Deskundig, accuraat en vriendelijk

Alle mogelijkheden besproken en het juiste advies ontvangen.

Uitstekend advies.

Een netjes traject doorlopen waarmee ik met elke stap netjes werd geholpen. Ook was het advies en de uitleg goed duidelijk en helder.

Goed geholpen, alles lekker duidelijk

Snel en vriendelijk geholpen. Het geld wat je kwijt bent aan de hypotheker verdien je makkelijk terug met de rente die je bespaart door dat zij vergelijken. Interface waar je alle documenten moet uploaden is zeer gemakkelijk en staat ook duidelijk uitleg bij hoe / waar je de document zelf kan vinden.

Zeer goed geadviseerd en geholpen door renee peters en ook door het overige personeel

Snel, goed in contact, zeer tevreden.

Zeer tevreden over Fulco en Yvonne, handelen snel en accuraat volgens afspraak. Als er vragen zijn krijg je vlot een antwoord en advies hoe te handelen. Het gebruik van de Octo app maakt het aanleveren een stukken eenvoudiger, helaas staan er weleens acties bij het aanleveren van dossiers die niet duidelijk zijn en lijkt het of er nog gegevens aangeleverd moeten worden. Dit was na de fase van de ontvangst van de hypotheek offerte van de hypotheek verstrekker. Super tevreden over De Hypotheker Overvecht te Utrecht. Met dank aan Fulco en Yvonne.

Vriendelijk, heel deskundig, prettige ontvangst

Deskundig en geduldig personeel

Prima begeleid door Fulco en de dames van de frontdesk

Goed, professioneel en behulpzaam

Goed, professioneel en behulpzaam

Altijd een goede hupp

Dit is de derde keer dat wij ze gebruiken en ze hebben ons nog niet teleurgesteld

Goede, vriendelijke en duidelijke service.

Mijn partner en ik zijn prettig geholpen bij de aankoop van ons eerste huis. Zowel onze adviseur als zijn assistente waren goed te bereiken en gaven snel antwoord op onze vragen. Eventuele onduidelijkheden werden daardoor gemakkelijk verhelderd. Ik heb het gevoel gekregen dat er met ons werd meegedacht en er zorg voor werd gedragen dat wij de juiste hypotheek voor onze situatie zouden vinden. Al met al ben ik erg tevreden over mijn ervaringen met de Hypotheker Utrecht Overvecht!

persoonlijk contact oké

beetje vreemd afsluiting en bedragen zijn verschillend met offerte..

Vriendelijk, behulpzaam, alles is goed geregeld

Vanaf eerste afspraak fijn contact en toch nog een snelle afhandeling bedankt

Goed advies, service eromheen kan beter

Ik ben tevreden met het advies dat ik heb gekregen en heb het idee dat het inderdaad de beste keuze is voor mijn situatie. Echter had ik wel wat meer begeleiding verwacht. Zeker, omdat het om mijn eerste hypotheek ging, had ik verwacht dat ik meer meegenomen zou worden in de keuze. Het advies was maar 1 partij en ik heb zelf actief om een nieuwe afspraak moeten vragen om meer uitleg te krijgen waarom juist deze ene partij en welke andere bekeken zijn. Eenmaal tijdens de nieuwe afspraak ben ik naar mijn mening wel voldoende geïnformeerd. Ook was het erg lastig om contact te krijgen buiten de standaard afspraken om. Ik zou een paar keer teruggebeld worden, werd dat niet of werd 20 minuten na afspraak pas gebeld. Ik had hierin wel wat meer service en minder passiviteit verwacht. Als laatste vind ik het vreemd dat mijn IP-adres verwerkt zou moeten worden voor deze beoordeling.

Snel, op het doel af en zonder addertjes onder het gras

Vanaf Het eerste gesprek tot en met de uitkomst was het een goede ervaring. Ik kende de adviseur door het af en toe begroeten, en vroeg hem in het voorbij gaan naar mijn mogelijkheden. Hij pakte dat goed op en het hele traject verliep daarna op een prettige maar ook een zeer vakkundige manier. De ontvangst op het kantoor is prettig. Alles ging absoluut beter dan bij mijn vorige adviseur.

perfect en gemakkelijk!

erg goede service, alles word snel opgepakt. erg vriendelijk personeel en adviseurs. communicatie verliep soepel. deze combinatie zorgt voor een hoop minder zorgen!

Behulpzaam en bereikbaar

Goed ervaren. De hulp voelde professioneel en ik heb nooit moeite gehad om telefonisch of email contact te hebben. De hypotheek werd goed geregeld en ze zaten de geldverstrekkers stevig achterna om alles tijdig rond te hebben. Klein minpuntje was dat mijn advieskosten iets hoger uitvielen dan de standaard omdat ik een aparte sitiatie zou hebben (dit was wel voordat ik iets tekende aangegeven), maar volgens mij heeft dat achteraf niet gegolden. Verders niets op aan te merken en mocht een volgende keer nodig zijn klop ik er weer aan.

Goed geholpen, op deskundige wijze.

De werknemers van de Hypotheker Utrecht Overvecht hebben ons erg fijn geholpen. Het advies was deskundig, en alle handelingen werden snel uitgevoerd om tot het snel afsluiten van een hypotheek te komen. Ze stonden altijd klaar om onze vragen te beantwoorden.

Duidelijk, overzichtelijk en perfect begeleid

Wij zijn enorm goed geholpen met advies en keuzes door onze adviseurs Fulco en Yvonne. Goede en heldere communicatie, nemen de tijd voor je met vragen en komen afspraken altijd na. Kortom: een aanrader!

Goede en gerichte service

Goede en gerichte service op maat met een vlotte doorloop van stappen. Wij zijn zeer tevreden over de dienstverlening.

Erg goede dienst verlening

Super goed geholpen, alles werd duidelijk uitgelegd. De hypotheekadviseur nam ook echt de tijd om al mijn vragen te beantwoorden en reageerde ook direct terug als ik een verzoek per mail had gedaan. Tevens ook een hele snelle afhandeling van de hypotheek.

Fijne service

Goed contact over en weer

Betrokken en goed bereikbaar

Houden je netjes op de hoogte en komen met relevante tips.

Zeer behulpzaam, kundig en vriendelijk

Ons traject werd van begin tot eind erg prettig en enthousiast begeleid. De adviseur stond altijd open om advies te geven. Het secretariaat is al even behulpzaam. Vriendelijk, kundig en met klantbelang in achterhoofd. Aanrader om hier je zaken te regelen.

Professioneel. Goede communicatie

Er word verder gekeken dan wat nodig is. Niet alleen de standaard dingen worden gedaan. Er word ook tijd genomen voor je en het helpen als jezelf ergens niet uitkomt. Wij waren zeer tevreden.

Over de Hypotheker