Van begin tot eind een goed gevoel en goed geadviseerd

De Hypotheker Gorinchem heeft mij enkele jaren geleden goed bijgestaan bij de aankoop van mijn woning daar in de regio. Wegens omstandigheden kortgeleden verhuisd en wederom de diensten afgenomen van de Hypotheker Gorinchem. Altijd netjes telefonisch te woord gestaan door de dames en heer achter de balie en in het bijzonder fijn geholpen door Elly en Jeroen. Leuke verrassing was het toegestuurde presentje na tekenen van de koopovereenkomst en de handgeschreven kaart die ik op de deurmat vond na de sleuteloverdracht. Zou ik de Hypotheker Gorinchem aanraden? Jazeker!

In 1 woord SUPER

Wij hebben Jeroen al meerdere malen mogen inzetten om zaken geregeld te krijgen. Het laatste bouwdepot is ook wederom door hem en zijn collega's gerealiseerd.......en wat kan ik zeggen. Pro-actief is volgens mij het woord dat ze ergens hebben getatoeëerd op een plek dat wij niet zien, want man man man.....wat pakken zij door en denken ze mee. Ik kan het niet anders omschrijven. Gaat het zoals het bij ons gaat, dan beloof ik dat er geen seconde spijt is. Een serieuze aanrader dus om met deze mensen in zee te gaan. En oh ja, ze zijn ook nog eens heel vriendelijk en aardig. Heel veel dank weer toppers!!! Peter en Nathalie

Heel tevreden!

Heel tevreden! Super goed geholpen. Werd goed meegedacht. Vriendelijke mensen. En nu hebben we de financiering rond van ons droom huis. Dus heel erg bedankt, met name Jeroen die ons begeleid heeft in alles. Echt een aanrader!

Heel persoonlijke, open en snelle service

Wij zijn super geholpen bij Benjamin en zijn collega’s. Hele snelle reacties, duidelijke informatie en heel erg betrokken.

Kundig en betrokken

Wij hebben de dienstverlening van Hypotheker Gorinchem heel positief ervaren. Onze adviseur was zeer kundig en heeft ons goede adviezen gegeven passend bij onze situatie. Daarnaast was hij zeer betrokken en altijd bereikbaar. Ook onze complimenten naar de overige medewerkers van het team; vriendelijk, komen afspraken na en persoonlijke benadering!

Wij voelde ons vanaf de eerste keer ontzettend welkom , niks was te veel Alles heel keurig uitgelegd Zeer respectvol Echt een dikke tien voor dit team

Zeer goed geholpen en zeer deskundig advies

Bij binnenkomst kregen we al het gevoel dat we goed geholpen zouden worden. Dat bleek ook zo te zijn. Met deskundig advies konden we onze hypotheek oversluiten. Ook de manier waarop we online gegeven konden aanleveren om tot een goed advies te komen sprak ons eeg aan.

Prima gesprekken, erg eerlijk en duidelijk allemaal.

Na een zeer slecht gesprek met de Rabobank ben ik bij De Hypotheker terecht gekomen, en gelijk na mij eerste gesprekken had ik er een goed over. Allemaal erg duidelijk en er werd ruim de tijd genomen voor uitleg en eventuele alternatieve. Ook de tussentijdse terugkoppelingen (per mail en/of telefoon) heb ik als erg prettig ervaren.

goede commenicatie en duidelijk .

Zeer tevreden over het totale plaatje.

Omdat we niet wisten hoe een en ander te realiseren kwamen we voor advies bij de hypotheker. Na advies volgde het uitzoeken welke hypotheek het beste bij ons paste. Wat daarna leidde tot offerte en het afsluiten. van de lening. Zeer naar tevredenheid verlopen.

Ik heb mijn hypotheek, maar advies was beperkt

Ik kwam bij de Hypotheker terecht omdat ze snel een afspraak konden regelen. Bij andere partijen duurde het toch langer. Intake verliep prima, verschillende opties bekeken. Toen kreeg ik de offerte voor het traject; duurder dan aangegeven op de website van de Hypotheker. “Ja, dat zijn verouderde prijzen”. En “Het goedkoopste pakket moet je alles zelf doen.” Ik vind het vreemd dat je als een franchisenemer blijkbaar gewoon 25% meer kan rekenen als waarmee geadverteerd wordt. En ik heb nog steeds heel veel zelf gedaan, dus ik vraag me af wat nou de toegevoegde waarde was van het tweede pakket. De adviseur was slecht bereikbaar, belde niet terug. Uiteindelijk hebben zijn collega’s het goed opgepakt en mij goed geholpen en daarmee nog net een 4 eruit kunnen slepen, anders was het een 1 geweest. Naar aanleiding van mijn feedback heb ik nog contact gehad met de Hypotheker en begrepen dat het een ongelukkige samenloop van omstandigheden was en dat de betreffende adviseur niet meer werkzaam is bij dit filiaal. Wellicht is daarmee de algehele dienstverlening beter geworden. De opvolging was nu zeer goed, dus ik heb mijn review herzien en zou hen nu het voordeel van de twijfel gunnen en alsnog aanbevelen.

topservice en zeer gekwalificeerd personeel

Super snelle en vriendelijke hulp. Alles binnen de afgesproken tijd afgerond. In één woord: top!

Goed en gedegen advies gekregen.

Met name de vooruitblik op mogelijke onverwachte situaties was helder en een goede waarschuwing om niet te ver gegaan.

Fijn persoonlijk contact

Er werd goed ingaan omgegaan met onze persoonlijke wensen en voorkeuren

We zijn gewoon zeer tevreden

Nogmaals, we zijn gewoon tevreden

Top inzet van het hele team Gorinchem.

Ondanks problemen tijdens het traject (onterechte BKR registratie) bleven zij ons bijstaan en gaven zij adviezen, die gelukkig positief uitpakte, waardoor wij nu eeñ zeer gunstige rente op onze hypotheek hebben.

Fijne samenwerking

Wij hebben de hulp van de Hypotheker als heel fijn ervaren! Ze legden alles duidelijk uit en deden echt ontzettend hun best om alles op tijd te regelen. Ook hielden ze ons goed op de hoogte van alles via mail en telefoon. Ontzettend fijn!

Ervaren, betrokken en actief team dat super werk levert!

Ontzettend fijn en goed geholpen door het team na de Hypotheker Gorinchem! Ze weten wie je bent, denken met je mee en zijn zelf erg actief in het regelen van alles. Kortom, echt een aanrader!

Ik ben echt heel goed geholpen, door zowel de adviseur als het team. Kundig en vriendelijk!

Zowel in het voortraject als gedurende het traject van hypotheekaanvraag ben ik erg goed geinformeerd. Goede uitleg op een prettige en kundige manier. Niet alleen door adviseur , maar ook het team van De hypotheker heeft een hele goede indruk gemaakt. Vriendelijk & professioneel, met verstand van zaken. Mijn complimenten!

Heel fijn!

Wij hadden Elly Koetsveld als adviseur en zijn zo blij met haar geweest. Dacht Heel goed met ons mee en heeft veel moeite gedaan om het voor elkaar te krijgen. Echt top!

Voor het onderhoud met Marcel Temme werd ruimschoots de tijd genomen. Op een informele manier werd duidelijk uiteengezet wat de mogelijkheden waren. Er werd niet om de pot heen gedraaid en daar hou ik van. Ook het telefonisch onderhoud met de andere medewerkers waren prettig. Toppers!! (De chocolade sleutel veel goed in de smaak, in één dag weg!).

Wij hebben een heel fijn gesprek gehad. Al toen ik belde om een afspraak te maken kreeg ik een hele aardige vrouw aan de lijn die precies wist wat ik bedoelde. Ook het uiteindelijke gesprek zelf was heel fijn. Alles is ons duidelijk uitgelegd en er was een sfeer waarin wij alles durfden te vragen.

Het was een zeer prettig gesprek. We kregen antwoorden op vragen die we hadden en antwoorden over zaken waar we zelf niet aan hebben gedacht. Onze adviseur is zeer bereidwillig en bied ons veel hulp

Gewoon een goed advies

Over de Hypotheker