste optie zou zijn. Helaas hing hier gezien de lange resterende looptijd een stevig prijskaartje aan (+- EUR 10.000 na belastingaftrek). Andere opties (zoals gebruik maken van de door onze hypotheekverstrekker geboden mogelijkheid de hypotheek kosteloos om te zetten naar een spaarproduct) werden niet aangedragen of toegelicht. Op onze opmerking dat we binnen een paar jaar zouden willen verhuizen en dat het dan wel weg zonde was om nu de boeterente te betalen werd niet ingegaan. Het 'advies' leek dus vooral erop gericht opnieuw een paar duizend euro te verdienen aan het oversluiten van de hypotheek. Uiteindelijk hebben wij via een andere adviseur de hypotheek kosteloos om laten zetten. Mijn advies is om altijd een of meer second opinions te vragen bij andere hypotheekadviseurs. Het gaat om hele flinke bedragen en niet alle adviseurs zetten het belang van hun klanten op de eerste plaats. In ons geval is twee keer gebleken dat dit vooral geldt voor De Hypotheker Gouda.

Voor het eerst in mijn leven ga ik een huis kopen. Nieuw en spannend allemaal. De hypotheekadviseur heeft mij met respect behandeld. Hij was zeer geduldig om het mij allemaal uit te leggen. Hij nam er de tijd voor. Ik ben zeer tevreden!

was een goed gesprek. Wacht nog wel op een mail over onze huidige hypotheek

Over de Hypotheker