Veel werk uit handen genomen door kundige mensen.

Geen vraag was te veel, overal zijn we bij geholpen. Zowel met de hypotheek als op gebied van verzekering. Documenten aanleveren moet natuurlijk altijd, maar er is ons veel werk uit handen genomen. Al het vakjargon wat wordt gebruikt is in "Jip en Janneke" vertaald en dus begrijpelijk gemaakt. Erg prettige ervaring. Ik raad het iedereen aan. Een verhuizing is al stressvol genoeg tenslotte.

Je kan hier nog gewoon naar binnen lopen en met je eigen hypotheek adviseur aan tafel zitten met een kop koffie en de computer voor je neus, waarop alles tot in detail wordt uitgelegd. Ik heb niks met de banken, die alles online willen doen

Afspraak met Kees meeusen

Netjes afspraak gemaakt en ruim op tijd aanwezig op het afspraak, maar ze hebben blijkbaar nooit van fatsoen gehoord. Ze lieten mij zonder iets te zeggen ruim 20 minuten wachte!! En toen ben ik maar aangelopen ... Jammer hoor !!

Wij zijn perfect geadviseerd door onze adviseur. Heeft meegedacht op alle fronten.

Zeer klantgericht met goede en duidelijke uitleg

We kwamen binnen en voelden ons meteen welkom. Mijn partner woont nog niet lang in NL en met veel geduld werd alles uitgelegd, zodat ook hij alles begreep en we een afgewogen keuze konden maken. Het was zowel voor ons alsook voor hen geen makkelijke weg, maar ze hebben er alles aan gedaan om tot een goed einde te komen zodat we ons droomhuis konden kopen. Wat mij vooral opviel is dat het echt een team is. Je kan altijd bellen en mailen en ze weten precies wie je bent. Dus je hoefde nooit te wachten tot 'jouw' hypotheken er was. Zelden een service gezien die zo klantgericht was!

Snel en fijn geholpen

De hulp en advisering is mij allemaal goed bevallen , werdt altijd meteen en goed geholpen !

Erg vriendelijk en deskundig advies

Op dit kantoor ben ik deskundig en vriendelijk geadviseerd. Hierover ben ik zeer tevreden!

Professionele en persoonlijke adviezen op maat!

Wij zijn de afgelopen maanden ontzettend goed geholpen door Pascalle en Anne! Na duidelijke uitleg en advies hebben zij ons stap voor stap door dit proces geleid. We kregen snel antwoord en werden continu op de hoogte gehouden van alle ontwikkelingen.

Persoonlijk en kundig hypotheekadvies

Wij hebben een prettige ervaring gehad bij de Hypotheker, alle vragen die we hadden werden uitgebreid beantwoord om ervoor te zorgen dat we een juiste keuze konden maken. De contactpersonen waren zeer prettig om mee te schakelen. We hadden relatief kort de tijd om alle zaken te regelen, waardoor er veel druk op de ketel stond, maar hierin heeft de Hypotheker alleen maar meegedacht.

Super geinformeerd en geadviseerd

Zeer duidelijke gesprekken en informatie gehad met Pascale de Graauw in gezellige sfeer. Hele goede adviezen gehad, waarop uiteindelijk een prima hypotheekverstrekker is geselecteerd. Nadien ook iedere keer heel snel duidelijke adviezen gekregen, mede dankzij Anna. Kortom een hee tevreden klant!

deskundig en betrokken

zijn goed op de hoogte van alle mogelijkheden en adviseren op persoonlijke wijze.

Alles goed en snel geregeld!

Meedenkend met hypotheekvorm en alles super geregeld en snel!

Kundig, uitgebreid en flexibel

Pascale en Anna hebben mij uitstekend geholpen. Vragen werden snel, kundig en uitgebreid beantwoord en gezien de korte periode voor het oversluiten en aflopen van mijn vorige hypotheek, hebben ze er goed bovenop gezeten om er voor te zorgen dat alles goed zou verlopen. Geldverstrekkers hebben een hele waslijst aan eisen en komen iedere keer terug voor meer, maar dankzij Pascale en Anna is alles in goede banen geleid! Korte lijnen en professioneel. Ik noem twee namen omdat Anna wegens vakantie e.e.a. van Pascale heeft overgenomen en als klant heb ik daar niets van gemerkt alleen dat ik met een ander persoon contact heb gehad. Zeer flexibel dus en ben zeer goed geholpen zoals het hoort.

Heel fijn en professioneel geholpen

We zijn erg goed geholpen door Pascale en Anna. Er werd goed geluisterd naar onze wensen. Alles werd duidelijk uitgelegd en we hebben een voor ons perfect passend product gekozen. We zijn erg tevreden en bevelen de dienstverlening van Pascale en Anna graag aan bij onze familie en vrienden.

Het advies was vakkundig en onze vragen werden adequaat beantwoord. De gesprekken verliepen in een ongedwongen prettige sfeer.

Super! Alle medewerkers hebben zich 200% ingezet!

We hadden een complexe hypotheekaanvraag. De adviseur hield ons goed op de hoogte, was daadkrachtig en pro-actief. Een goede samenwerking die dankzij de kennis en inzet van de Hypotheker tot een succesvol einde gekomen is

Zeer klant vriendelijke ontvangst en kwalitatief goede dienstverlening en toelichting

Duidelijke uitleg door adviseur.

Duidelijke uitleg door adviseur.

Alles duidelijk verwoord

duidelijk verhaal alle vragen kunnen stellen

Zeer vriendelijke adviseur. Ook in de avonduren een afspraak te maken en ook op redelijk korte termijn. Dat was voor ons erg fijn. Het huis wat wij voor ogen hadden is aan onze neus voorbij gegaan, voorlopig dus geen nieuwe afspraak. Maar wanneer wij weer iets zien komen wij zeker terug.

Over de Hypotheker