Deskundig en geduldig personeel

Prima begeleid door Fulco en de dames van de frontdesk

Goed, professioneel en behulpzaam

Goed, professioneel en behulpzaam

Altijd een goede hupp

Dit is de derde keer dat wij ze gebruiken en ze hebben ons nog niet teleurgesteld

Goede, vriendelijke en duidelijke service.

Mijn partner en ik zijn prettig geholpen bij de aankoop van ons eerste huis. Zowel onze adviseur als zijn assistente waren goed te bereiken en gaven snel antwoord op onze vragen. Eventuele onduidelijkheden werden daardoor gemakkelijk verhelderd. Ik heb het gevoel gekregen dat er met ons werd meegedacht en er zorg voor werd gedragen dat wij de juiste hypotheek voor onze situatie zouden vinden. Al met al ben ik erg tevreden over mijn ervaringen met de Hypotheker Utrecht Overvecht!

persoonlijk contact oké

beetje vreemd afsluiting en bedragen zijn verschillend met offerte..

Vriendelijk, behulpzaam, alles is goed geregeld

Vanaf eerste afspraak fijn contact en toch nog een snelle afhandeling bedankt

Goed advies, service eromheen kan beter

Ik ben tevreden met het advies dat ik heb gekregen en heb het idee dat het inderdaad de beste keuze is voor mijn situatie. Echter had ik wel wat meer begeleiding verwacht. Zeker, omdat het om mijn eerste hypotheek ging, had ik verwacht dat ik meer meegenomen zou worden in de keuze. Het advies was maar 1 partij en ik heb zelf actief om een nieuwe afspraak moeten vragen om meer uitleg te krijgen waarom juist deze ene partij en welke andere bekeken zijn. Eenmaal tijdens de nieuwe afspraak ben ik naar mijn mening wel voldoende geïnformeerd. Ook was het erg lastig om contact te krijgen buiten de standaard afspraken om. Ik zou een paar keer teruggebeld worden, werd dat niet of werd 20 minuten na afspraak pas gebeld. Ik had hierin wel wat meer service en minder passiviteit verwacht. Als laatste vind ik het vreemd dat mijn IP-adres verwerkt zou moeten worden voor deze beoordeling.

Snel, op het doel af en zonder addertjes onder het gras

Vanaf Het eerste gesprek tot en met de uitkomst was het een goede ervaring. Ik kende de adviseur door het af en toe begroeten, en vroeg hem in het voorbij gaan naar mijn mogelijkheden. Hij pakte dat goed op en het hele traject verliep daarna op een prettige maar ook een zeer vakkundige manier. De ontvangst op het kantoor is prettig. Alles ging absoluut beter dan bij mijn vorige adviseur.

perfect en gemakkelijk!

erg goede service, alles word snel opgepakt. erg vriendelijk personeel en adviseurs. communicatie verliep soepel. deze combinatie zorgt voor een hoop minder zorgen!

Behulpzaam en bereikbaar

Goed ervaren. De hulp voelde professioneel en ik heb nooit moeite gehad om telefonisch of email contact te hebben. De hypotheek werd goed geregeld en ze zaten de geldverstrekkers stevig achterna om alles tijdig rond te hebben. Klein minpuntje was dat mijn advieskosten iets hoger uitvielen dan de standaard omdat ik een aparte sitiatie zou hebben (dit was wel voordat ik iets tekende aangegeven), maar volgens mij heeft dat achteraf niet gegolden. Verders niets op aan te merken en mocht een volgende keer nodig zijn klop ik er weer aan.

Goed geholpen, op deskundige wijze.

De werknemers van de Hypotheker Utrecht Overvecht hebben ons erg fijn geholpen. Het advies was deskundig, en alle handelingen werden snel uitgevoerd om tot het snel afsluiten van een hypotheek te komen. Ze stonden altijd klaar om onze vragen te beantwoorden.

Duidelijk, overzichtelijk en perfect begeleid

Wij zijn enorm goed geholpen met advies en keuzes door onze adviseurs Fulco en Yvonne. Goede en heldere communicatie, nemen de tijd voor je met vragen en komen afspraken altijd na. Kortom: een aanrader!

Goede en gerichte service

Goede en gerichte service op maat met een vlotte doorloop van stappen. Wij zijn zeer tevreden over de dienstverlening.

Erg goede dienst verlening

Super goed geholpen, alles werd duidelijk uitgelegd. De hypotheekadviseur nam ook echt de tijd om al mijn vragen te beantwoorden en reageerde ook direct terug als ik een verzoek per mail had gedaan. Tevens ook een hele snelle afhandeling van de hypotheek.

Fijne service

Goed contact over en weer

Betrokken en goed bereikbaar

Houden je netjes op de hoogte en komen met relevante tips.

Zeer behulpzaam, kundig en vriendelijk

Ons traject werd van begin tot eind erg prettig en enthousiast begeleid. De adviseur stond altijd open om advies te geven. Het secretariaat is al even behulpzaam. Vriendelijk, kundig en met klantbelang in achterhoofd. Aanrader om hier je zaken te regelen.

Professioneel. Goede communicatie

Er word verder gekeken dan wat nodig is. Niet alleen de standaard dingen worden gedaan. Er word ook tijd genomen voor je en het helpen als jezelf ergens niet uitkomt. Wij waren zeer tevreden.

Goede, klantvriendelijke en snelle service!

Vlotte communicatie, korte lijnen, deskundige en klantvriendelijke service!

Helder en goed advies!

Helder en goed advies. veel flexibiliteit wat betreft het plannen van de afspraken en vriendelijke mensen!

Onmisbaar bij de aankoop van je eerste huis

Zeer kundig en betrokken. Er wordt tijd voor je genomen en goed naar je geluisterd. Nemen veel zorgen uit handen en handelen snel en proactief. Altijd bereikbaar en direct in staat om je te helpen.

Zeer behulpzaam

Zeer behulpzaam en duidelijk. Nemen de tijd en leggen alles goed uit.

Goed te begrijpen, zorgvuldig en professioneel

Fulco heeft gedurende het hele proces rust en professionaliteit uitgestraald waardoor er veel zorgen en vragen weggenomen werden. Door goede uitleg en begrijpelijk taalgebruik is het proces altijd duidelijk gebleven.

Erg pro-active en heldere communicatie.

We hebben het hele proces als erg prettig ervaren. De communicatie was snel en duidelijk. We zijn dan ook erg tevrede over de hoogte en de snelheid van het verkrijgen van de hypotheek.

Goede zorg, goede uitleg, fijn contact.

Over de Hypotheker

Al sinds 1985 hebben ruim één miljoen mensen ons het vertrouwen gegeven hen te helpen met een van de meest belangrijke zaken in hun leven: hun thuis. We zijn Nederlands grootste organisatie in het selecteren, adviseren en realiseren van hypotheken. Ook kun je bij ons terecht voor andere financiële woonzaken zoals verzekeringen. En we zorgen voor de complete afwikkeling: van offerte tot afsluiten.